וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אגרופים וחניקות ליד הבריכה: תיעוד - תוקפים מציל במלון באילת

3.4.2018 / 16:30

בסרטון נראים כמה מנופשי בית המלון "רויאל ריזורט" והמציל משתתפים בקטטה אלימה ורבת משתתפים. עם הגעת התיעוד לידי המשטרה הגיעו למקום שוטרים ופתחו בחקירת נסיבות האירוע. מהמלון נמסר: "מוקיעים אלימות מכל סוג"

אתר רשמי

תיעוד של קטטה אלימה שפרצה אתמול (שני) בשעות הערב במלון "רויאל ריזורט" באילת הופץ בקבוצות הוואטסאפ וברשתות החברתיות. עם הפצת הסרטון בשעות הצהריים, הגיעו כוחות משטרה למלון ופתחו בחקירת נסיבות האירוע. לפי שעה אף אחד ממשתתפי הקטטה לא הגיש תלונה על המקרה.

בתחילת הסרטון נראים המציל וכמה צעירות נוספות עומדים בסמוך לבריכת המלון. בהמשך נראות הצעירות כשהן מתקיפות את המציל, תוך שהן מטיחות בו מהלומות, מטלטלות אותו ואף קורעות ממנו את חולצתו. לאחר מכן נראים אנשים נוספים שמצטרפים אליהם - ובנוסף לכך, למתקהלים אחרים שמתקבצים מסביב להמולה שנוצרה במקום. חלק מעוברי האורח שנכחו בקרבת הקטטה ניסו להפריד בין הצדדים הניצים עד שלבסוף המהומה שככה והתפזרה. הרקע לקטטה שפרצה בבריכה טרם התברר במלואו, אולם ככל הנראה התגרה החלה בעקבות ניסיון המציל להוציא את אחת הצעירות מהבריכה.

ממלון רויאל ריזורט נמסר: "מדובר בוויכוח שיצא מכלל שליטה. אנו מוקיעים אלימות מכל סוג ומצרים על המקרה".

ממשטרת ישראל נמסר כי טרם הוגשה תלונה בעקבות הקטטה מצד איש מהמעורבים וכי ככל הנראה הם אינם מעוניינים לעשות זאת. עוד נמסר כי המשטרה "יוזמת בדיקה על מנת לברר את נסיבות האירוע ובמידת הצורך לפתוח בהליך פלילי נגד החשודים בעבירה פלילית".

עוד בוואלה! NEWS:
נתניהו התקפל וביטל את מתווה מבקשי המקלט: "נמצא פתרונות אחרים"
הורי התינוק שטבע באשדוד נעצרו; בית המשפט הורה לנתח את הגופה
האיצו מצוק - וצנחו: זוג בקליפורניה וששת ילדיהם המאומצים נעלמו

(עדכון ראשון: 15:24)

מכות באילת ב-3 באפריל 2018. צילום מסך
תיעוד התגרה בבריכה/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully