וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גניבת הנשק בבסיס בדרום: השומר לא הבחין בפריצה לנשקייה

29.5.2017 / 9:02

המשטרה ומצ"ח ממשיכות לחקור את נסיבות גניבת עשרות כלי הנשק מבסיס שדה תימן - במקביל לסריקות אחר חשודים, שטרם נעצרו. נבדקת מעורבות חיילים שמשרתים בבסיס, בגניבה שכללה כפי הנראה נשק אוטומטי ורימוני יד

פעילות כוחות צה"ל במרחב חברון. 2 ביולי 2016. דובר צה"ל
מצ"ח פתחה בחקירת נסיבות התקרית/דובר צה"ל

חוקרי המשטרה ממשיכים גם היום (שני) לחקור את גניבת כלי הנשק מבסיס שדה תימן הסמוך לבאר שבע. מהחקירה עולה כי הפורצים שברו את המנעול של הנשקייה בבסיס ולאחר שיצאו מהמבנה החליפו אותו למנעול חדש. בפריצה נגנבו כ-30 כלי נשק ונבדק חשד שנגנבו גם רימוני יד.

עוד עולה מהחקירה כי באזור הנשקייה הוצב שומר, אך ככל הנראה הוא לא שם לב למתרחש. בנוסף לכך, בודקים החוקרים האם היה שיתוף פעולה מבפנים עם הפורצים. לפי שעה, לא ידוע מתי בדיוק התרחשה הפריצה אך במשטרה סבורים כי כלי הנשק נגנבו בימים האחרונים.

עוד בוואלה! NEWS:
משרד הביטחון: ניסוי שיגור בוצע מבסיס במרכז | תיעוד שובל העשן
צינור החיים של חמאס בגדה עובר בנעליים ובסיכות שיער
המפקדים שהוציאו מהארון בכוח, החיילות שנשארו רעבות: תלונות החיילים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

זו אינה הפעם הראשונה שנגנבים מבסיס זה כלי נשק. לפני כשנה נעצרו אב ובנו בתום חקירת משטרה שהביאה להגשת כתב אישום נגדם באשמת גניבה של עשרות רימונים, טילי לאו
וטיל "מטאדור".

בעקבות הגניבה הנוכחית מינה מפקד פיקוד דרום אלוף אייל זמיר ועדת חקירה בראשות מפקד עוצבת ראם, אלוף-משנה איתי ברין. המשטרה הצבאית החוקרת (מצ"ח) פתחה אף היא בחקירת נסיבות התקרית. כוחות גדולים של משטרה בסיוע כוחות צה"ל פתחו אתמול בסריקות באזור הבסיס על מנת לאתר את כלי הנשק שנגנבו ואת האחראים לכך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully