וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנהיג חדש לחמאס, מתקפת סייבר נגד מקרון | כותרות השבת

נשיא גרמניה ינחת בישראל ברקע המשבר, נער נפצע קשה מדקירות בקריית חיים, ח"כ רוזנטל טוען כי במשטרה החליטו להמליץ על כתב אישום נגד נתניהו בפרשת 1000 ועשרות חברי קונגרס דורשים להכיר בירושלים כחלק מישראל

הניה נבחר למנהיג חמאס החדש

איסמעיל הניה נבחר לראש הלשכה המדינית של חמאס, התפקיד הבכיר ביותר בארגון, בתום הבחירות הפנימיות שהתקיימו בקטאר – כך הודיע היום חאלד משעל, ששימש בתפקיד ב-21 השנים האחרונות. הניה, לשעבר מנהיג הארגון בעזה וראש הממשלה מטעמו השוהה ברצועה, גבר לפי דיווחים פלסטיניים על בכירי הארגון מוסא אבו מרזוק ומוחמד נזאל.

בניגוד למשעל, השוהה בנסיכות, הניה צפוי להישאר בעזה. משעל צפוי להיבחר לראשות מועצת השורא, המועצה המייעצת של הארגון. על פי גורמים, גם אנשי חמאס בגדה המערבית השתתפו בהצבעה. הניה הוחלף לאחרונה על ידי יחיא סנוואר, המשמש מנהיג חמאס בעזה.

פריצת ענק למחשבי הקמפיין של המועמד המוביל בצרפת

מחשבי מטה הקמפיין של המועמד המוביל לנשיאות צרפת עמנואל מקרון נפרצו וכמות עצומה של מיילים הודלפו לרשת, יום וחצי לפני הסיבוב המכריע. מצוות הקמפיין של מקרון נמסר כי חלק מהמסמכים הם אמתיים, ואילו אחרים מזויפים. נשיא צרפת פרנסואה הולנד הבטיח "תגובה" למתקפת הסייבר, שלפי מומחה אמריקני, בוצעה בידי האקרים רוסים, שפעלו בדומה לפריצה למחשבי המפלגה הדמוקרטית בארצות הברית.

בצל המשבר: נשיא גרמניה מגיע לביקור בישראל

נשיא גרמניה, פרנק-וולטר שטיינמאייר, ינחת הערב בישראל, על רקע המתיחות המדינית עם ברלין בעקבות פגישת שר החוץ הגרמני עם נציגי "שוברים שתיקה" בחודש שעבר. זהו ביקורו הראשון של שטיינמאייר בישראל כנשיא, מאז שנבחר לתפקידו בפברואר האחרון.

במהלך הביקור הוא ייפגש עם נשיא המדינה ראובן ריבלין, איתו גם יסייר הלילה בשוק מחנה יהודה, עם ראש הממשלה בנימין נתניהו, וגם יישא נאום באוניברסיטה העברית בירושלים, שבו הוא צפוי למתוח ביקורת על ממשלת ישראל ולהתייחס גם לתקרית עם "שוברים שתיקה".

ח"כ רוזנטל: "המשטרה תמליץ על כתב אישום נגד נתניהו"

ח"כ מיקי רוזנטל (המחנה הציוני) טוען כי במשטרה כבר הוחלט להמליץ על כתב אישום נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו בתיק 1000 בעבירות של קבלת מתנה אסורה והפרת אמונים. באירוע "שבתרבות" במודיעין, בהנחיית העיתונאית עמליה דואק, אמר רוזנטל כי הוא יודע זאת בוודאות והוסיף: "הפרשנות שנתניהו מנסה לתת למתנות שקיבל במאות אלפים היא אינה פרשנות המשטרה".עם זאת, הוא ציין כי בין המלצת המשטרה לכתב אישום עומד היועץ המשפטי לממשלה.

רוזנטל אמר את הדברים ברקע דברי עו"ד ליאת בן ארי, הפרקליטה הבכירה המלווה את חקירת ראש הממשלה, שלפיהם, "אין דבר כזה מתנות פעוטות, כל דבר תלוי בנסיבות אך שאלת החברות עולה בכל התיקים".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

נער נפצע קשה מדקירות בקריית ים

נער בן 18 נפצע היום (שבת) באורח קשה מדקירות בפארק בקריית חיים. צוותי מד"א שהגיעו לזירה ברחוב חפציבה העניקו לפצוע טיפול רפואי, ופינו אותו לבית החולים רמב"ם בחיפה כשהוא סובל מפצעי דקירה בחלק גופו העליון. טרם נעצרו חשודים במעורבות בדקירות והמשטרה מסרה כי הרקע לאירוע עוד לא ברור.

עשרות חברי קונגרס: "יש להכיר בירושלים כשטח ישראל"

53 מחברי בית הנבחרים בארצות הברית פנו לשר החוץ, רקס טילרסון, בבקשה לשנות את המדיניות האמריקנית שאינה מכירה בירושלים כחלק מישראל, וביקשו ממנו לאפשר לאזרחים אמריקנים שנולדו בירושלים לשאת את השורה "ירושלים, ישראל" בדרכון שלהם במקום "ירושלים", כנהוג היום.

את המכתב יזמו חברי בית הנבחרים רון דה סנטיס וביל ג'ונסון, שייסדו את "השדולה לניצחון ישראל". לדבריהם, "להחלטה לא יהיו השלכות גיאו-פוליטיות מורגשות, והיא תכבד את רצונם של יחידים לציין בתעודות הלידה והדרכונים כי נולדו בישראל". עוד כתבו חברי הקונגרס לשר החוץ, כי "החלטה שכזו תעלה בקנה אחד עם החלטות העבר של הקונגרס", וכי הדבר לא אמור להביע הכרה רשמית בירושלים כבירה.

לה פן: "גם אם אפסיד - זה ניצחון אידיאולוגי"

מועמדת הימין הקיצוני לנשיאות צרפת, מארין לה פן, אמרה בריאיון לסוכנות הידיעות אי-פי כי לא משנה מה יהיו תוצאות הסיבוב השני בבבחירות, שיתקיים ביום ראשון, מפלגתה "שינתה את הכול". לדבריה, היא השיגה "ניצחון אידיאולוגי" לאחר שהביאה את מפלגתה, החזית הלאומית, להישג חסר תקדים.

בריאיון שהתקיים במטה הבחירות שלה, נראה כי לה פן מתכוננת לאפשרות שתפסיד בסיבוב השני. הסקרים עד כה צופים ניצחון ליריבה, עמנואל מקרון, המוביל במרוץ בפער ניכר. לטענתה, "גם אם לא נגיע למטרתנו, בכל מקרה, נולד כאן כוח פוליטי עצום. הצלחנו לעשות שיפוץ כללי בפוליטיקה הצרפתית".

NBA: קליבלנד כבר ב-3:0, סן אנטוניו לקחה את ההובלה

אלופת ה-NBA קליבלנד עשתה צעד נוסף בדרך לגמר המזרח כאשר הביסה בחוץ 94:115 את טורונטו ועלתה ל-0:3 בסדרה. לברון ג'יימס שמר על ממוצעי הפלייאוף שלו עם הצגה של 35 נקודות (15 מ-16 מהעונשין), 7 אסיסטים ו-8 ריבאונדים.

לאחר מכן, סן אנטוניו השלימה מהפך בסדרה מול יוסטון ועם 92:103 בחוץ עלתה ל-1:2.למרקוס אולדריג', שהלך לאיבוד בתחילת הפלייאוף, חזר כמו ענק עם 26 נקודות ו-7 ריבאונדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully