וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכבאים פרצו לדירה; העיתונאי הוותיק נמצא ללא רוח חיים

איש התקשורת יורי וסרמן, שהיה עורך אחראי בחדר החדשות של קול ישראל, הלך לעולמו בגיל 73. גופתו נמצאה בביתו בירושלים לאחר ששכניו הזמינו את שירותי הכבאות לפרוץ את דירתו בשל ריח חזק שעלה ממנה במשך ימים. אין חשד לפלילים

גופת אישה נמצאה בדירה בתל אביב 18.4.18. תיעוד מבצעי מד"א, מערכת וואלה!
גופת אישה נמצאה בדירה בתל אביב 18.4.18/מערכת וואלה!, תיעוד מבצעי מד"א

איש התקשורת יורי וסרמן, שהיה עורך אחראי בחדר החדשות של קול ישראל, הלך לעולמו בגיל 73. גופתו נמצאה אתמול בביתו בירושלים, לאחר ששכניו הזמינו את שירותי הכבאות והמשטרה לפרוץ את דירתו בשל ריח חזק שעלה ממנה במשך כמה ימים. משפרצו הכבאים את דלת הדירה גילו את גופתו של וסרמן, שניכר כי הייתה מוטלת בבית כמה ימים. מהמשטרה נמסר כי אין חשד לפלילים.

וסרמן היה עורך חדשות ותיק בדסק החדשות של קול ישראל. שמו זכור למאזיני התחנה בשנות ה-90' ובתחילת שנות ה2000, אז מהדורות שערך היו נחתמות בשמו.

וסרמן עלה ארצה מרוסיה בשנות ה-70', ועבד תחילה כעורך חדשות וקריין בקול ישראל הרוסית. בשנות ה-90' עבר לערוך חדשות בעברית, והיה מבכירי העובדים עד פרישתו בשנת 2003.

עוד בוואלה! NEWS:
הבית ש"נפגע מרקטה" בשדרות - התפוצץ בגלל בלוני גז במעבדת סמים
סגן ראש העירייה שקרא לקהילת הלהט"ב "חרמנים ומכוערות" התנצל
"האובדן ענק": פלורי נדרסה למוות בדרכה לאסוף את הילדים מהגן
דיווח: בידי המשטרה ראיות שמילצ'ן תיווך בין נתניהו למוזס

רשת ב'. וינוקור דוד,
וסרמן היה מבכירי השדרים בקול ישראל בשנות ה-90/וינוקור דוד

רון נשיאל, אחד מוותיקי רשות השידור לשעבר, שעבד במשך שנים ארוכות לצידו של וסרמן, אמר היום לוואלה! ברנז'ה כי "כשהתחלתי לעבוד בחדר החדשות של "קול ישראל" בשנות ה-90, יורי וסרמן כבר היה אחד העורכים הותיקים והמוערכים בחדר. ידען גדול ואיש רעים להתרועע. תמיד לבוש בהידור שהיה מקובל כנראה בארץ מוצאו, ג'נטלמן אירופי במלוא מובן המילה".

נשיאל הוסיף כי "יותר מהלבוש, הוא הקפיד ללטש כל ידיעה עד שהייתה לשביעות רצונו, ו"התעלל" בלי רחם בידיעות שהגשתי לאישורו. לכן, כשלחש לי בסוד שהוא חושב שאני מוכן להיות עורך-אחראי בחדר החדשות, לא ידעתי את נפשי מרוב התרגשות. אני עדיין המום מהידיעה על מותו ומתעצב על לכתו בטרם עת. ידענו שהוא חי בגפו אבל הוא תמיד נראה בריא כל-כך. מי יכול היה לשער שזה יהיה סופו?".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully