וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה מתחילת טרור ההצתות: בלון תבערה אותר בבאר שבע

30.7.2018 / 22:23

חבלני משטרה הוזעקו לרחוב רינגלבלום בבאר שבע בעקבות בלון עם חומר תבערה, בפעם הראשונה שבה התופעה מגיעה עד לבירת הנגב. האירוע הסתיים ללא נפגעים והרחוב, שנסגר זמנית לתנועה, נפתח מחדש

צילום: רויטרס, עריכת וידאו: ניר חן

בלון תבערה אותר היום (שני) ברחוב רינגלבלום בבאר שבע. זו הפעם הראשונה שבה תופעת בלוני ועפיפוני התבערה המשוגרים מרצועת עזה מרחיקה עד לבירת הנגב.

חבלני המשטרה הוזעקו למקום, סגרו את הרחוב והרחיקו סקרנים למרחק בטוח מהמקום. לאחר שטיפלו בבלון, שעליו נמצא חומר תבערה, הרחוב נפתח מחדש לתנועה. לא היו נפגעים באירוע ולא דווח על נזק.

עוד בוואלה! NEWS:
"מרגישים מרומים": הגניקולוג שהורשע בזיוף עומד בפני תביעה נוספת
טראמפ: "אפגש עם רוחאני בכל זמן שירצה - ללא תנאים מוקדמים"
"הרגשתי מפוחדת": תיירת גורשה מלובי של מלון - רק כי לבשה גופייה

בלון תבערה בבאר שבע. בתאל אלחרר, מערכת וואלה! NEWS
בלון התבערה ברחוב רינגלבלום בבאר שבע, הערב/מערכת וואלה! NEWS, בתאל אלחרר

מוקדם יותר היום פרצה שריפה בשמורת כרמיה שבמועצה האזורית חוף אשקלון. לא היו נפגעים באירוע ולא נגרם נזק לסביבה. לפני יומיים, אחת השריפות שפרצו בעוטף עזה כתוצאה מעפיפוני התבערה התקרבה סמוך לשטח מכללת ספיר. זאת, בנוסף לשריפות נוספות שפרצו ביישובי עוטף עזה סמוך לקיבוצים גבים, ניר עם, תקומה ומפלטים.

אתמול בבוקר דיווחו כלי תקשורת פלסטיניים על תקיפה לילית של צה"ל בצפון רצועת עזה שבה, על פי משרד הבריאות הפלסטיני, נהרגו שני צעירים פלסטינים. עם זאת, דובר צה"ל בערבית פרסם הודעה שהטילה ספק באמינות דברי משרד הבריאות הפלסטיני.

עוד באותו נושא

שקט מדומה: בפיקוד הדרום חוששים מפיגוע איכות של חמאס

לכתבה המלאה
בלון תבערה שאותר ברוחב רינגלבלום בבאר שבע. דוברות המשטרה, אתר רשמי
בלון התבערה בבאר שבע, היום/אתר רשמי, דוברות המשטרה

שר הביטחון אביגדור ליברמן אמר לפני שלושה ימים בביקור בקיבוץ אור הנר שבמועצה האזורית שער הנגב כי ישראל אינה מעוניינת להיגרר למלחמה מול חמאס ועושה הכול כדי למנוע יציאה למערכת נוספת. אולם, הוסיף, "הכדור במגרש השני". הוא אמר כי תגובתו הנוכחית של צה"ל "עוצמתית" וכי ייתכן שיהיה צורך לעלות שלב: "בסופו של דבר האחרוית שלנו היא על כל גבולות המדינה. האחריות היא להתמודד מול כל האיומים בו זמנית, להבטיח חיים נורמליים ואת השגרה כאן ובכל מקום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully