וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבית ש"נפגע מרקטה" בשדרות - התפוצץ בגלל בלוני גז במעבדת סמים

20.6.2018 / 16:18

תושבי העיר הדרומית התעוררו לפני כשבועיים בחרדה לאחר שפיצוץ עז נשמע. תחילה חשבו כוחות הביטחון כי רקטה ששוגרה מרצועת עזה פגעה בדירה בעיר והביאה לפציעת שני צעירים באורח קשה, אלא שלוואלה! NEWS נודע כי בלוני גז ששימשו להכנת סמים במקום הביאו לפיצוץ

צילום: יניב כליף

פיצוץ רב עוצמה הרעיד לפני כשבועיים את העיר שדרות ועורר בהלה בקרב התושבים. כוחות ההצלה הגיעו לפנות בוקר לדירה בבניין שנהרסה כמעט לחלוטין. בפיצוץ נפצעו שני צעירים באורח קשה, ועלה חשש לפיו רקטה פגעה בבניין מבלי שהופעלה אזעקת "צבע אדום". כעת מתברר כי בבדיקת חוקרי המשטרה נמצא כי הפיצוץ נבע ככל הנראה מבלוני גז שהיו במקום. לוואלה! NEWS נודע כי מדובר במעבדת סמים שפעלה במקום ובלוני הגז שימשו להכנת הסמים בדירה.

"מדובר באירוע חמור במיוחד, יכול היה להיגרם נזק גם לשכנים שישנו בבניין באותה עת", אמר גורם המעורה בפרטים. הפצועים, בני 33 ו-21 מאושפזים עדיין בבית החולים סורוקה שבבאר שבע עם כוויות בדרגה ב' ו-ג' ועם פציעות נוספות. שני דיירים נוספים שאובחנו כנפגעי חרדה פונו לטיפול בבית החולים ברזילי באשקלון.

בית בשדרות שתקרתו קרסה בעקבות פיצוץ, 8 ביוני 2018. יניב כליף, מערכת וואלה! NEWS
הבניין שנפגע בקריסת התקרה, לפני כשבועיים/מערכת וואלה! NEWS, יניב כליף

לדברי דדו עזריאל, חובש בכיר במד"א, והפרמדיק אלכס קוסינוב שהגיעו לזירה, הגבר חולץ מהבניין שקירו החיצוני קרס והועבר לטיפולם בידי צוותי הכיבוי. "הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים שכלל הרדמה והנשמה ופינינו אותו בדחיפות לבית חולים כשמצבו קשה", הוסיפו השניים. פרמדיקית מד"א נעמי צבי שטיפלה בפצוע השני סיפרה כי "הוא היה כאוב וסבל מכוויות ופציעות בפלג גופו העליון, הענקנו לו טיפול רפואי מתקדם שכלל טיפול תרופתי ופינינו אותו לבית החולים כשמצבו בינוני ויציב".

אחת השכנות שגרה בסמוך לבניין סיפרה כי התעוררה במהירות לשמע הפיצוץ. "ראיתי את כל ההרס מהחלון ופחדתי לצאת כי פחדתי שזה קסאם", הוסיפה. "בחיים שלי לא שמעתי פיצוץ כזה, גם באזור של הבית שלי אף פעם לא נפל קסאם אז הייתי מבולבלת, עד שהתחילו להגיע כוחות הצלה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שוטרים וצוותי מד"א בחצר בניין מגורים בשדרות שתקרתו קרסה בשל פיצוץ, 8 ביוני 2018. מד"א
הפיצות בדירה בשדרות, לפני כשבועיים/מד"א

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully