וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורי התינוק שטבע באשדוד נעצרו; בית המשפט הורה לנתח את הגופה

ההורים נחקרו לאחר שבנם התינוק טבע בג'קוזי בבית מלון בעיר. בית המשפט הטיל צו עיכוב ביצוע עד להגשת ערר מצד המשפחה. הפרקליטות הודיעה כי תסכים לנתיחה מקומית בלבד. עשרות חרדים הפגינו בירושלים בעקבות העיכוב בקבורת התינוק

צילום: מאחות החרדים הקיצוניים, עריכה: שניר דבוש

בית משפט השלום באשקלון אישר (שלישי) לשלוח לנתיחה את גופתו של התינוק שטבע אתמול למוות בבית המלון "מיאמי" שבאשדוד. הסנגורים המייצגים את המשפחה ערערו על ההחלטה, וביצוע הנתיחה יעוכב עד להגשתו. הורי התינוק נעצרו ונחקרו בחשד לפלילים.

הדיון התקיים לבקשת המשטרה אחרי שאמש בית המשפט לא אישר את נתיחת הגופה, אך עיכב את שחרורה לקבורה עד לקבלת החלטה סופית בנושא. במקביל, חלה התפתחות משמעותית בחקירת האירוע. על פרטי החקירה ישנו צו איסור פרסום.

הערב הודיעה הפרקליטות כי היא מסכימה לערוך נתיחה מקומית בלבד, וההצעה הועברה לנציגי המשפחה, שדנים עם רבנים ועסקנים מטעם קהילתם האם לקבל את המתווה או להמשיך לבג"ץ.

כמה עשרות חרדים קיצונים הפגינו בירושלים ברקע חקירת מות התינוק והעיכוב בקבורתו. במסגרת ההפגנה כמה מהמפגינים הפרו את הסדר וחסמו את כיכר השבת בעיר, וכוחות משטרה שנכחו במקום עצרו כמה מפגינים שהפרו את הסדר.

עוד בוואלה! NEWS:
ברקע התקפלות נתניהו: אלו החורים במתווה מבקשי המקלט החדש
לקראת חידוש ההפגנות בעזה: צה"ל מחדד את הוראות הפתיחה באש
רצח באום אל-פחם: איש דת נרצח בסיום התפילה

בית מלון מיאמי באשדוד שבו טבע תינוק בן חודש ב-2 באפריל 2018. מערכת וואלה! NEWS
מלון "מיאמי" בו התרחשה הטביעה, אתמול/מערכת וואלה! NEWS

גם אתמול הפגינו עשרות בכיכר השבת, הבעירו פחים וחסמו את דרך חיים בר לב-שבטי ישראל שבעיר. המשטרה עצרה שלושה מפגינים שהפריעו לתנועה במהלך ההפגנה. הפגנה נוספת התקיימה אמש באשדוד ובה עשרות חרדים הפגינו ליד תחנת המשטרה בעיר.

האירוע התרחש בשעות הצהריים, אז צוות מד"א שהגיע למקום העניק לתינוק, כבן חודש, טיפול רפואי ופינה אותו תוך מאמצי החייאה לבית החולים אסותא שבעיר, שם נקבע מותו.
מתחקיר ראשוני עולה כי התינוק נפל מידיה של אמו והחליק לתוך הג'קוזי בחדר בית המלון. "כשהגעתי למקום האבא היה בהחייאה תוך הדרכה טלפונית ממוקד איחוד הצלה", סיפר אבי עמר, חובש ביחידת האופנועים של איחוד הצלה שהגיע ראשון לזירה. "המשכתי בפעולות ההחייאה עד להגעת חובשים נוספים וצוות ניידת טיפול נמרץ שהעבירו את הפעוט תוך המשך פעולות החייאה במצב אנוש לבית החולים. על פי הדיווח, התינוק איבד את ההכרה תוך כדי מקלחת באמבטיה בחדרם במלון בו הם שוהים לרגל חג הפסח. צוותי חוס"ן היחידה לסיוע נפשי של איחוד הצלה הוזעקו למקום עקב אופי האירוע".

עוד באותו נושא

תינוק החליק מידיה של אמו בג'קוזי במלון באשדוד - וטבע למוות

לכתבה המלאה
הפגנה נגד נתיחת גופט הפעוט במלון באשדוד, כיכר השבת, ירושלים 2 באפריל 2018. מחאות החרדים הקיצוניים, מערכת וואלה! NEWS
הפגנת החרדים בירושלים, אתמול/מערכת וואלה! NEWS, מחאות החרדים הקיצוניים

לפני כשבועיים טבע למוות פעוט בן שלוש לאחר שטבע בבריכה פרטית במושב יערה שבגליל המערבי. משפחתו, משפחה חרדית מביתר עילית, התארחה בצימר במושב בעת התקרית. המשפחה חיפשה את הפעוט במשך כרבע שעה עד שמצאה אותו בבריכה לאחר שטבע וצוות מד"א ביצע בו פעולות החייאה. הפעוט הועבר אל בית החולים בידי אביו, ומצבו הידרדר מדרגת קשה לדרגת אנוש. בנוסף לכך, בתחילת החודש טבע פעוט בן שנה וחצי בגיגית בחצר ביתו במושב ברוש שבבקעת הירדן ונפגע באורח אנוש.

(עדכון ראשון: 8:42)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully