וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווחים על תקיפה בדמשק ומתיחות שיא עם צפון קוריאה | כותרות החג

מנהיג קוריאה הצפונית אמר כי דברי טראמפ הם "הכרזת מלחמה". לפי דיווחים ערביים, צה"ל תקף מחסני חיזבאללה בסוריה. בן 14 נהרג בתאונה באזור ביתר עילית. איראן ערכה ניסוי בטיל חדש

רויטרס

קים ג'ונג און בהצהרה חריגה: "דברי טראמפ - הכרזת מלחמה"

מנהיג קוריאה הצפונית קים ג'ונג און אמר נשא נאום חריג ביום שישי בלילה ואמר כי ארצו תשקול צעדי תגובה חריפים נגד ארצות הברית. קים כינה בהצהרתו את נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ "טיפש ולוקה בנפשו". זאת, בעקבות הנאום שנשא הנשיא האמריקני בעצרת הכללית של האו"ם בניו יורק ביום שלישי, שבו איים "להשמיד לחלוטין" את המדינה המבודדת.

אתמול תקף טיראמפ את קים וכינה אותו "משוגע שלא בוחל בהרעבת ובהרג בני עמו". בדברים שכתב בחשבון הטוויטר שלו הוסיף טראמפ כי קים "יעמוד למבחן כפי שלא ראה מימיו".

דיווח: מטוסי צה"ל תקפו מחסן נשק של חיזבאללה בשדה התעופה בדמשק

כלי טיס ישראליים תקפו אמש (שישי) כמה מטרות באזור שדה התעופה של דמשק, בירת סוריה - כך דיווחו כמה מקורות לבנונים וסוריים וכן האתר הפלסטיני "אל ערבי אל-ג'דיד". מדובר צה"ל נמסר כי הצבא "לא מגיב לפרסומים" בנושא. בדיווח של האתר נטען כי פיצוצים נשמעו באזור שדה התעופה בבירה הסורית. ב"דמשק אלאן", אתר סורי המקורב לשלטון, דווח בנוסף כי טיל ששיגרו כלי טיס ישראליים פגע בשדה התעופה. באתרים סוריים אחרים פורסמו תמונות של שריפות שיוחסו לתקיפת שדה התעופה, שלכאורה כוונה נגד מחסני תחמושת של חיזבאללה וצבא אסד. בדיווחים צוין כי אין נפגעים בתקיפה וכי הצבא הסורי הגיב לה.

רעידת אדמה בצפון קוריאה: "לא סביר שנגרמה ממעשה ידי אדם"

סין דיווחה היום כי רעידת אדמה בעוצמה של 3.4 זוהתה בקוריאה הצפונית, והרשות המנטרת את רעידות האדמה במדינה התייחסה לרעש כ"חשד לפיצוץ". בהודעה שפורסמה באינטרנט, נמסר כי רעידת האדמה הורגשה מעל פני השטח. רעידות אדמה קודמות בצפון קוריאה הצביעו על ניסויים גרעיניים שבוצעו על ידי המדינה המבודדת, כשהאחרון היה בתחילת החודש. מקור הרעש היה ליד אתר גרעיני.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

נער בן 14 נהרג בתאונה בין שני כלי רכב ליד ביתר עילית

נער כבן 14 נהרג ושלושה נפצעו הלילה (שבת) בתאונת דרכים בין שני כלי רכב בכביש עוקף חוסאן, ליד ביתר עילית. עם הנער שהו באותו כלי הרכב הוריו, פלסטינים תושבי חוסאן כבני 40, שנפצעו באורח קשה. שניהם פונו על ידי צוות מד"א, בסיוע כוח רפואה של צה"ל, לבית החולים הדסה עין כרם בירושלים. הפצוע השלישי הוא צעיר פלסטיני כבן 20 שנסע בכלי הרכב השני, ופונה לקבלת טיפול רפואי על ידי הסהר האדום.

משלחת צה"ל שמסייעת במקסיקו התקבלה במחיאות כפיים בבירה

משלחת הסיוע של צה"ל שיצאה למקסיקו בעקבות רעידת האדמה התקבלה אתמול בבוקר (שישי) במחיאות כפיים בבירה מקסיקו סיטי. המשלחת, הכוללת כ-70 קצינים וחיילים נחתה שלשום באזור האסון בעקבות הנחיית הדרג המדיני. בין משרתי הסדיר והמילואים מפיקוד העורף ומחיל האוויר שיצאו מבסיס נבטים, נמצאים אנשי חילוץ והצלה וכן מומחים הנדסיים, שיעסקו בהערכת הנזקים ובמתן סיוע הנדסי בזירות ההרס.

איראן ביצעה ניסוי בטיל החדש המגיע לטווח של 2,000 ק"מ

יראן הודיעה אמש כי ערכה ניסוי מוצלח בטיל בליסטי לטווח בינוני חדש ,למרות אזהרותיה של ארצות הברית. מועד שיגור הטיל לא נמסר, אך אתמול חשפה לראשונה איראן את הטיל מסוג "חורמשהר" המגיע לטווח של 2,000 קילומטרים. בדיווח של סוכנות הידיעות "תסנים" נראה הטיל, מוצג במצעד צבאי בטהראן לרגל "שבוע ההגנה המקודשת" במדינה, המציין את המלחמה עם עיראק שהתנהלה בשנות ה-80.

בשל קריסת סכר: עשרות אלפים פונו בפורטו ריקו אחרי הוריקן "מריה"

עשרות אלפי בני אדם פונו מבתיהם היום בצפון פורטו ריקו בעקבות סכר גדול שצפוי לקרוס לאחר השטפונות הרבים שגרמה סופת ההוריקן "מריה". כ-70 אלף אנשים חיים באזור שפונה ורובם עברו לאזורים גבוהים יותר מחשש לשיטפון קטלני שהעמיד את חייהם בסכנה.

סופת ההוריקן שפגעה באי פורטו ריקו הנמצא בשליטת ארצות הברית הביאה למותם של לפחות שישה בני אדם באי, ולפחות 25 באיים הקריביים כולם. הסופה העוצמתית גרמה להרס רב ולשיטפונות בכל המקומות שאליהם הגיעה, ושלושה וחצי מיליון תושבי האי נותרו מנותקים מחשמל וממים. מושל פורטו ריקו ריקרדו רוסלו הס

אבו מאזן נאם באו"ם: להביא לסיום האפרטהייד הישראלי בפלסטין

יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן נאם ביום רביעי בעצרת הכללית של האו"ם בניו יורק וקרא למנהיגי העולם "לסיים את שלטון האפרטהייד של ישראל בפלסטין". לדבריו, על הארגון "לפעול להבאת סיום לכיבוש הישראלי בתוך מסגרת זמן קצובה". אבו מאזן הוסיף כי "אם פתרון שתי המדינות לא ייצא לפועל, לפלסטינים לא תהיה ברירה אלא להמשיך ולהיאבק למען זכויות מלאות לכל תושבי פלסטין ההיסטורית".

אחרי הרעידה הקטלנית במקסיקו: רעש משנה חזק הורגש בבירה

רעש משנה בעוצמה 6.4 אירע היום באזור וואחקה שבמקסיקו והורגש גם בבירה מקסיקו סיטי. לפי דיווחים, תושבים בבירה החלו לברוח והרגישו את קירות בתיהם רועדים.

ברעידת האדמה החזקה שאירעה במדינה השבוע, בעוצמה 7.1, נהרגו עד כה 293 בני אדם, והחיפושים אחר ניצולים נמשכים מאז התרחש האסון.

תושב עפולה כבן 50 טבע למוות בחוף נחשולים ליד זכרון יעקב

תושב עפולה כבן 50 טבע למוות ביום שישי בחוף נחשולים שליד זכרון יעקב. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהגיעו למקום העניקו לו טיפול ראשוני וקבעו את מותו. הגבר נכנס למים בחוף לא מוכרז שבו לא היו שירותי הצלה.

טראמפ: "קרי מהסס לבוא לבית הלבן, אז ההזמנה מבוטלת"

נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ הודיע כי ההזמנה לשחקן קבוצת הגולדן סטייט ווריירס, אלופת ה-NBA, סטפן קרי, ולקבוצה כולה לבקר בבית הלבן - מבוטלת. זאת בעקבות הפרסום על כך שבקבוצה יערכו הצבעה לגבי ההגעה לבית הלבן, אירוע שנחשב למסורת בספורט האמריקני. "להגיע לבית הלבן זה כבוד גדול לקבוצה אלופה. סטפן קרי מהסס האם לבוא, לכן ההזמנה מבוטלת!", כתב טראמפ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully