וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: בידי המשטרה ראיות שמילצ'ן תיווך בין נתניהו למוזס

חוקרי להב 433 מנסים להביא את המיליארדר למתן עדות בישראל, לאור החשד שהביא לעסקה בין ראש הממשלה למו"ל ידיעות אחרונות - כך דווח ב"חדשות". עוד דווח, כי חומר הראיות מעלה אישור לכך שהתקיימה עסקה כלכלית בין נתניהו ומוזס

צילום: שלומי גבאי, עריכה: יאיר דניאל

בידי המשטרה ראיות חדשות לפיהן המיליארדר ארנון מילצ'ן הוא הגורם השלישי שתיווך בין ראש הממשלה בנימין נתניהו למו"ל ידיעות אחרונות נוני מוזס - כך דווח הערב (שלישי) ב"חדשות". חוקרי להב 433 מנסים לשכנע את מילצ'ן למסור עדות בארץ בנושא.

על פי הדיווח, מילצ'ן שימש כגורם שתיווך בין נתניהו ומוזס בעסקה שהתקיימה בין השניים לפני מערכת הבחירות בשנת 2009. לפי הראיות החדשות שבידי המשטרה, עולה שמילצ'ן הרבה להתגאות ולהסביר כיצד הביא לעסקה. עוד דווח, כי מהראיות עולה שראש הממשלה ומוזס קיימו עסקה כלכלית ביניהם הכללה תמורות.

ביבי נתניהו וארנון מילצ'ן. GettyImages
נתניהו ומילצ'ן/GettyImages

חקירת הקשר בין מוזס לנתניהו עומדת במרכזו של תיק 2000. על פי החשד, נתניהו ומוזס כי ניסו לרקום עסקת שוחד, במסגרתה יוענק לנתניהו סיקור אוהד בתמורה לחקיקה שתגביל את תפוצת "ישראל היום", המתחרה העיקרי של "ידיעות אחרונות".

בשבוע שעבר נחקר ח"כ איתן כבל (המחנה הציוני) פעם נוספת במשרדי להב 433 בנוגע למעורבות בתיק 2000. בצאתו מהחקירה אמר כי השיב לכל שאלות החוקרים. "הכל יסתיים ללא כלום", אמר. במקביל, למשרדי היחידה הגיע גם נוני מוזס לאחר שהתבקש אף הוא להשלמות חקירה על ידי היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט. חקירתם של השניים ארכה כארבע שעות.

עוד באותו נושא

אחרי 4 שעות: הסתיימה חקירתם של ח"כ כבל ונוני מוזס בתיק 2000

לכתבה המלאה
מו"ל "ידיעות אחרונות" הגיע לחקירה נוספת באזהרה במשרדי להב 433. מאצ'י הוף
מוזס בדרכו לחקירה בלהב 433/מאצ'י הוף

המשנה לפרקליט המדינה לעניינים פליליים שלמה למברגר אמר לפני כשבוע כי הפרקליטות תפעל להביא לידיעת הציבור את פרטי החקירות שבהן מעורב ראש הממשלה בנימין נתניהו בתיקים 1000, 2000 ו-4000 בטרם יתקיימו בחירות לכנסת. למברגר אמר בדיון בוועדת השקיפות של הכנסת בנושא חקירות נבחרי ציבור כי החקירות נמצאות ב"ישורת הסופית" וכי "אם יהיו בחירות ייעשה מאמץ עילאי שהציבור יכיר את הפרטים לפניהן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully