וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שכני החשוד ברצח בת זוגו בשומרון: "לא ראינו משהו חריג"

5.5.2017 / 2:15

תושבי ההתנחלות צופים, שבה גרה בשנה האחרונה ורד קרמסקוי עם בן זוגה, סיפרו כי "לא היה נראה שיש ביניהם בעיה". מלבד מקרה אחד ב-2012 שלא הוביל לעונש פלילי, לא מוכרות הסתבכויות של החשוד עם החוק

צילום: ערוץ 1, עריכה: שניר דבוש

"כששמענו שהוא חשוד היינו בהלם מוחלט, כי לא ראינו שום דבר חריג במהלך השנה שבה הם גרים במקום" - כך סיפר לוואלה! NEWS אחד מתושבי ההתנחלות צופים שבשומרון, שם חי בשנה האחרונה גם החשוד ברצח בת זוגו ורד קרמסקוי בהשלכתה ממכוניתו בעת נסיעה ליד מעבר אייל. החשוד, בן 34, וקרמסקוי, בת 19, תוארו כ"זוג שקט" ש"לא היה נראה שיש איזו בעיה ביניהם".

תושבים נוספים בהתנחלות שבה התגוררו בני הזוג סיפרו כי "ראו אותם ביישוב אך הם לא היו מעורים כל כך בין תושבי המקום". קמסקוי, עבדה כמטפלת במעון לילדים בהתנחלות, ולדברי הורים לילדים במעון היא הייתה "נחמדה מאוד ומאירת פנים", אך לא מעורבת בנעשה ביישוב.

עוד בוואלה! NEWS:
האונס הקבוצתי ביהוד: "החשודים הכריחו את הנערה לצרוך אקסטזי"
שופט כדורגל בן 17 שלף כרטיס אדום לשחקן – וספג מכות קשות
ימשיך לשוב הביתה עד 22:00: ההגבלות על האסיר המשוחרר קצב לא יבוטלו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא שוחרר למעצר בית. החשוד בהארכת מעצרו, השבוע/מערכת וואלה!, צילום מסך
צעירה שנמצאה מחוסרת הכרה בצד הדרך בכביש 5505 מצופים לכיוון אייל 1 במאי 2017. תיעוד מבצעי מד"א, מד"א
זירת התאונה, ביום שני/מד"א, תיעוד מבצעי מד"א

החשוד, שזהותו נאסרה לפרסום, נעצר בעבר במקרה אחד בגין עבירות סמים בשנת 2012, אולם זה לא הוביל לעונש פלילי. הוא התגורר בעבר בעיר בשרון, ולא מוכרות הסתבכויות נוספות שלו עם החוק, עד למעצרו הנוכחי.

לפני כחמש שנים, הוא נעצר לאחר שלטענת המשטרה עישן סמים במכוניתו עם חברתו ועורר את חשדם של הכוחות. השוטרים ליוו אותו לביתו, שם הציג בפניהם כמות של כ-80 גרם חשיש ואף אמר להם כי הוא "משתמש כבר מגיל 16".

הוא נעצר במקום בגין אחזקת סמים שלא לצריכה עצמית. למרות בקשת המשטרה לעצור אותו לשלושה ימים, הוא שוחרר בתנאים מגבילים לבית הוריו. זאת, בין היתר, בגין חוסר ברישומים פליליים קודמים.

ורד (ורה) קרמסקוי שנהרגה כשנפלה ממכונית במהלך נסיעה בשומרון, מאי 2017. פייסבוק, צילום מסך
"נחמדה ומאירת פנים". ההרוגה, ורד קרמסקוי/צילום מסך, פייסבוק

ביום שני בשעות הבוקר המאוחרות הגיעו למד"א ולמשטרה הדיווחים הראשונים על צעירה שנפצעה במהלך נסיעה ליד מעבר אייל בשומרון. כשצוותי מד"א הגיעו לזירה, לא נותר להם אלא לקבוע את מותה של קרמסקוי.

החשוד שנותר במקום מסר בחקירתו הראשונה כי רבו במהלך הנסיעה, וכי בעקבות כך בת זוגו קפצה מהמכונית תוך כדי הנסיעה. החשוד נלקח לתחנת המשטרה ומאוחר יותר הוחלט להשאיר אותו במעצר ולהמשיך בחקירת האירוע.

למחרת הגישה המשטרה בקשה להאריך את מעצרו בשישה ימים בבית משפט השלום בראשון לציון והשופט החליט לבסוף להאריך את מעצרו בשלושה ימים. אתמול הובא החשוד להארכת מעצר נוספת בבית משפט השלום בפתח תקווה, שבה ביקשה המשטרה להאריך את מעצרו בשמונה ימים נוספים.

למרות בקשת המשטרה, שוחרר החשוד למעצר בית של חמישה ימים אך המשטרה ערערה על כך. בית המשפט המחוזי בלוד הפך את ההחלטה והאריך את מעצרו בשישה ימים נוספים. על כל פרטי החקירה וזהות החשוד הוטל צו איסור פרסום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully