וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נסללה דרכו של קבנאו לעליון; עימותים בגבול עזה | כותרות השבת

מועמדו של טראמפ השיג ככל הנראה את הרוב הדרוש, וברוסיה דווח כי החלו מאמצים לקיים שיחות בין ישראל ואיראן. הורי חברו של ארי נשר החשוד בגרימת מותו נגד המשטרה ושריפת ענק פרצה במרכז קניות בחדרה. חדשות סוף השבוע

צילום: שלומי גבאי, עריכה: איתי עמרם

דיווח: רוסיה החלה במאמצים לקיים שיחות בין ישראל ואיראן

רוסיה החלה במאמצים שקטים לנסות לפתוח ערוצי תקשורת בין ישראל ואיראן - כך דווח בעיתון א-שרק אל-אווסט. על פי הדיווח, המאמצים נעשים במטרה להקטין את המתח ולמנוע חיכוכים בין המדינות.

שריפת ענק פרצה במרכז קניות בחדרה, חשש לקריסת המבנה

שריפת ענק פרצה במתחם הקניות "מיקס" ברחוב צה"ל שבחדרה. 20 צוותי כיבוי הוזעקו למקום, ורק כעבור כשלוש שעות הושגה שליטה בהתפשטות האש. כבאי פונה לבית החולים במצב קל בעקבות שאיפת עשן. המתחם נסגר מחשש לקריסת המבנה

הורי חברו של ארי נשר החשוד בגרימת מותו: "חרצו את דינו"

משפחת חברו של ארי נשר, החשוד שהרכיב את ארי נשר על אופניים חשמליים בתאונת הפגע וברח בתל אביב שגרמה למותו, שלחה מכתב התראה לפני תביעה למפכ"ל המשטרה רוני אלשיך. האיום בתביעה מגיע בעקבות הודעת דוברות המשטרה, שלפיה "אם חברו של ארי נשר לא היה מרכיב אותו ארי היה בחיים".

עוד בוואלה!

עם חבילת הסלולר של וואלה תשלמו פחות! בואו לחסוך

לכתבה המלאה

בזמן שנתניהו נחקר: השרים אלקין ולוין זומנו למסור עדות במשטרה

השר להגנת הסביבה זאב אלקין והשר יריב לוין זומנו למשרדי להב 433 במסגרת חקירת המשטרה בעניינו של ראש הממשלה נתניהו בפרשת המתנות וכן בתיק 2000 - כך פורסם הערב על ידי חברת החדשות. השניים זומנו למסור עדות פתוחה בזמן שחוקרי המשטרה התייצבו במעונו של נתניהו ברחוב בלפור לחקירתו ה-12 בשתי הפרשות.

הפלסטינים: שלושה הרוגים בהפגנות בגבול; צה"ל תקף מטרות ברצועה

כ-20 אלף פלסטינים הפגינו בשבעה מוקדים בגבול רצועת עזה. המפגינים פתחו בהפרות סדר אלימות במהלכן השליכו לעבר כוחות צה"ל בקבוקי תבערה ומטעני חבלה, יידו אבנים והפריחו בלוני תבערה לשטח ישראל. בתגובה כלי טיס של צה"ל תקפו שתי מטרות בצפון הרצועה.

על רקע המחאה: נסללה הדרך למינויו של קבנאו לבית המשפט העליון

לאחר יממה עמוסת תהפוכות, נסללה אמש דרכו של השופט ברט קבנאו למשרת שופט בבית המשפט העליון כשהסנאטורית הרפובליקנית סוזן קולינס הודיעה כי תתמוך במינויו. עם תמיכתה של קולינס, שנחשבה לקול מתנדנד, הגיע קבנאו ל-50 קולות שלכאורה סוללים את דרכו למינוי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully