וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההסכם עם פילבר: לא יועמד לדין פלילי ויורחק משירות המדינה

בהסכם עד המדינה שנחתם עם מנכ"ל משרד התקשורת, הובטח כי בתמורה למסירת המידע על אודות נתניהו יועמד לדין משמעתי ולא פלילי, ויישאר במעצר ככל שתדרוש החקירה. הבוקר החל פילבר למסור את עדותו, שעלולה להפליל את ראש הממשלה. צו איסור פרסום הוצא על פרטי עדותו של פילבר

צילום: רוני כנפו, עריכת וידאו: ניר חן

במסגרת הסכם עד המדינה שנחתם הלילה (רביעי) עם מנכ"ל משרד התקשורת שלמה פילבר הובטח לו כי בתמורת למסירת עדותו בפרשות ראש הממשלה בנימין נתניהו הוא לא יועמד לדין פלילי, כי אם משמעתי, וכי יורחק לצמיתות משירות המדינה. בנוסף, הוסכם כי פילבר יודה ויורשע בהתנהגות שאינה הולמת וכן יישאר במעצר ככל שתדרוש החקירה. צו איסור פרסום הוצא הערב על פרטי ההסכם ועל עדותו של פילבר.

הבוקר החל פילבר, המיוצג על ידי עורכי הדין יובל נחמני ודרור ארד אילון, למסור את עדותו בתיק 4000 במשרדי יחידת להב 433 של המשטרה. במקביל, עורך וואלה! NEWS אבירם אלעד הגיע למשרדי הרשות לניירות ערך כדי למסור עדות נוספת בפרשה. עיקר התיק עוסק בחשד המשטרה כי נתניהו פעל בתקופה שבה החזיק בתיק התקשורת בתחילת כהונת הממשלה הנוכחית להטות החלטות רגולטוריות לטובת בזק.

בתמורה, כך על פי החשד, פעל בעלי החברה אלוביץ' להבטיח לנתניהו סיקור אוהד באתר וואלה! NEWS, שהוא חלק מקבוצת בזק.

עוד בנושא בוואלה! NEWS:
הוארך מעצר בכירי בזק החשודים בתיק 4000: "ראיות לשחיתות חמורה"
מנהלת מוערכת, אויבת הפרקליטות: השופטת שבמרכז הדיל של חפץ
נתניהו לשרים בפתח ישיבת הקבינט: "עסקים כרגיל"

שלמה פילבר בחקירה, 21 בפברואר 2018. מוטי מלרוד, הארץ, מערכת וואלה! NEWS
פילבר בבית המשפט, אתמול/מערכת וואלה! NEWS, מוטי מלרוד, הארץ

בשעות אחר הצהריים האריך בית משפט השלום בתל אביב בשישה ימים את מעצרם של מנכ"לית בזק סטלה הנדלר ושל עמיקם שורר, מנהל הפיתוח העסקי בחברה. הדיון בעניינם התקיים בצל ההתפתחויות האחרונות בתיק.

בהחלטת השופטת נאמר כי הארכת מעצרו של שורר מגיעה "לאחר עיון בדוח הסודי ובחומרים הסודיים, ולאור פעולות החקירה". לדברי השופטת, "החשוד כבר שוחרר בתנאים מגבילים, אך הפרשה שמונחת היום היא פרשה שונה ובה ראיות נוספות וחדשות שמלמדות על חשד סביר ביחס לעבירות". עוד אמרה השופטת כי "ניתן לומר שמדובר בפרשה המקימה חשד סביר, מבוסס ואף מעבר לכך לשחיתות חמורה".

"במעגל ביצוע העבירות מעורבים רבים", הוסיפה השופטת. "כל אחד על פי חלקו וכל אחד על פי תרומתו. עבירות אלה בוצעו על פי החשד על ידי נושאי תפקידים בכירים במערכות השלטון וחברת בזק".

(עדכון ראשון 20:58)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully