וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סגן ראש העירייה שקרא לקהילת הלהט"ב "חרמנים ומכוערות" התנצל

20.6.2018 / 16:15

לאחר שננזף על ידי ראש העירייה, פרסם יואל ישורון התנצלות על התבטאויותיו לפני המצעד, אז כינה את חברי קהילת הלהט"ב "חרמנים ומכוערות עם קעקועים". במכללת אשקלון, שם משמש ישורון כדיקאן, מחו נגד דבריו

צילום: ניב אהרונסון עריכה: איתי עמרם

סגן ראש עיריית חולון וחבר מועצת העיר יואל ישורון פרסם היום (רביעי) התנצלות על התבטאויותיו נגד קהילת הלהט"ב בישראל בימים שקדמו למצעד הגאווה בתל אביב. דבריו עוררו סערה לאחר שהביע ביקורת נגד ראש עיריית תל אביב רון חולדאי ויצא נגד קיום המצעד ונגד הקהילה כולה. ישורון התנצל לאחר שננזף על ידי ראש העיר מוטי ששון.

בעקבות התבטאויותיו, קראה חברת הכנסת סתיו שפיר (המחנה הציוני) לפיטוריו. כמו כן, מרצים וסטודנטים במכללת אשקלון, שבה ישורון משמש דיקאן, מחו נגד דבריו.

"אני מבקש להביע התנצלות על הפוסט שאותו פרסמתי בפייסבוק הפרטי שלי, על הדברים, תוכנם ואופן הבעתם כלפי החברה הלהט"בית", כתב ישורון. "נגררתי וכשלתי בלשוני, והשתמשתי בביטויים לא ראויים שפגעו בחברי הקהילה הלהט"בית. לא זו הייתה כוונתי. אחתום בבקשת סליחה ומחילה מכל מי שנפגעו ממני".

עוד בנושא
"האובדן ענק": פלורי נדרסה למוות בדרכה לאסוף את הילדים מהגן
פרסום ראשון: אושר בית עלמין אזורי חדש בסמוך לעיר חריש
מקסיקו מאשימה: ממשל טראמפ הפריד ילדה עם תסמונת דאון מאמה

מצעד הגאווה, תל אביב, ביוני 2018. ראובן קסטרו
מצעד הגאווה בתל אביב, לפני כשבועיים/ראובן קסטרו
פוסט התנצלות של יואל ישורון. צילום מסך
פוסט ההתנצלות של ישורון/צילום מסך

הפוסט שבו ביקר ישורון את קיום המצעד בתל אביב לפני כשבועיים גרם להרחקתו מהרשת החברתית. "בראש הפירמידה עומד ראש עייריה דפוק, קשיש בלוי, אנין טעם להחריד, ספק יהודי, החוגג על המנהג עם בשר כלבים, עד שבא לעם ישראל להקיא עליו ועל צלחתו", כתב סגן ראש העירייה. "ועירו של אוכל הכלבים? שם בחוצות העיר תל אביב צועדים על שתיים ובגאווה, שרוטים לעומק, חרמני משכב זכר (בעעע) ואסופת חיות ממין נקבה, מכוערות עם קעקועי 'אני שרמוטה'", הוסיף.

המשך הגיעה ביקורתו של ישורון על כלי התקשורת שמפרסמים את קיומו של המצעד. "התקשורת מציגה ומעצימה את המטורללים האלה כנושאי הדגל, לוחמי השוויון, החופש והחירות. דחילק, השגעתם? אלה נושא הדגל? על אלה? על הברבריות והגיהנום הזה אתם מפנטזים בעולם כמקור גאווה? כאור לגויים? עוד לא הבנתם בתקשורת שאתם מייצגים שברי אחוזים בעם, ורוב רובו של העם נגעל ממצעדי הבהמות הללו?".

הפוסט של ישורון עורר סערה ברשת. חברת מועצת עיריית כפר סבא פליאה קטנר הגיבה בזעם לדברים שפרסם ישורון וכתבה בתגובה: "שמעתי שפרסמת שבעיניך אני חלק מ'אסופת חיות ממין נקבה, מכוערות עם קעקועי 'אני שרמוטה', אז רציתי למסור לך, כמישהי שיש לה מספיק רקורד של עשייה בשביל שהועבדה שבחרו בה למועצת העיר תהיה הגיונית, לא ברור לי מה אתה עושה על הכיסא שלך, וכולי תקווה שתאבד אותו בבחירות הקרובות".

פוסט של סגן ראש עיריית חולון יואל ישורון, יוני 2018. צילום מסך
הפוסט שפרסם ישורון על המצעד, לפני שבועיים/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully