וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב תקצץ סיוע לפלסטינים; מת המלחין נועם שריף | כותרות השבת

ממשל טראמפ החליט לקצץ יותר מ-200 מיליון דולר בסיוע, נתניהו אמר אתמול כי אם נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ רוצה לקדם את תכנית השלום שלו - "זה עניין שלו". שני צעירים מהקריות נעצרו בחשד לתקיפת תושבי שפרעם. חדשות סוף השבוע

עריכה: איתי עמרם

ממשל טראמפ יקצץ יותר מ-200 מיליון דולר בסיוע לפלסטינים

ממשל טראמפ החליט לקצץ יותר מ-200 מיליון דולר בסיוע לפלסטינים בתום בחינת המימון למיזמים בגדה המערבית וברצועת עזה - כך הודיעה אמש מחלקת המדינה, שהודיעה לקונגרס על ההחלטה. בתזכיר הקצר, שאורכו שלוש פסקאות, נאמר לחברי הקונגרס כי התקציב יופנה "למיזמים בעלי חשיבות גבוהה במקומות אחרים".

המהלך מגיע בזמן שהנשיא דונלד טראמפ ושליחיו לאזור, ג'ארד קושנר וג'ייסון גרינבלט, מאיישים את הצוות שלהם לקראת פרסום תכנית השלום בין ישראל לפלסטינים, שפרטיה עוד לא ברורים.

נתניהו על תכנית השלום של טראמפ: "לא רואה דחיפות - כשיציעו נראה"

ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר אתמול כי אם נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ רוצה לקדם את תכנית השלום שלו - "זה עניין שלו".

נתניהו הוסיף במהלך ביקורו בליטא כי הוא "לא רואה דחיפות" בנושא והוסיף כי טראמפ "מעת לעת אומר דברים בעניין הזה. האמריקנים חושבים על זה, הם לא עיוורים, אבל אני לא יודע - כשיציעו נראה".

בשל המו"מ התקוע: טראמפ ביטל את נסיעתו של פומפאו לצפון קוריאה

נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ הודיע אמש במפתיע כי הוא מבטל את הביקור המתוכנן שבוע הבא של שר החוץ מייק פומפאו בקוריאה הצפונית. זאת בשל חוסר ההתקדמות במשא ומתן על פירוק הארסנל הגרעיני של פיונגיאנג, על אף הצהרות סותרות שלו בחודשיים שחלפו מאז הפסגה עם קים ג'ונג און. הוא הטיל את האשמה גם על סין, שמנהלת מלחמת סחר עם ארצות הברית.

טראמפ ייחס את החלטתו גם למתיחות הגוברת עם סין, בעלת בריתה הקרובה של קוריאה הצפונית, אך הותיר את הדלת פתוחה לפגישה נוספת עם קים.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

ימיו האחרונים: מקיין בחר להפסיק את הטיפול בסרטן

הסנאטור הרפובליקני ג'ון מקיין בחר להפסיק את הטיפול הרפואי במחלתו - כך מסרה אתמול משפחתו של המועמד לשעבר לנשיאות ארצות הברית, כשנה אחרי שהכריז על כך שהוא חולה בסרטן במוחו.

לפי ההערכות, ללא הטיפול, ייתכן שאלו ימיו האחרונים של הפוליטיקאי הוותיק, שהתמודד על הנשיאות ב-2008, אך הפסיד לברק אובמה.

בן 23 מקריית חיים נעצר בחשד לתקיפת תושבי שפרעם בחוף בעיר

צעיר בן 23 מקריית חיים נעצר בחשד לתקיפת שלושה צעירים משפרעם ביום חמישי בחוף הים בעיר מגוריו. לפי החשד, החשוד ניגש לשלושת הצעירים שהותקפו, ולאחר שיחה קצרה ביניהם הוא חזר למקום עם חבריו ותקף אותם באלימות. השלושה פונו לקבלת טיפול רפואי והגישו תלונה במשטרה. הערב יובא החשוד לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בחיפה.

המלחין והמנצח נועם שריף הלך לעולמו בגיל 83

המלחין והמנצח נועם שריף, חתן פרס ישראל, הלך הלילה לעולמו והוא בן 83. שריף, שנולד בשנת 1935 ברמת גן, בלט כבר בילדותו בזכות החוש המוזיקלי הנדיר שלו. כבר בגיל 17 ניצח על התזמורת הסימפונית ירושלים ורשות השידור. בעת לימודיו באוניברסיטה העברית בירושלים, ייסד את התזמורת האוניברסיטאית וניצח עליה. יצירתו "אקדמות למועד" שנכתבה כשהיה בן 22, הוגשה בעילום שם לתחרות התזמורת הפילהרמונית על שם סול יורק ונבחרה להיות היצירה שתחנוך את היכל התרבות בתל אביב.

בפעם השנייה זה שבועיים: עשרות ילדים נהרגו בתקיפות בתימן

שתי תקיפות אוויריות שביצעה הקואליציה בהובלת ערב הסעודית בתימן גרמו ביום חמישי למותם של לפחות 26 ילדים - כך אמר סגן מזכ"ל האו"ם לתיאום הומניטרי מארק לואוקוק. הבכיר גם חידש את הקריאה לחקירה עצמאית על התקיפות הפוגעות באזרחים במלחמה בתימן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully