וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"יא זבל, יא FBI": תיעוד ההתפרעות במלון בים המלח שנגמרה במעצר

12.5.2018 / 20:27

השוטר הוזעק לבריכה בבית המלון בעקבות דיווח על הפרעה לסדר הציבורי והתפתחו חילופי דברים בינו לבין הנוכחים, כשכמה מהם התעמתו איתו בגופם. "אנשים בחופש, מה אתה רוצה?", קרא אחד מהם. כוח משטרה נוסף שהוזעק למקום הביא למעצרם של ארבעה מהמעורבים

צלמים זמניים מורשים

ארבעה בני אדם נעצרו אתמול (שבת) בבריכה במלון בים המלח, בחשד שהפריעו לסדר ומנעו משוטר למלא את תפקידו. השוטר הוזעק למקום בעקבות דיווח על התפרעות במקום. המשטרה הודיעה כי השוטר "הוכשל במילוי תפקידו ולאחר שהזעיק כוח משטרה נעצרו ארבעה חשודים. הסדר הושב על כנו".

בסרטון מהאירוע נראה השוטר כשהוא ניגש לאחד מהצעירים בסמוך לבריכה, אז מתחילות קריאות "סליחה רגע" ו"רק שנייה" מצדו ומצד הסובבים, שקראו לשוטר לעזוב אותו והוסיפו: "למה ידיים? למה אלימות?". בשלב מסוים הצטרפו אל הצעיר כמה מחבריו והתקרבו אל זירת ההתרחשות, ואחד מהם שאל לשמו של השוטר.

בין השוטר לבין הנוכחים התפתחו חילופי דברים מילוליים, במהלכם נאמר לו: "אנשים בחופש, מה אתה רוצה?". השוטר הוביל משם שניים מהצעירים, כשבסרטון נראה כי הוא מושך את אחד מהם מבגד הים שלו. בתגובה, אביו של הצעיר קרא לעבר השוטר: "אתה מרים ידיים על הבן שלי?".

במקום נוצרה התקהלות. בשלב מסוים נראים גם נער ונערה מתחילים להתעמת עם השוטרים בזעקות "תעזוב אותו!". השוטר הלך משם כשהוא מוביל את אותו הצעיר, כשהחבורה הולכת בעקבותיו ומטיחה בו: "יא זבל, יא FBI, יא מניאק, יא בן זונה".

עוד בוואלה! NEWS:
מטרים מהגדר: צה"ל השמיד מנהרת טרור של חמאס סמוך למעבר ארז
לפני הפסגה: צפון קוריאה הודיעה על תאריך לסגירת אתר הגרעין
הפרישה מהסכם הגרעין - יריית הפתיחה במהלך להחלפת המשטר האיראני

ארבעה נעצרו בחשד להפרעה לסדר בבריכה במלון בים המלח 12.05.18. ללא קרדיט, מערכת וואלה! NEWS
"יא מניאק". מתוך תיעוד העימות בין השוטרים לבין הנופשים בים המלח/מערכת וואלה! NEWS, ללא קרדיט

מהמשטרה נמסר כי הם רואים בחומרה רבה "כל ניסיון להפר הסדר הציבורי תוך פגיעה בציבור הנופשים הנורמטיבי, וניסיון ליצור פרובוקציות מצולמות והכל בכדי לנסות ולפגוע בעבודת השיטור והשלטת הסדר". שלושה מהחשודים יובאו היום לדיון בבית המשפט.

בחודש שעבר הופץ ברשתות החברתיות תיעוד של קטטה אלימה שפרצה במלון "לאונרדו רויאל ריזורט" באילת בין מציל לבין מבלים בבריכה. עם הפצת הסרטון בשעות הצהריים הגיעו כוחות למשטרה למלון ופתחו בחקירת נסיבות האירוע. בהמשך המשטרה זימנה את מנהלי המלון לשימוע ולבירור הנסיבות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully