וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תלויים מהתקרה בעיניים מכוסות: 11 בני משפחה נמצאו מתים בבית בהודו

1.7.2018 / 23:22

שכן איתר את הגופות של שבע נשים וארבעה גברים, בהם גם נערים, בדירה בניו דלהי. המשטרה טרם יודעת אם זו התאבדות המונית או רצח, אך היא איתרה פתקים המצביעים על קיומם של מנהגים מיסטיים. "בחיים לא ראיתי דבר כזה"

צילום: רויטרס

11 בני משפחה אחת נמצאו מתים היום (ראשון) בניו דלהי, בירת הודו - כך מסרה המשטרה. רובם היו תלויים מהתקרה, כשעיניהם מכוסות וידיהם קשורות מאחורי גבם.

המשטרה מסרה כי עדיין לא ברור מה בדיוק קרה, אך הוסיפה כי נמצאו פתקים הכתובים בכתב יד שרומזים על כך שהמשפחה קיימה מנהגים מיסטיים. אלו הזכירו את האופן שבו הפה, העיניים ואיברים אחרים של הקורבנות - שבע נשים וארבעה גברים - היו קשורים ומכוסים.

המשטרה מסרה כי "הזווית הזו נבדקת וכי נפתחה חקירת רצח". עוד נמסר כי לא נשללת אפשרות של התאבדות של בני המשפחה, שכללה אישה בת 75, שני בניה ונשותיהם ונכדיה.

אמבולנס אשר נושא עימו 1 מ- 11 הגוופות שנמצאו בצפון דלהי, הודו 1 ביולי 2018. AP
מוות המוני ומסתורי. תושבים מסתכלים על אחת הגופות המפונה באמבולנס, היום/AP

בית המשפחה ממוקם מעל חנות מכולת בבעלות המשפחה במחוז בורארי שבצפון בירת הודו. הוא נמצא בסמוך למקום שבו נהרגו לפני שבועיים שלושה אנשים ונפצעו עוד כמה נוספים במהלך חילופי ירי בין שתי כנופיות, אך המשטרה לא סבורה שיש קשר בין המקרים. הגופות אותרו על ידי אחד השכנים, אך אלו לא שמעו דבר חריג ולא נמצאו עדי ראיה.

"לא ראיתי מעולם דבר כזה", אמר ויניט קומר, סגן נציב המשטרה בצפון ניו דלהי. "אנחנו חוקרים את כל הזוויות האפשריות, כולל התאבדות או עבירה פלילית. נוכל לומר משהו על סיבת המוות רק אחרי נתיחת הגופות".

בתקשורת המקומית דווח כי המשפחה עברה לבירה ממדינת המחוז רג'סטן לפני כ-20 שנה והמשטרה מנסה ליצור קשר עם קרובי משפחה שעדיין גרים שם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully