וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרא לחבריו - ותקף במוטות את הצעירים הערבים: נעצר חשוד בקריות

25.8.2018 / 13:04

בן 23 מקריית חיים נעצר בחשד לתקיפת שלושה תושבי שפרעם בחוף בעיר. לפי החשד, הצעיר ניגש לשלושת הצעירים הערבים, שאל למוצאם, ולאחר מכן חזר עם חבריו ותקף אותם. ביהמ"ש ידון בהארכת מעצרו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אחד הצעירים שהותקפו בקריית חיים/מערכת וואלה!, צילום מסך

צעיר בן 23 מקריית חיים נעצר היום (שבת) בחשד לתקיפת שלושה צעירים משפרעם ביום חמישי בחוף הים בעיר מגוריו. לפי החשד, החשוד ניגש לשלושת הצעירים שהותקפו, ולאחר שיחה קצרה ביניהם הוא חזר למקום עם חבריו ותקף אותם באלימות. השלושה פונו לקבלת טיפול רפואי והגישו תלונה במשטרה. הערב יובא החשוד לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בחיפה.

שלושת הצעירים הערבים בילו לפנות בוקר בחוף בעת שהותקפו, לטענתם בשל מוצאם. אחד מהם, בן 28, הוא רופא בבית החולים איכילוב בתל אביב, השני, בן גילו, הוא אח מוסמך בבית החולים שיבא שבתל השומר, והשלישי, בן 22, עובד במפעל. "זה היה לינץ'", סיפרו אחרי האירוע. "ניצלנו. זה כמעט ונגמר רצח. הם תקפו אותנו בשביל להרוג".

השלושה תיארו כי ישבו על ספסל בחוף "בלנגה". בספסל סמוך ישבו שני ערבים נוספים שאינם מוכרים להם. לפתע, לדבריהם, הופיע גבר צעיר, שאל את השניים אם הם ערבים, וכשהשיבו בחיוב הוא פנה אל השלושה ושאל גם אותם למוצאם. לאחר שהתעקש, הם השיבו בחיוב.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מקום התקיפה בקריית חיים/מערכת וואלה!, צילום מסך

בשלב זה, לפי גרסתם, הלך הצעיר לעבר קיוסק סמוך ושב עם חבורה של עשרה גברים. שני הערבים שישבו לידם הסתלקו לאחר שהותקפו בידי החבורה והצליחו להימלט. מיד לאחר מכן, החלה קבוצת הגברים לתקוף את המתלוננים תוך שימוש במוטות ברזל, בחגורות ובסכינים. "הם לא דיברו, רק קיללו ותקפו", סיפר האח בבית החולים שיבא. "החבר שלי איבד את ההכרה ונפל על החול. חשבתי שכבר לא יקום. ניגשתי לבדוק אותו ואז תקף אותי מישהו בראש וגם אני נפלתי".

"מי שהציל אותנו היו שני בחורים יהודים שפתאום הגיעו משום מקום", הוסיף. "הם התקשרו למשטרה שהגיעה בתוך חצי שעה, אבל בינתיים התוקפים ברחו כולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully