וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה הכחישה כי ניר חפץ מסר מידע על שרים: "מטעים את הציבור"

8.3.2018 / 17:04

בהודעה חריגה התייחסו במשטרה לפרסום לפיו עד המדינה בחקירות נתניהו מסר חומרים מפלילים על בכירים בליכוד, בהם שרים מכהנים. "לא נמסר למשטרת ישראל שום מידע כזה או דומה לו"

צילום: מתוך הפייסבוק של מכללת 'ספיר', עריכה: יאיר דניאל

המשטרה פרסמה היום (חמישי) הודעת הכחשה לפרסום הבוקר בעיתון "ידיעות אחרונות" לפיו יועץ התקשורת ניר חפץ מסר במסגרת הסכם עד המדינה שנחתם עמו בחקירות נתניהו מידע על אודות חומרים מפלילים נגד שני שרים מכהנים מטעם הליכוד ונגד בכירים נוספים במפלגה. על פי הודעת המשטרה "הפרסומים מכילים מידע שגוי שיש בו כדי להטעות את הציבור" והיא עצמה "אינה אחראית לפרסומים בלתי רשמיים המופיעים מטעם גורמים שונים ועל אחריותם".

עוד נמסר בהודעה כי "מסיבות מובנות, משטרת ישראל לא נוהגת להכחיש באופן שוטף דיסאינפורמציה המופצת בתקשורת או ברשתות החברתיות. במקרה רגיש זה ובשל משמעויותיו הציבוריות בחרנו להודיע לציבור כי עד כה לא נמסר למשטרת ישראל שום מידע כזה או דומה לו".

בהודעה הודגש בנוסף כי "כל פרסום בנושא החקירות יש בו כדי לפגוע בחקירה ולהפר צו שיפוטי האוסר לפרסם כל פרט מפרטי עדותם של עדי המדינה. משטרת ישראל בשיתוף פעולה הדוק עם פרקליט המדינה והיועץ המשפטי לממשלה ימשיכו לנהל את החקירה ביסודיות ומקצועיות וללא משוא פנים במטרה להגיע לחקר האמת".

עוד בנושא:
נתניהו: "מהלכים אימים על עדי מדינה; אומרים להם ללכלך עלי"
עד מדינה שלישי נגד נתניהו: חתימת חפץ מסמנת דרך ברורה לפרקליטות
ניר חפץ יעיד: רה"מ פעל באירועים ביטחוניים בהשפעת רעייתו ובנו

הארכת מעצר לניר חפץ  22 בפברואר 2018. ראובן קסטרו
חפץ/ראובן קסטרו

שלשום הכחישו במשטרה דיווח קודם על אודות מידע שמסר לכאורה חפץ לחוקריו לפיו רעייתו ובנו של ראש הממשלה פעלו להשפיע על עמדתו בשני אירועים ביטחוניים בתקופה האחרונה. בדיווח אחר שעלה השבוע נמסר כי חפץ סיפר למקורביו שהפסיק לעבוד עבור נתניהו בשל אותה השפעה לכאורה מצד בני משפחתו.

ביום שני השבוע הודיעה המשטרה כי חפץ חתם על הסכם עד מדינה לאחר שחרורו ממעצר ערב קודם לכן. זאת, לאחר שבועיים שבהם שהה במעצר בשל חשד המשטרה כי היה מעורב בפרשת בזק, המכונה תיק 4000. עיקר הפרשה עוסק בחשדות למתן הטבות רגולטוריות לחברת התקשורת בתקופה שבה כיהן נתניהו כשר התקשורת, בתמורה לסיקור אוהד שלו ושל בני משפחתו באתר וואלה! NEWS. שלמה פילבר שהיה מנכ"ל משרדו באותה תקופה חתם אף הוא על הסכם עד מדינה.

אתמול תקף נתניהו בסרטון שפרסם בחשבון הפייסבוק שלו את גיוס עדי המדינה בידי המשטרה ואמר כי ההסכם עם חפץ הוא "ההוכחה הכי טובה שאין כאן כלום". הוא הוסיף כי המשטרה "מהלכת אימים" על "אנשים שטוענים שהם ביצעו איזו עבירה" על מנת להפכם לעדי מדינה. לדברי נתניהו המשטרה לוחצת על עדים שהיא מגייסת "ללכלך על נתניהו".

עוד באותו נושא

במשטרה מבהירים: ניר חפץ טרם מסר לחוקרים את המידע שפורסם

לכתבה המלאה
בנימין נתניהו בסרטון שפרסם בעמוד הפייסבוק שלו, מרץ 2018. צילום מסך
תקף את גיוס עדי המדינה בפרשות שבהן נקשר שמו. נתניהו/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully