וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הרגשתי מפוחדת": תיירת גורשה מלובי של מלון - רק כי לבשה גופייה

30.7.2018 / 19:35

אריאלה חסון, הפעילה בקהילה היהודית במיאמי ונוהגת לבקר בארץ, הופתעה מתגובת איש הביטחון במלון "קיסר פרמייר" בטבריה שצעק לעברה: "החוצה, לעזוב עכשיו!". הסיבה: היא הייתה לבושה בגופייה - בזמן שמתארחים דתיים במלון. "הרגשתי ממש רע. הבנות שלי היו בהלם"

אתר רשמי

(בווידיאו: חרדים קיצונים רודפים אחרי צעירה בבית שמש בגלל לבוש חשוף)

תיירת גורשה מלובי של בית מלון בטבריה בגלל שלבשה גופיה באותו הזמן שבו התארחו במלון חרדים. לדברי התיירת, מאבטח בית המלון גירש אותו ביום שבת האחרון והפקידה העובדת במקום הסבירה כי הסיבה לכך היא שלבושה מפריע לאורחים.

התיירת, אריאלה חסון, הגיעה עם שתי בנותיה מארצות הברית כדי לטייל בישראל ולבקר חיילים. בעבר היא התגוררה כמה שנים בישראל והיא פעילה בקרב הקהילה היהודית במיאמי. בשיחה עם לוואלה! NEWS היא סיפרה כי בסביבות השעה 18:00 היא נכנסה למלון "קיסר פרמייר" בטבריה, כדי לברר אם יש חדר פנוי בעוד כשבועיים. יחד איתה היו שתי בנותיה, בנות 14 ו-15.

עוד בוואלה! NEWS:
שריפה המונית ברחוב: החרדים הקיצונים שהכריזו מלחמה על הפאות
"הפכו את הסוטים לגיבורים": מכתב רבני הציונות הדתית נגד הלהט"ב
המדינה מסרבת להנפיק דרכונים ל-11 תינוקות שנולדו בפונדקאות במקסיקו

אריאלה חסון שגורשה מבית מלון בגלל שלבשה גופיה עם בנותיה. באדיבות המצולמת, מערכת וואלה! NEWS
עם גופיות! אריאלה חסון ובנותיה/מערכת וואלה! NEWS, באדיבות המצולמת

"הפקידה אמרה לי שיש תפוסה מלאה והרגשתי שהיא רוצה שאלך", סיפרה חסון. "פתאום הגיע לכיוון שלי עובד המלון, הוא היה איש בטחון, והתחיל לצעוק בעברית: 'החוצה'. הסתכלתי מסביב, לא הבנתי שהוא פונה אלי. הוא המשיך לצעוק: 'החוצה, החוצה, לעזוב עכשיו'. פקידת הקבלה פנתה אליו ואמרה לו שאני רק רוצה לשאול שאלה ומיד הולכת משם, ואז היא פנתה אלי והסבירה לי אני לא יכולה ללבוש גופיה כי במלון מתארחים אורחים דתיים".

חסון, שציינה כי לבשה מכנסיים ארוכים, העידה כי היא הרגישה "מפוחדת ומופתעת. וגם היו תחושות של פגיעה ושל עצב". לדבריה, "אני מבקרת הרבה בישראל, חייתי כאן. לא נתקלתי בתופעה כזאת. הרי לא הייתה לי שום כוונה לפגוע ברגשותיו של מישהו. בשכונת מאה שערים לא הייתי מסתובבת לבושה בגופיה. אבל פה מדובר היה בבית מלון. הרגשתי ממש רע, זו בהחלט לא הרגשה נעימה. גם הבנות שלי היו בהלם. הן לא הבינו מה קרה".

חסון הדגישה כי היא לא תיתן למקרה להשפיע על הקשר שלה עם ישראל, "אבל זה השאיר אותי עם הרגשה רעה".

פוסט בפייסבוק על הדרישה ללבוש צנוע במלון קרלטון נהריה:

עובד המלון אמר לוואלה! NEWS כי "המלון הושכר למשך שלושה שבועות על ידי חברה שמשווקת נופש לחרדים. כעת יש במלון הפרדה ואי אפשר להכניס אנשים מבחוץ".

בימים האחרונים פוסט בפייסבוק נעשתה ויראלי בעקבות מודעה שנתלתה בכניסה למלון קרלטון בנהריה שבה מתבקשים האורחים הנכנסים למלון להתלבש בלבוש צנוע, משום שבמלון מתארחת קבוצה של ציבור דתי. במודעה זו נכתב: "מנויים ואורחים שימו לב - החל מ-24.7 ועד ה-8.8 יתארחו במלון קבוצה של ציבור דתי. לכן נבקש להיכנס למלון בלבוש צנוע, חולצות עם שרוולים (לא גופיות ולא גוזיות) ומכנסיים עד הברך - גברים כאחד". הדבר עורר סערה ברשתות וגרר תגובות רבות, אולם לדברי חסון "לו היה נתלה שלט כזה מחוץ למלון בטבריה, לא הייתי נכנסת והיה נמנע ממני כל האירוע הזה".

מהנהלת המלון נמסר: "סוכן תיירות חרדי שכר את המלון לתקופה של 17 לילות, והוא משווק את המלון רק לקהל חרדי. איש הביטחון אמר שהסביר לתיירת בצורה יפה כי אפשר להיכנס רק עם לבוש צנוע. כנראה דבריו לא הובנו כהלכה. (אולי בשל הסבר לא מספיק טוב בשפה האנגלית).
בשיחה שקיים היום מנכ''ל המלון עם התיירת הוסבר לה הנושא. הועברה לה גם התנצלות וזה הסתיים בהבנה מצידה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully