וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנער החשוד שהרכיב את ארי: "לא זוכר את התאונה, המשטרה חסרת רגישות"

חברו של ארי נשר, שנטען כי הרכיב אותו בניגוד לחוק על האופניים החשמליים ואף צפוי להיחקר בחשד לגרימת מוות ברשלנות טוען כי איבד את זיכרונו בשל פגיעת הראש שספג. בני משפחתו אף מתחו ביקורת על התנהלות המשטרה: "לא הבנו איך דוברת המשטרה מכריזה על הדברים לפני שנחקר"

צילום: חדשות עשר, עריכה: יוסי אלטר

"אני לא יודע אך הפכתי מקורבן של תאונת פגע וברח לחשוד בגרימת מותו של החבר שלי ברשלנות" - כך אמר הערב (חמישי) הנער בן ה-17, חברו של ארי נשר, שנטען כי הרכיב אותו על האופניים החשמליים בניגוד לחוק ואף צפוי להיחקר בחשד לגרימת מוות ברשלנות. הנער, שעל גופו עדיין ניכרים סימני הפציעה מהתאונה, התייעץ בשעות האחרונות עם סנגורו החדש דניאל חקלאי. הוא סיפר כי הוא לא זוכר את מהלך התאונה - ככל הנראה מפגיעת הראש שספג.

לדברי עו"ד חקלאי, "ממבט בסרטון רואים בצורה מובהקת שהאופניים לא סטו מנתיב הנסיעה שלהן והפגיעה הייתה של הרכב הפוגע בחלק האחורי של האופניים". הנער ובני משפחתו מתחו ביקורת על התנהלות המשטרה שלדבריהם מיהרה להאשים את הנער באחריות לתאונה. "לא הבנו את ההתנהלות של דוברת המשטרה שהכריזה על כך בטרם הנער נחקר", אמרו. "יש פה חשש לשיבוש חקירה מצד המשטרה" הוסיף מקורבו של הנער.

תיעוד תאונת הפגע וברח בשדרות רוקח בתל אביב 24 בספטמבר 2018. ללא קרדיט, מערכת וואלה! NEWS
זירת התאונה בשדרות רוקח, לפני כשבועיים/מערכת וואלה! NEWS, ללא קרדיט

מחר בבוקר צפוי הנער להתייצב במשרדי אגף התנועה של משטרת מחוז תל אביב, ולמסור את גרסתו לחוקרים. רות מכנס, אמו של הנער, התנערה אף היא מהטענות המיוחסות לבנה והדגישה כי יש להתמקד בכדורגלן יצחק אספה, החשוד שנהג בשכרות ובגרימת מותו של נשר. "הוא השתמש ברכב ככלי רצח", אמרה. "הוא עלה שיכור על הרכב ודרס את הנערים".

"אנחנו לא יודעים מי רכב על האופניים, וזה לא קשור לפגיעה של הנהג", הוסיפה וציינה כי האופניים עצמם לא שייכים לבנה וכי הם הושאלו מוקדם יותר. "המשטרה הייתה אמורה לבצע בדיקת ינשוף מיד שתפסה את הנהג, המשטרה הייתה אמורה לבצע בדיקת סמים. אם הוא היה צלול בדעתו הוא היה מאט את הרכב, כל הקשקושים האלה והסחת הדעת הם הבל הבלים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
יצחק אספה, החשוד בתאונת הפגע וברח, בית משפט השלום, ת"א, 24 בספטמבר 2018. צילום מסך
"השתמש ברכב ככלי רצח". החשוד בתאונה יצחק אספה בדיון בבית המשפט/צילום מסך

מכנס דחתה גם את הטענות על כך שבנה לא התייצב
לחקירתו במשטרה. "זה ממש לא נכון", הדגישה. "הלכנו להיוועצות עם עורך דין והמשטרה ביקשה לחקור את בני בשעות הלילה. ולמזלנו גילינו שאסור לחקור קטין בשעות הלילה. הוא אחרי תאונה, קשה לו פיזית ונפשית, הוא איבד את החבר הכי טוב שלו. להתעקש על חקירה בלילה זה חוסר רגישות".

ארי נשר במדי מד"א כשהיה מתנדב בארגון. מד"א, מד"א
ההרוג בתאונה, ארי נשר, במדי מד"א/מד"א, מד"א

מכנס ציינה כי בימים אלה נלקח בנה לטיפול פסיכולוגי על מנת להתמודד עם הטראומה שחווה בליל התאונה. "לקחנו אותו כדי להתמודד, שלא יהיה לו רגשות אשמה", ציינה. היא אף תקפה את המשטרה על התנהלותה: "הם נהגו בו בחוסר אמפתיה, אין שום ראיות וחומר שמבסס את זה (את החשדות - ד"י), היו צריכים להביא חוקר ילדים, על פי הסרטון אין שם שום סטייה של האופניים מהמסלול".

לדבריה, "המשטרה משנה גרסאות חדשות לבקרים. בהתחלה זה היה זימון למתן עדות, הם אמרו שהם לא מאשימים אותו בכלום וזו רק השלמת העדות וברגע שהוא הגיע לתחנת המשטרה הטיחו בפניו שהוא מואשם בהריגה ברשלנות, זה דבר הזוי. הם לא חבשו קסדות, הקסדות לא היו מועילות, הן מעילות שאתה נופל אבל, לא כשרכב פוגע בך במהירות של 80 קמ"ש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully