וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בזמן שנתניהו נחקר: השרים אלקין ולוין זומנו למסור עדות במשטרה

השניים הגיעו למשרדי להב 433 בלוד על מנת למסור עדות פתוחה בתיקי 1000 ו-2000. השרים העידו בזמן שהחוקרים התייצבו במעון ראש הממשלה בירושלים וחקרו אותו בפעם ה-12 בשתי הפרשות. על פי ההערכות המשטרה מדובר בחקירתו האחרונה של נתניהו, אלא אם יידרשו השלמות חקירה

צלמים זמניים מורשים

השר להגנת הסביבה זאב אלקין והשר יריב לוין זומנו היום (שישי) למשרדי להב 433 במסגרת חקירת המשטרה בעניינו של ראש הממשלה נתניהו בפרשת המתנות וכן בתיק 2000 - כך פורסם הערב על ידי חברת החדשות. השניים זומנו למסור עדות פתוחה בזמן שחוקרי המשטרה התייצבו במעונו של נתניהו ברחוב בלפור לחקירתו ה-12 בשתי הפרשות.

במהלך חקירתו של נתניהו שארכה כחמש שעות, הציגו החוקרים, בפיקודו של תת-ניצב כורש בר נור, מידע והקלטות שמסר ניר חפץ, יועצם לשעבר של בני הזוג נתניהו וחתם על הסכם עד מדינה בתיק 4000 המכונה פרשת בזק. החקירה נמשכה כחמש שעות והיא צפויה על פי ההערכות להיות האחרונה בשני התיקים הללו, אלא אם יידרשו השלמות חקירה מצד הפרקליטות.

לקריאה נוספת:
בפעם ה-12: ראש הממשלה נחקר במשך 5 שעות במעונו בירושלים

זאב אלקין בבית המכפלה, חברון, 26 ביולי 2017. ניב אהרונסון, ניב אהרונסון
זומן למסור עדות פתוחה. השר זאב אלקין/ניב אהרונסון, ניב אהרונסון

הפרקליטות קיבלה כבר לפני כמה חודשים את חומרי החקירה. בעקבות עדויותיו של חפץ התקבלו דרישות מצד הפרקלטות שהובילו לשורה של השלמות חקירה על ידי אנשי יאח"ה. בין השאר נחקר גם איש העסקים ארנון מילצ'ן ששמו הוזכר אף הוא בתיק 1000.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
יריב לוין, ישיבת ממשלה, 18 בספטמבר 2016. מארק ישראל סלם, מערכת וואלה! NEWS
מסר עדות בזמן חקירת נתניהו. השר יריב לוין/מערכת וואלה! NEWS, מארק ישראל סלם

דוברו של ראש הממשלה נתניהו, עופר גולן, מסר כי "עכשיו, אחרי החקירה ה-12, כבר ברור סופית שבחקירות ראש הממשלה לא רק שאין בשר, אין אפילו עצם. גם הפעם ראש הממשלה ענה על השאלות שנשאל בביטחון מלא, מתוך ידיעה ברורה שלא היה כלום ולכן גם לא יהיה כלום". עם זאת, חברת החדשות פרסמה כי גורמים במשטרה טענו בתגובה לאמירות כי "יש בשר, ולא מעט עצמות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully