וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גברים חמושים ומסוק חטוף: אחד הפושעים המבוקשים בצרפת ברח מהכלא

רדואן פאיד נמלט מכלא שבצפון המדינה באמצעות מסוק שנחת בחצר המתחם, כשכמה גברים חמושים מייצרים הסחת דעת. זו אינה הבריחה הראשונה של האסיר, שנודע בכינוי "הסופר" ובאהבתו למותחני פשיעה

צילום: CNN, עריכה: תום זואילי

הפושע הצרפתי הידוע לשמצה רדואן פאיד נמלט היום (ראשון) מבית כלא בצפון המדינה, כשהוא מסתייע בהסחת דעת שיצרו כמה גברים חמושים ובמסוק שנשא אותו מחצר בית הכלא אל העיר גאנס. המסוק שבו נמלט האסיר הנמלט, המרצה עונש של 25 שנות מאסר בגין ניסיון שוד כושל, אותר בהמשך היום על ידי כוחות המשטרה המקומית.

על פי הדיווחים בכלי התקשורת המקומיים, כמה חמושים פרצו לחדר הביקורים של הכלא במחוז סן-א-מארן בשעות הצהריים ודרשו את שחרורו של פאיד. עוד דווח כי הם נעזרו במדריך טיסה שנלקח כבן ערובה בעת שחיכה לאחד מהתלמידים שלו, והטיס את המסוק שלו לחצר בית הכלא בהנחייתם.

לאחר האירוע מדריך הטיסה שוחרר בשלום. כוחות המשטרה חיפשו אחר פאיד בכל רחבי המחוז וממשרד הפנים הצרפתי נמסר כי "הכול נעשה כדי לאתר את האסיר הנמלט".

עוד בוואלה! NEWS:
תלויים מהתקרה בעיניים מכוסות: 11 בני משפחה נמצאו מתים בבית בהודו
"עשירים ונאיבים": גל מעשי רצח של אזרחים מערביים באי הקריבי
לא לשכוח צוואה וקמצוץ DNA: אזהרת המסע המחרידה של ארה"ב

כלא Mont de Marsan בצרפת ב-2017. AP
הערים על השוטרים. כלא בצרפת/AP

זו אינה הפעם הראשונה שבה פאיד מערים על הרשויות בצרפת ובורח מהכלא. בשנת 2013 הוא ברח תוך שהשתמש בארבעה שומרים כמגנים אנושיים ופוצץ כמה דלתות באמצעות פצצות דינמיט, פחות מחצי שעה אחרי שהגיע לשם.

פאיד, בן 46, כתב בשנת 2009 ספר על חוויותיו בפרברים מוכי הפשיעה של פריז ועל דרכו לעולם הפשע. הוא טען כי הוא שם את עברו הפלילי מאחוריו, אך רק שנה לאחר מכן היה מעורב בניסיון השוד שבמהלכו נהרג שוטר. הוא העיד על עצמו כאוהד מושבע של סרטיו של רוברט דה נירו ושל מותחני הפשיעה של הבמאי האמריקני מייקל מאן. לפי משטרת צרפת הוא נודע בכינויו "L'Écrivain", "הסופר" בצרפתית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully