וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לעסה את תג השם של הרופא וירקה אותו: שניים חשודים שתקפו רופא בסורוקה

30.7.2018 / 10:41

השניים, תושבי באר שבע בני 34, לא שבעי רצון מהשירות הרפואי שניתן להם - והגיבו באלימות. בין היתר תקפה האשה באגרופים אח שעבד במקום ואיימה על הרופא המטפל. השניים יובאו היום לדיון בהארכת מעצרם בבית משפט השלום בבאר שבע

צילום: דוברות איכילוב, עריכה: שניר דבוש

(בווידאו: הרופאה שהותקפה בבית החולים איכילוב מספרת על האירוע)

גל האלימות כלפי רופאים נמשך: שני תושבי באר שבע כבני 34 נעצרו בחשד שתקפו רופא בבית החולים סורוקה בעיר אתמול. מחקירת השוטרים עלה כי השניים, גבר ואשה, הגיעו לקבל טיפול רפואי בבית החולים, אך משום שהמענה הרפואי לא היה לשביעות רצונם, תלשה האישה את תג השם של הרופא מחולצתו, לעסה אותו וירקה אותו. לאחר מכן המשיכה האשה לאיים על הרופא, תוך שהיא תוקפת אח. לבסוף היא התיישבה על הרצפה והחלה לצעוק. השניים יובאו היום (שני) להארכת מעצרם בבית משפט השלום בבאר שבע.

עוד בוואלה! News:
שקט מדומה: בפיקוד הדרום חוששים מפיגוע איכות של חמאס
חנק בחבל - והלך לשחק בקלפים: אישום נגד רוצח גרושתו אופירה חיים
"לא סיפקו מסמכים": הודו ביטלה את אזרחותם של 4 מיליון תושבים מוסלמים

מרכז רפואי סורוקה, באר שבע. ראובן קסטרו
השניים הגיעו לקבל טיפול רפואי בבית החולים, אך לא היו שבעי רצון מהטיפול. בית החולים סורוקה/ראובן קסטרו

לפני כשבועיים נעצרו שתי נשים, אם ובת, בחשד שתקפו את ד"ר קרין הלר, רופאה בכירה בבית החולים איכילוב בתל אביב בשעה שטיפלה בבת משפחתן. לפי החשד, הבת חשבה כי סבתה, המאושפזת בבית החולים, נפטרה.

בתגובה היא קפצה על הרופאה ותקפה אותה תוך שהיא צועקת לה: "בגללך סבתא מתה". האם שהגיעה למקום הגיבה גם כן באלימות והשליכה את צג המחשב על הרופאה שנפצעה באורח קל.

לפני כחודש דקר אוסקר באחיט, אזרח זר, את האחות רחלי קובו, בת 58, בבית החולים שמואל הרופא בבאר יעקב ופצע אותה קשה. במשטרה חושדים כי החשוד דקר את האחות מכיוון שלא השלים עם העובדה ששוחרר מבית החולים לאחר שהחלים ממחלת השחפת שבגינה אושפז. הוא סיפר לחוקרים אחרי ששוחרר מבית החולים הוא אף ניסה לשלוח יד בנפשו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully