וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משיכות בשיער ובקבוקים באוויר: הבילוי עם הילדים בקאנטרי נגמר בביה"ח

2.7.2018 / 10:36

תושבת באר שבע לא האמינה שכך ייגמר יום הכיף עם בתה בת ה-7: לדבריה, שלוש נשים זרקו בקבוק שהחזיקה בידה, התנפלו עליה באלימות ותלשו את שיערות ראשה. עורכת דינה טוענת: "הקאנטרי אמור להיות מאובטח". שלוש המעורבות הגישו תלונה אף הן בטענה שדווקא הן אלה שהותקפו

אישה הותקפה על- ידי שלושה נשים בקאנטרי בבאר שבע. -, מערכת וואלה! NEWS
האישה שטוענת שהותקפה/מערכת וואלה! NEWS, -

אירוע אלים בקאנטרי בבאר שבע הסתיים בהגשת תלונות הדדית, שבמרכזה ויכוח על מקום בין שלוש נשים לבין מנויה שלטענתה הותקפה לעיני בתה בת השבע. האם המעורבת בתקרית, תושבת העיר, טוענת כי שלוש הנשים נשכו אותה ואף תלשו את שיערה - מבלי שהמאבטחים במקום יתערבו.

"הגעתי לקאנטרי, למקום הקבוע שאני יושבת פה תמיד", סיפרה. "היו שם שלוש נשים שאני לא מכירה. הנחתי את התיקים ואז הן צעקו לי 'המקומות תפוסים פה'. אמרתי להן שאני מניחה את התיקים ולא יושבת".

עוד בוואלה! NEWS:
מטרים מהגבול: מבט לעיר האוהלים שהקימו הפליטים בסוריה בגולן
אלים, אגרסיבי, מסוכן: המספרים המפחידים של הנהג הישראלי נחשפים
גברים חמושים ומסוק חטוף: האסיר הנמלט שהערים על הרשויות בצרפת

אישה הותקפה על- ידי שלושה נשים בקאנטרי בבאר שבע. -, מערכת וואלה! NEWS
פציעות שלטענת המנויה לקאנטרי נגרמו לה בקטטה/מערכת וואלה! NEWS, -

בשלב זה, לדבריה, "אחת הבנות קמה והחלה לצעוק עליי. אמרתי שתירגע. תוך כדי שהיא צועקת אני נותנת לבת שלי לשתות, והיא זורקת לי את הבקבוק מהיד ומתחילה להכות אותי. היא משכה לי בשיער ואז הן קפצו עליי שלושתן, נשכו אותי ומשכו בחוזקה את השיער שלי".

האישה הוסיפה כי היא הצליחה לזוז משם ולחזור לאותו מקום, אך האירוע לא הסתיים שם. "הן הושיבו אותי על הכיסא, משכו לי בשיער שוב", הוסיפה. "נזקקתי לטיפול רפואי בבית חולים ואני עדיין סובלת מכאבים. הבת שלי סובלת מכאבים".

בנוסף לכך, האם טענה כי האירוע עצמו נמשך 15 דקות - כשאף אחד מאנשי האבטחה במקום לא הגיע כדי להפריד בין המעורבות בקטטה. היא הגישה תלונה במשטרה על האלימות שחוותה, כשמקביל שלוש הנשים הגישו תלונה נגדה על אלימות - בטענה שהיא זו שתקפה אותן.

עוד באותו נושא

כשהאחיין איתה באוטו: אישה נפצעה בינוני מירי מרכב סמוך לשוהם

לכתבה המלאה
אישה הותקפה על- ידי שלושה נשים בקאנטרי בבאר שבע. -, מערכת וואלה! NEWS
פציעות שלטענת המנויה לקאנטרי נגרמו לה בקטטה/מערכת וואלה! NEWS, -

עו"ד אפרת צרפתי, המייצגת את האם שטוענת שהותקפה, מסרה כי "מדובר באירוע בריונות חמור של תקיפת מרשתי לעיני בתה בת השבע על לא עוול בכפה. זאת, בתוך מתחם הקאנטרי בבאר שבע שאמור להיות מאובטח. למרשתי נגרמו חבלות חמורות בגוף ובנפש ולצערה לא היה שום אדם ממפעילי המקום או האבטחה שנחלץ לעזרתה, כמתבקש באירוע שכזה". צרפתי הוסיפה כי מרשתה "תמצה את כלל ההליכים נגד התוקפים והקאנטרי".

מנכ"ל הקאנטרי בבאר שבע, יוסי בננו, טען בתגובה לטענות כי "המצילים, שהיו קרובים, הבחינו בקטטה ורצו למקום באופן מידי כדי להפריד בין הנשים. הם נפגעו בעצמם". בננו ציין כי יש חמישה מצילים בבריכה האולימפית ושלושה בבריכה המקורה. "הקאנטרי הוא על שטח של 40 דונם והמצילים פרוסים בכניסה, במרחבי הדשא ובבריכה. ברגע שהם ראו שיש קטטה הם הגיעו לשם וביצעו את עבודתם כראוי, ואחד מהם הוכה", הסביר.

לדברי מנכ"ל הקאנטרי, "משטרה הוזמנה למקום ודרשתי ממנה להרחיק את הנשים שהיו מעורבות בקטטה. לצערי הרב, מקרים כאלה קורים. אם היה שוטר קבוע בקאנטרי כמו שהיה בעבר, זה היה נמנע. לצערי המשטרה לא מוכנה לתת לנו שוטר בשכר, שאנחנו נשלם עליו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully