וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האיצו מצוק - וצנחו: זוג בקליפורניה וששת ילדיהם המאומצים נעלמו

3.4.2018 / 11:34

המשטרה חושדת כי ג'ניפר ושרה הארט, שהתגוררו במדינת וושינגטון, הרגו את ילדיהן כשנסעו במהירות לעבר צוק שלחופי האוקיינוס וטבעו במים, כמה ימים אחרי שהוגשה תלונה נגדן. גופותיהם של שלושה מהילדים טרם נמצאו

צילום: רויטרס, עריכה: יוסי אלטר

זוג לסביות ממדינת וושינגטון חשודות כי הרגו את שש ילדיהן המאומצים והתאבדו, בהתרסקות מכוונת מצוק בקליפורניה. המשטרה סרקה אתמול (שני) את מי האוקיינוס שלחופי קליפורניה ושלושה כבישים מהירים באזור, בחיפושיהם אחרי שלושה ילדים נוספים, שגופותיהם לא אותרו.

התעלומה החלה ביום שני שעבר, כשמכונית הספורט של משפחת הארט התגלתה מתחת לצוק בחופי קליפורניה, שלושה ימים בלבד אחרי שרשויות הרווחה במדינת וושינגטון החלו לחקור טענות על כך שהילדים סבלו מהזנחה.

הזוג, ג'ניפר ושרה הארט, בנות 38, אימץ שישה ילדים שחורים. לפי מסמכים מבית המשפט, המשפחה סבלה מבעיות בעבר, כשאחת משתי האימהות הלבנות הואשמה בתקיפת אחד הילדים. גופותיהן של השתיים נמצאו במכונית המרוסקת, כמו גם של שלושה מילדיהן - מרקיס, בן 19, ג'רמיה, בן 14, ואביגיל, בת 14.

עוד ידיעות מהעולם
פונו במנוף: פילי קרקס גרמו לתאונה - וחסמו כביש מהיר בספרד
יורש העצר הסעודי: זכותם של הישראלים לחיות בכבוד בארצם

ג'ניפר ושרה הארט עם ששת ילדיהן המאומצים, 2016. AP
לא מצא מכתב התאבדות בביתן. משפחת הארט/AP

גופותיהן של שלוש הילדות הנותרות - האנה, בת 16, דבונטה, בת 15 וסיירה בת 12 - לא אותרו, אך המשטרה סבורה כי גם הן היו במכונית, וייתכן שגופותיהן נשטפו לאוקיינוס.

"החיפושים אחר שלושת הילדים הנוספים של המשפחה נמשכים, גם בזירה, דרך מאמצי חילוץ במים, וגם במוקדים נוספים, כולל בנתיבי הנסיעה", נמסר מרשות התחבורה של קליפורניה. "ייתכן שהיה זה מעשה מכוון ולא תוצאה של תאונת דרכים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
צוק שממנו צנח כלי רכב ובו בני משפחת הארט, קליפורניה, ארה"ב, 28 במרץ 2018. AP
הצוק שממנו צנח רכב הספורט/AP

לפי הנתונים שעלו ממערכות כלי הרכב, הוא עצר במרחק של כ-20 מטרים מהצוק, שבקצה כביש החוף המהיר במחוז מנדוקינו, כ-290 ק"מ מצפון לסן פרנסיסקו. לאחר מכן, הוא האיץ, מבלי להשאיר סימני בלימה או כל סימן אחר לכך שהייתה זו תאונה. המכונית צנחה אל הסלעים ואותרה כשחלקה בתוך המים, כ-30 מטר מתחת לכביש.

המשטרה פשטה על בית המשפחה בוודלנד, וושינגטון, הנמצא במרחק של כ-805 ק"מ מצפון לאתר התאונה, אך לא נמצא מכתב התאבדות. מחלקת הרווחה במדינת וושינגטון אמרה כי היא פתחה בחקירה בנוגע להזנחה אפשרית במשפחת הארט בעקבות תלונה שהתקבלה ב-23 במרץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully