וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: המשאית נכנסת לנתיב האסור - וכמעט דורסת את הפקח

נהג המשאית לא נשמע להוראות הפקח שאבטח את עבודות סלילת כביש 40 בסמוך לבאר שבע. הוא נמלט מהמקום והעובד לא נפגע. נתיבי ישראל: "מדובר בנס". מעסיקיו: "רואים את האירוע בחומרה רבה"

צילום: נתיבי ישראל , עריכה: איתי עמרם

אירוע חריג שכמעט הסתיים באסון נקלט אמש (שלישי) במצלמות של חברת התשתיות הלאומיות "נתיבי ישראל". בעת עבודת הצוותים ההנדסיים של החברה בצומת גורל, בכביש 40 הסמוך לבאר שבע, נהג משאית ניסה לבצע פנייה במקום אסור בעת שפקחי התנועה של החברה אבטחו את הצוותים שעסקו בסלילת הכביש מחדש. בתיעוד הוא נראה כשהוא מתעלם מהתמרורים ומהמחסומים שאסרו על כניסה לנתיב, לא נשמע להוראות הפקחים שקראו לו לעצור ואף כמעט דורס את הפקח שאבטח את העבודות במקום. אחר כך נמלט נהג המשאית מהזירה.

חייו של הפקח שכמעט נדרס על ידי המשאית ניצלו בנס. כוחות משטרה שהגיעו לזירה החלו לחקור את האירוע. לוואלה!NEWS נודע כי הפקח צפוי להגיש תלונה במשטרה עקב האירוע החריג.

מנהלו ליאור בלנגה מחברת "רשת ביטחון", המעסיקה את פקחי התנועה במרחב דרום, הוסיף: "חיי אדם הם החשובים ביותר ועל כן אנו רואים את האירוע בחומרה רבה. הפקח עתיד להגיש תלונה במשטרת ישראל ואני בטוחים כי זו תפעל בנחישות ומקצועיות למצות את הדין עימו".

עוד בוואלה! NEWS:
ברית אסלאמית נגד ארה"ב והמערב: הביקור החשאי הטורקי באיראן
פרסום ראשון: התפרצות חצבת בצפון; מספר שיא של חולים ממרץ
הותר לפרסום: פרטים חדשים מהאישום המצונזר נגד גונן שגב

עבודות שיקום גשר רמת אלחנן בבני ברק מעל כביש 4, 16 בנובמבר 2017. נתיבי ישראל, מערכת וואלה!
צוותי נתיבי ישראל במהלך עבודה לילית/מערכת וואלה!, נתיבי ישראל

איציק עייש, מנהל אגף בטיחות ב"נתיבי ישראל" וקצין משטרה בכיר בדימוס, אמר לוואלה! NEWS כי "מדובר בנס כפול. ניצלו חייו של הפקח, אם רכבים היו מגיעים במהירות הייתה יכולה להיגרם תאונה קטלנית". הוא הוסיף כי "אי ציות לפקח דינה כאי ציות לשוטר, עבירה שאין להקל בה ראש, שכן אותם אנשים מסכנים את חייהם מידי לילה לטובת בטיחות משתמשי הדרך כולם".

חברת "נתיבי ישראל" מבצעת עבודות לילה בכ-150 אתרים, המהוות מבצע אופרטיבי שכולל אלף עובדים. בנוסף לפועלים המועסקים בחברה, עובדים גם כ-550 פקחי תנועה הנוסעים ב-130 ניידות וחולשים על אתרי העבודות ברחבי הארץ.

משרד התחבורה משקיע מדי שנה כשני מיליארד שקלים בעבודות האחזקה של 8,500 קילומטרים כבישים בינעירוניים במדינה, כבישים שאותם החברה הקימה ומתחזקת. עשרות אלפי עבודות נעשות במשך כל ימות השנה, 24 שעות ביממה, ורובן המכריע בשעות הלילה, וזאת על מנת למנוע הפרעות תנועה בשעות העומס.

עוד באותו נושא

סכנה בעשרות גשרים ובזבוז של מיליארדים: מחדל הכבישים

לכתבה המלאה
התעלם מתמרורים ומחסומים- נהג משאית ביצע פניית פרסה אסורה בצ. גורל וניסה לדרוס פקח של חברת "נתיבי ישראל". אתר רשמי
התעלם מתמרורים ומחסומים- נהג משאית ביצע פניית פרסה אסורה בצ. גורל וניסה לדרוס פקח של חברת "נתיבי ישראל"/אתר רשמי
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully