וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורי חברו של ארי נשר החשוד בגרימת מותו: "המשטרה חרצה את דינו"

6.10.2018 / 15:33

אמו של הנער שחשוד שהרכיב את נשר בעת התאונה מאיימת לתבוע את המשטרה והודיעה כי בכוונתה גם להגיש תלונה למח"ש. "זיהום חקירה שנגועה באינטרסים זרים", האשימה. המשטרה בתגובה: "צר לנו כי המשפחה בוחרת לתקוף במקום לענות לשאלות"

צילום: חדשות עשר, עריכה: יוסי אלטר

משפחת חברו של ארי נשר, החשוד שהרכיב את ארי נשר על אופניים חשמליים בתאונת הפגע וברח בתל אביב שגרמה למותו, שלחה היום (שבת) מכתב התראה לפני תביעה למפכ"ל המשטרה רוני אלשיך. האיום בתביעה מגיע בעקבות הודעת דוברות המשטרה, שלפיה "אם חברו של ארי נשר לא היה מרכיב אותו ארי היה בחיים".

לדברי האם, הודעת המשטרה פורסמה "לפני קיום החקירה ובירור העובדות כשעדיין לא ברור מי נהג באופניים". האם טענה כי "המשטרה חרצה את פסק דינו של הקטין" וכי מדובר "בזיהום החקירה והוכחה לכך כי היא נגועה באינטרסים זרים". עוד הודיעה כי היא תגיש תלונה למח"ש במקביל.

"שיבוש חקירה הינה עבירה פלילית", הוסיפה. "המשטרה מסיחה את הדעה במגמתיות מהעובדה שמדובר בתאונת פגע וברח. נהג שיכור השתמש ברכב ככלי רצח".

עוד בוואלה! NEWS:
עם רחפן ורובה דיג: כך פעלה כנופיית גנבי התוצרת החקלאית בצפון
בזמן שנתניהו נחקר: השרים אלקין ולוין זומנו למסור עדות במשטרה
בפעם ה-12: ראש הממשלה נחקר במשך 5 שעות במעונו בירושלים

תאונת פגע וברח בשדרות רוקח בתל אביב -24 ספטמבר 2018. חטיבת דובר המשטרה
זירת התאונה/חטיבת דובר המשטרה

הנער בן ה-16 נפצע באורח קל בתאונת הדרכים שארעה בחודש שעבר בשדרות רוקח סמוך לנמל תל אביב. הוא הגיע ביום ראשון האחרון להלוויתו של נשר בן ה-17 כשהוא יושב על כיסא גלגלים. גורמים במשטרה העריכו כי הוא ייחקר לא רק על הרכבה אסורה, אלא גם על גרימת מוות ברשלנות.

אתמול הוא היה אמור להיחקר במשרדי אגף התנועה של משטרת מחוז תל אביב ולמסור את גרסתו לחוקרים, אך החקירה נדחתה וטרם הוחלט על מועד חדש. הוא אמר כי הוא אינו יודע כיצד הפך "מקורבן של תאונת פגע וברח לחשוד בגרימת מותו של החבר שלי ברשלנות".

עוד באותו נושא

התאונה בת"א: חקירת הנער החשוד שהרכיב את ארי נשר נדחתה

לכתבה המלאה
מכתב ממבקר המדינה על שיבוש חקירה בנוגע לארי נשר, 6 באוקטובר 2018. צילום מסך
המכתב שנשלח מטעם המשפחה/צילום מסך
ארי נשר במדי מד"א כשהיה מתנדב בארגון. מד"א, מד"א
ארי נשר/מד"א, מד"א

הנער, שעל גופו עדיין ניכרים סימני הפציעה מהתאונה, סיפר כי הוא לא זוכר את מהלך התאונה, ככל הנראה מפגיעת הראש שספג. משפחתו טוענת כי יש להתמקד בכדורגלן יצחק אספה, החשוד שנהג בשכרות ובגרימת מותו של נשר, ששוחרר למעצר בית לאחר שמסר לשוטרים את גרסתו שמרחיקה אותו מהחשדות נגדו.

"לא הבנו את ההתנהלות של דוברת המשטרה שהכריזה על כך בטרם הנער נחקר", אמרו. "יש פה חשש לשיבוש חקירה מצד המשטרה", הוסיף מקורבו של הנער.

סנגורו, עו"ד דניאל חקלאי, אמר כי "ממבט בסרטון רואים בצורה מובהקת שהאופניים לא סטו מנתיב הנסיעה שלהן והפגיעה הייתה של הרכב הפוגע בחלק האחורי של האופניים".

המשטרה: "התקפות מיותרות"

ממשטרת ישראל נמסר: צר לנו על האובדן שחווה הנער כאשר איבד את חברו הטוב בתאונה בה היה מעורב . בתיאום ובהנחיית הפרקליטות על משטרת ישראל לחקור את הנער על מידת מעורבותו בתאונה בה קיפח חברו, ארי נשר, את חייו. צר לנו כי המשפחה בוחרת לתקוף את המשטרה ואת נציגיה במקום לעשות את הדבר הבסיסי המצופה מכל אזרח נורמטיבי ולהשיב לשאלות החוקרים שמבצעים את תפקידם ברגישות הראויה.

המשטרה חוקרת כל חשד, כולל חשדות שיש בהם לכאורה כדי לסתור זה את זה והכל כדי להגיע לחקר האמת. למותר לציין כי במקביל, נמשכת חקירת הנהג הפוגע בחשדות נגדו ואין בחקירה זו בכדי להשליך על חקירת חשדות אלה. התקפות אלו מיותרות ולא ירפו את ידי החוקרים בבואם לבצע את החקירה ללא משוא פנים מתוך חתירה לצדק גם עבור משפחתו של ארי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully