וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סגן ראש העיר חולון על מצעד הגאווה: "חרמנים ומכוערות עם קעקועים"

17.6.2018 / 21:55

בפוסט שפרסם בעמוד הפייסבוק שלו כתב חבר מועצת העיר שורת עלבונות כלפי הקהילה הגאה וכלפי ראש עיריית תל אביב, שבה התקיים מצעד הגאווה: "ראש עירייה דפוק, קשיש בלוי, ספק יהודי". בלשכת ראש העיר התנערו: "זו דעתו הפרטית"

צילום: ניב אהרונסון עריכה: איתי עמרם

(בווידאו: מצעד הגאווה בתל אביב, לפני כשבוע)

סגן ראש עיריית חולון וחבר מועצת העיר יואל ישורון פרסם שורת התבטאויות קשות כלפי קהילת הלהט"ב בישראל, בימים שקדמו למצעד הגאווה בתל אביב. בדבריו שפורסמו בעמוד הפייסבוק שלו בז ישורון לפועלו של ראש עיריית תל אביב רון חולדאי והביע ביקורת קשה על עצם קיומו של המצעד ועל הקהילה כולה. הפוסט של ישורון נמחק והוא הורחק מהרשת החברתית.

"בראש הפירמידה עומד ראש עייריה דפוק, קשיש בלוי, אנין טעם להחריד, ספק יהודי, החוגג על המנהג עם בשר כלבים, עד שבא לעם ישראל להקיא עליו ועל צלחתו", כתב סגן ראש העירייה. "ועירו של אוכל הכלבים? שם בחוצות העיר תל אביב צועדים על שתיים ובגאווה, שרוטים לעומק, חרמני משכב זכר (בעעע) ואסופת חיות ממין נקבה, מכוערות עם קעקועי 'אני שרמוטה'", הוסיף.

פוסט של סגן ראש עיריית חולון יואל ישורון, יוני 2018. צילום מסך
פוסט של סגן ראש עיריית חולון יואל ישורון, יוני 2018/צילום מסך

בהמשך הגיעה ביקורתו של ישורון על כלי התקשורת שמפרסמים את קיומו של המצעד. "התקשורת מציגה ומעצימה את המטורללים האלה כנושאי הדגל, לוחמי השוויון, החופש והחירות. דחילק, השגעתם? אלה נושא הדגל? על אלה? על הברבריות והגיהנום הזה אתם מפנטזים בעולם כמקור גאווה? כאור לגויים? עוד לא הבנתם בתקשורת שאתם מייצגים שברי אחוזים בעם, ורוב רובו של העם נגעל ממצעדי הבהמות הללו?".

הפוסט של ישורון עורר סערה ברשת. חברת מועצת עיריית כפר סבא פליאה קטנר הגיבה בזעם לדברים שפרסם ישורון וכתבה בתגובה: "שמעתי שפרסמת שבעיניך אני חלק מ'אסופת חיות ממין נקבה, מכוערות עם קעקועי 'אני שרמוטה', אז רציתי למסור לך, כמישהי שיש לה מספיק רקורד של עשייה בשביל שהועבדה שבחרו בה למועצת העיר תהיה הגיונית, לא ברור לי מה אתה עושה על הכיסא שלך, וכולי תקווה שתאבד אותו בבחירות הקרובות".

יואל ישורון, סגן ראש העיר, בפגישה עם נשיא המדינה, ראובן ריבלין. פייסבוק, צילום מסך
"שרוטים לעומק, אסופת חיות ממין נקבה". ישורון עם הנשיא ריבלין/צילום מסך, פייסבוק
מעצד הגואוה, תל אביב 8 ביוני 2018. ראובן קסטרו
מצעד הגאווה בתל אביב, מוקדם יותר החודש/ראובן קסטרו

בלשכתו של ראש עיריית חולון מוטי ששון התנערו מדבריו של ישורון, ומסרו כי "מדובר בדעתו הפרטית של מר ישורון, שנכתבה בעמוד הפייסבוק הפרטי שלו, ושלחלוטין אינה משקפת את מדיניות העירייה והעומד בראשה, ואין לנו אלא להצטער על כך".

את תגובתו של יואל ישורון לא ניתן היה להשיג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully