וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התאונה בת"א: חקירת הנער החשוד שהרכיב את ארי נשר נדחתה

5.10.2018 / 7:33

הנער, שנחשד בגרימת מוות ברשלנות, אמור היה להתייצב הבוקר במשרדי אגף התנועה של משטרת מחוז תל אביב, ולמסור את גרסתו לחוקרים. עדיין לא הוכרז על מועד חדש לחקירה. בני משפחתו מתחו ביקורת על התנהלות המשטרה

צילום: חדשות עשר, עריכה: יוסי אלטר

חקירת הנער החשוד שהרכיב את ארי נשר בתאונת הפגע-וברח בתל אביב נדחתה - כך נודע הבוקר (שישי). טרם הוחלט על מועד חדש לחקירה. הנער אמור היה להתייצב הבוקר במשרדי אגף התנועה של משטרת מחוז תל אביב, ולמסור את גרסתו לחוקרים.

הנער עצמו אמר אתמול כי אינו יודע כיצד הפך "מקורבן של תאונת פגע וברח לחשוד בגרימת מותו של החבר שלי ברשלנות". הנער, שעל גופו עדיין ניכרים סימני הפציעה מהתאונה, סיפר כי הוא לא זוכר את מהלך התאונה - ככל הנראה מפגיעת הראש שספג. אמו, התנערה מהטענות המיוחסות לבנה והדגישה כי יש להתמקד בכדורגלן יצחק אספה, החשוד שנהג בשכרות ובגרימת מותו של נשר. "הוא השתמש ברכב ככלי רצח", אמרה. "הוא עלה שיכור על הרכב ודרס את הנערים".

עוד בוואלה! NEWS:
הפגנות ענק וחשש לחדירה: המבחן הדרמטי של צה"ל מול חמאס
כשמרקל האישה היחידה מסביב לשולחן - היא לא נשארת חייבת
השנה, יש סוף סוף מישהו שבאמת מגיע לו פרס נובל לשלום

ארי נשר במדי מד"א כשהיה מתנדב בארגון. מד"א, מד"א
ארי נשר/מד"א, מד"א

"אנחנו לא יודעים מי רכב על האופניים, וזה לא קשור לפגיעה של הנהג", הוסיפה וציינה כי האופניים עצמם לא שייכים לבנה וכי הם הושאלו מוקדם יותר. "המשטרה הייתה אמורה לבצע בדיקת ינשוף מיד שתפסה את הנהג, המשטרה הייתה אמורה לבצע בדיקת סמים. אם הוא היה צלול בדעתו הוא היה מאט את הרכב, כל הקשקושים האלה והסחת הדעת הם הבל הבלים".

לדברי סנגורו, עו"ד דניאל חקלאי, "ממבט בסרטון רואים בצורה מובהקת שהאופניים לא סטו מנתיב הנסיעה שלהן והפגיעה הייתה של הרכב הפוגע בחלק האחורי של האופניים". הנער ובני משפחתו מתחו ביקורת על התנהלות המשטרה שלדבריהם מיהרה להאשים את הנער באחריות לתאונה. "לא הבנו את ההתנהלות של דוברת המשטרה שהכריזה על כך בטרם הנער נחקר", אמרו. "יש פה חשש לשיבוש חקירה מצד המשטרה" הוסיף מקורבו של הנער.

עוד באותו נושא

הנער החשוד שהרכיב את ארי: "לא זוכר את התאונה, המשטרה חסרת רגישות"

לכתבה המלאה

האזינו לכתב וואלה! NEWS אבי אשכנזי בתוכניתו של ניסים משעל ב-103FM

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully