וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו: "מהלכים אימים על עדי מדינה; אומרים להם ללכלך עלי"

7.3.2018 / 19:11

בסרטון שפרסם בעמוד הפייסבוק שלו אמר ראש הממשלה כי גיוסו של העד ניר חפץ הוא "ההוכחה הכי טובה שאין כאן כלום". בדבריו תקף את החוקרים: "יש מוצא אחד - לכלכו על נתניהו. לא חשוב אם תגידו שקריים הזויים"

צילום: לע"מ

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס הערב (רביעי) לראשונה להסכם עד המדינה שנחתם עם יועץ התקשורת שלו לשעבר, ניר חפץ, ואמר כי מדובר ב"הוכחה הכי טובה שאין כאן כלום".

"אני רוצה להגיד כמה מילים על תעשיית עדי המדינה", אמר נתניהו בסרטון שפרסם בעמוד הפייסבוק שלו. "לוקחים אנשים שטוענים שהם ביצעו איזו עבירה. מכניסים אותם למעצר, מהלכים עליהם אימים, אומרים להם 'החיים שלכם הסתיימו, החיים של המשפחה שלכם הסתיימו. אנחנו ניקח מכם כמעט הכל, גם את החירות שלכם. אתם רוצים להיחלץ מזה? יש מוצא אחד - לכלכו על נתניהו. לא חשוב שתגידו שקרים הזויים, העיקר - לכלכו על נתניהו'".

עוד בוואלה! NEWS:
פרשת המסרונים: השופט גרוניס יעמוד בראש בית הדין בקובלנה נגד השופטת
במשטרה מבהירים: ניר חפץ טרם מסר לחוקרים את המידע שפורסם
תיק 117: ניר חפץ פתח חזית ביטחונית שעשויה להצמיח פרשה חדשה

בנימין נתניהו בסרטון שפרסם בעמוד הפייסבוק שלו, מרץ 2018. צילום מסך
"גם אלף עדי מדינה לא יעזרו" נתניהו בסרטון שפרסם/צילום מסך

"אני לא נוהג להגיב על הכותרות המרעישות כביכול", הוסיף. "אבל קראתי משהו באחד העיתונים שגורם לי לחרוג ממנהגי. קראתי על אדם שנלקח לחקירה, מפעילים עליו מכבש לחצים ואומרים לו 'שקר, תהיה עד מדינה'", והוא מסרב. בדבריו התייחס ראש הממשלה לפרסום ב"גלובס" על מקורבו איתן צפריר, שנחקר גם הוא במסגרת תיק 4000.

לדברי נתניהו, "כשיש משהו אמיתי לא צריך עד מדינה אחד, וכשאין שום דבר גם אלף עדי מדינה לא יעזרו. המרדף האובססיבי הזה אחרי עד מדינה אחד, ועוד עד מדינה, ועוד אחד, זו ההוכחה הטובה ביותר שאין כאן כלום".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
זה נתניהו במועדון הכלכלי של וושינגטון, 7 במרץ 2018. חיים צח, לע"מ, מערכת וואלה! NEWS
נתניהו במועדון הכלכלי בוושינגטון, היום/מערכת וואלה! NEWS, חיים צח, לע"מ

מוקדם יותר היום דיבר נתניהו על חקירותיו באירוע של המועדון הכלכלי בוושינגטון ואמר כי הן אינן מסיחות את דעתו מתפקידו. "אני לא יכול לומר שאני אוהב את זה, אבל זה לא מסיח את דעתי. אני עובד ימים של 16 שעות ואני מחויב לחלוטין להגנת ישראל ולשיפור הכלכלה". לדבריו, "נראה שגם הציבור חושב כך". בנוסף, כשנשאל מהו הדבר המעניין ביותר בתפקידו כראש הממשלה, השיב נתניהו: "החקירות".

הארכת מעצר לניר חפץ  22 בפברואר 2018. ראובן קסטרו
חפץ בבית המשפט/ראובן קסטרו

אתמול מסרה המשטרה הודעה שבה נאמר כי חלק מהפרסומים לגבי עדותו של חפץ אינם נכונים. "בעקבות פרסומים רחבים בכלי התקשורת אתמול והיום, המפרטים פרטי מידע שכביכול מסר ניר חפץ לחוקריו במסגרת הסכם עד המדינה, משטרת ישראל מוצאת לנכון להבהיר כי חלק נכבד ממה שפורסם טרם נמסר לחוקרים מפי העד", נמסר בהודעה. "לצערנו, מדובר בתופעה שאירעה לא פעם גם בעבר, ועל הציבור לדעת כי כל פרסום של דברים שכביכול מסר העד הוא על אחריות המפרסם בלבד".

זאת, לאחר שהשבוע פורסם בחדשות עשר כי חפץ יעיד על שני אירועים בעלי אופי ביטחוני שהתרחשו לאחרונה, שבהם פעל ראש הממשלה בנימין נתניהו בניגוד לעמדת אנשי המקצוע וחוות הדעת של ראשי השב"כ והמוסד, זאת בשל לחץ של בנו ורעייתו שרה. בנוסף פורסם כי ייתכן ששרה נתניהו ובנה יאיר ייחקרו בעניין.

בחדשות 2 פורסם כי חפץ סיפר למקורביו שהפסיק לעבוד עבור נתניהו משום שהאחרון היה מושפע מבנו יאיר ורעייתו שרה. חפץ, שחתם אתמול על הסכם עד המדינה ציין באוזני מקורביו כי "הבן יאיר גרם נזקים לאביו ולמדינה, זו הסיבה שעזבתי שם באוקטובר 2017. הבנתי שעידן ביבי הסתיים. שיהיה נגדו כתב אישום איתי או בלעדיי. התנגדתי למתקפות שלו על המשטרה ועל רשויות החוק".

חפץ אף תקף את נתניהו על התנהלותו בחקירת הפרשה, באופן שפגע בו אישית. "ביבי דחה את חקירתו במשך ימים כשהוא ידע שאני יושב בגלל במעצר", טען. "כל זה בזמן שמחזיקים אותי במעצר בתנאים קשים עד שהוא יואיל בטובו להיחקר. זה לא היה אכפת לו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully