וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראמפ מפסיק את מימון אונר"א; לנה דל ריי שוב ביטלה: חדשות השבת

משרד החוץ האמריקני הודיע על הפסקת העברת כספים לארגון אונר"א, ברשות הפלסטינית והאו"ם גינו את ההודעה: "הפרת החלטות האו"ם". לאחר תקופה ארוכה בה נעלם מהציבור נשיא מצרים לשעבר, חוסני מובארק תועד תשוש ובעל משקל עודף. חדשות סוף השבוע

כבוד אחרון למקיין: הסנאטור הובא למנוחות; אובמה ובוש נפרדו

בוושינגטון נערך טקס הלווייתו של הסנאטור שהלך לעולמו, במעמד שלושה נשיאי עבר. טראמפ לא הוזמן לנאום בהלוויה, אך בתו איוונקה ובעלה ג'ארד קושנר הגיעו לחלוק כבוד, לצד שר החוץ לשעבר ג'ון קרי ובכירים נוספים. אובמה ספד למקיין ואמר כי "ג'ון האמין בוויכוחים כנים ובשמיעת דעות אחרות". בוש אמר כי "נוכחותו הפכה אותנו לטובים יותר".

ממשל טראמפ הודיע רשמית: מבטלים את המימון לארגון אונר"א

משרד החוץ האמריקני הודיע רשמית כי ממשל טראמפ החליט להפסיק את המימון לתכניות האו"ם המיועדות לפליטים פלסטינים (אונר"א). החלטתה של וושינגטון מגיעה בעקבות דיווחים בימים האחרונים על אודות כוונתה להפסיק את מימון הארגון, זאת על רקע הביקורת כלפיו וכחלק מההערכה המחודשת לגבי מדיניות החוץ של הממשל.

הפגנות בגבול הרצועה: מטענים הושלכו לעבר כוח צה"ל; אין נפגעים

כעשרת אלפים פלסטינים הגיעו לגדר במהלך הפגנות יום השישי מתוכם 240 נפצעו. הפלסטינים דיווחו על שני קטינים שנפצעו קשה. מטעני חבלה הושלכו לעבר חיילים, ללא נפגעים. ההפגנות התקיימו על רקע המשך מאמצי ההסדרה והפיוס הפנים-פלסטיני.

שר החוץ האמריקני לשעבר נגד נתניהו: "האמון האישי בינינו אבד"

שר החוץ האמריקני לשעבר ג'ון קרי מתאר בספרו החדש את מערכת היחסים הסבוכה עם ראש הממשלה, וחוזר לרגעי המחלוקת הרבים שהיו בין נתניהו לממשל אובמה. קרי האשים את נתניהו בהדלפת טיוטת הפסקת אש חסויה וכינה את נאומו בקונגרס "מכה מתחת לחגורה". ספרו החדש של קרי צפוי להתפרסם בשבוע הבא.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

תשוש ובעל משקל עודף: תמונה של מובארק מסעירה את הרשת במצרים

לאחר תקופה בה נשיא מצרים לשעבר, חוסני מובארק נעלם מעיני הציבור הוא נראה בתמונה שהופצה לצד אישה צעירה לא ידועה כשהוא יושב על כורסה. מובארק, שחגג 90 במאי האחרון, נראה תשוש ואף העלה במשקלו מאז הפעם האחרונה שפורסמה תמונתו. בנו אמר כי מצבו של אביו טוב, אחרי שהגולשים מיהרו להספידו.

הלחץ עשה את שלו: לנה דל ריי ביטלה את הופעתה בישראל

זמרת הפופ האמריקאית לנה דל ריי ביטלה את הופעתה בישראל במסגרת פסטיבל "מטאור". בהודעה שפרסמה בחשבון הטוויטר שלה, הסבירה כי במסגרת לוח הזמנים לא תוכל להופיע בפני הקהל הישראלי והקהל הפלסטיני ועל כן, מעדיפה לבטל את הגעתה לארץ בכלל. זו הפעם השנייה שדל ריי מבטלת הופעה בישראל.

ארה"ב מגבשת רשימה של מטרות בסוריה למקרה של תקיפה כימית

לאור הקרבות במחוז המורדים באידליב שבצפון סוריה חוששים בארצות הברית ממתקפה כימית של משטר אסד שתסייע לו לכבוש את האזור ולכן הכינו רשימה של מטרות עם נשק כימי בסוריה. הרוסים הביעו תמיכה באסד וקראו למורדים "לא לשחק באש", בעוד שוושינגטון טענה כי רוסיה "מטשטשת את האמת".

איחוד האמירויות השתמשה בתכנה ישראלית לריגול אחרי מתנגדי משטר

שליטי איחוד האמירויות משתמשים בתכנת ריגול ישראלית כדי לעקוב אחרי מתנגדי משטר - כך דווח ב"ניו יורק טיימס". מהודעות מייל שהודלפו מתביעות שהוגשו נגד יצרנית תכנת הריגול, חברת NSO הישראלית, עולה כי החברה סייעה לבכירים באבו דאבי לרגל אחרי יריבים פוליטיים, הכוללים עיתונאים ובכירי ממשל, באמצעות התקנת תכנה חשאית במכשירי הטלפון האישיים שלהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully