וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כשהאחיין איתה באוטו: אישה נפצעה בינוני מירי מרכב סמוך לשוהם

1.7.2018 / 21:30

הנהגת, תושבת רמלה, נסעה עם קרוב משפחתה לבקר את ילדיה כשכלי רכב עקף אותה בכביש 444 ופצע אותה במותן ובחזה. היא פונתה לבית החולים בילינסון. אחד מכיווני החקירה שנבדקים הוא שמדובר בניסיון פגיעה על ידי אחד מבני משפחתה

הקלטת שיחתם של תושב קיסריה ומוקדן המשטרה בנוגע לצרורות ירי בג'יסר א-זרקא. מערכת וואלה! NEWS
ניידת משטרה/מערכת וואלה! NEWS

אישה בת 33, תושבת רמלה, נפצעה באורח בינוני היום (ראשון) מירי מכלי רכב חולף בכביש 444, סמוך לצומת כוח שבאזור שוהם. היא נורתה בעת שנסעה יחד עם קרוב משפחתה הקטין ופונתה לבית החולים בילינסון שבפתח תקווה כשהיא סובלת מפציעות במותן ובחזה.

הרקע לאירוע פלילי ונסיבותיו לא ידועות בשלב זה. במשטרה בודקים כמה כיווני חקירה, שהעיקרי שבהם הוא שמדובר בניסיון פגיעה על ידי בן משפחה. מהחקירה עולה כי הפצועה היא גרושה שנסעה יחד עם האחיין שלה לבקר את ילדיה. במהלך הנסיעה כלי הרכב החשוד עקף אותם וירה לעברם. במשטרה אמרו כי האישה לא הייתה מאוימת וכי אין לה סכסוכים עם בעלה.

לפני כעשרה ימים בני זוג נורו בדירתם ברחוב השונית שביבנה. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהוזעקו למקום פינו שני הצעירים, בת 27 ובני 24 בהריון מתקדם, במצב קשה לבית החולים קפלן שברחובות. במשטרה העריכו כי מדובר בניסיון חיסול של אחיו של הפצוע, המוכר כעבריין מקומי מתחום עבירות הסמים. בדירה, שהאח הוא מבעליה, שהו כמה בני משפחה שרובם התרכזו בחצר בטרם הגיח אלמוני סמוך לפתח הדלת וירה אל תוך הבית.

עוד בוואלה! NEWS:
בצל המתיחות: צה"ל תגבר את הנגב המערבי במכ"מים לאיתור רקטות
"מוות לדיקטטור": הסרטונים שמבריחים מתנגדי המשטר באיראן למערב
גברים חמושים ומסוק חטוף: האסיר הנמלט שהערים על הרשויות בצרפת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully