וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צעירה טבעה למוות בחוף פלמחים; גשם ירד ברחבי הארץ | כותרות השבת

רוסיה חידשה את המתקפה על מעוז המורדים באידליב. גבר בן 42 נהרג בתאונה סמוך לדימונה. צה"ל הודיע כי יתחקר את מותם של שני נערים פלסטינים במהלך הפגנות בגבול עזה. כביש בבני ברק קרס עקב הגשם. חדשות סוף השבוע

רויטרס

הסתיו בפתח: גשם קל ירד בצפון הארץ ובמישור החוף

הטמפרטורות הנמוכות מעט מהרגיל לעונה הביאו איתן גשם קל שירד ברחבי הארץ לאורך כל הסוף שבוע. בעקבות הגשם קרס כביש בבני ברק. ביום שני, תחול התחממות קלה והשמיים יהיו מעוננים חלקית.

אין הסכמות בפסגה באיראן; מטוסים תקפו באידליב

פוטין, ארדואן ורוחאני נפגשו בפעם השלישית בתוך שנה, הפעם בטהראן, כדי לדון בהתפתחויות בסוריה. רוחאני: "הנוכחות האמריקנית בסוריה צריכה להסתיים". ארדואן הביע תקווה שבעקבות הפסגה המורדים יניחו את נשקם. גם בזמן הפסגה עצמה לא נרשם שקט באידליב, ומטוסים תקפו באזור בזמן ששלושת המנהיגים דנו על עתידו, וגם היום תקפו כוחות רוסים וסוריים את מעוזי המורדים.

החליק עם האופנוע לוואדי: גבר בן 42 מת בתאונה סמוך לדימונה

רוכב האופנוע איבד שליטה על כלי הרכב, והידרדר לוואדי בצד כביש 25 בין נבטים לדימונה. צוותי מד"א שהגיעו למקום מצאו אותו ללא סימני חיים, ונאלצו לקבוע את מותו. נסיבות התאונה נבדקות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

מכה לפלסטינים: ארה"ב קיצצה בסיוע לבתי החולים במזרח י-ם

הממשל האמריקני הכריז על קיצוצים נוספים בכספי הסיוע לפלסטינים - הפעם במימון טיפולים לסרטן ולמחלות נוספות בבתי חולים פלסטיניים בירושלים. משרד החוץ האמריקני הודיע על קיצוץ ב-25 מיליון דולר שיועדו לארגון המאגד את ששת בתי החולים הפועלים במזרח ירושלים, חלקם תחת ניהולן כנסיות מקומיות.

שני נערים פלסטינים נהרגו מירי בגבול עזה; צה"ל תקף עמדות חמאס

ההפגנות התקיימו לאורך גדר המערכת בצל התסכול בצמרת חמאס משיחות הפיוס עם הרשות הפלסטינית. לוחמי צה"ל ירו לעבר מפגינים שניסו לפרוץ את גדר המערכת והרגו שני נערים פלסטינים. בצה"ל מסרו כי "האירועים יתוחקרו על ידי דרגי הפיקוד הרלוונטיים". בתגובה להשלכת רימון ופגיעה בתשתית ביטחונית תקף צה"ל עמדות תצפית של חמאס.

אסון ביום ההולדת: צעירה טבעה למוות בפלמחים; חברתה במצב אנוש

שלוש צעירות תושבות בית שמש בילו בחוף פלמחים במסיבת יום הולדת, ונכנסו למים כשהן תחת השפעת אלכוהול. בת ה-24 טבעה למוות, חברתה נפצעה אורח אנוש ואילו השלישית נמשתה מהמים במצב קל. אתמול טבע למוות באותו חוף גבר בן 54.

אובמה מתגייס למען הדמוקרטים: "טראמפ מתחזק באמצעות שנאה ופחד"

נשיא ארה"ב לשעבר ממעיט להופיע בציבור מאז סיים את תפקידו, אך בנאום שנשא באוניברסיטת אילינוי הוא חזר לאור הזרקורים למען המועמדים הדמוקרטים בבחירות אמצע הקדנציה שיתקיימו בנובמבר הקרוב. "האמריקנים חיים בתקופה מסוכנת, יש לנו הזדמנות להשיב את השפיות לממשל".

הפגנות הימין בגרמניה: מסעדה יהודית הותקפה על ידי רעולי פנים

במהלך המחאה שהתקיימה בשבוע שעבר נגד המהגרים בעיר קמניץ, הושלכו אבנים ובקבוקים על מסעדת "שלום". בעליה נפצע והרשויות סבורות כי הרקע אנטישמי. המסעדה הותקפה כמה פעמים מאז שנפתחה בשנת 2000.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully