וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח: דחף את בת זוגו מהרכב - ובדה כי היא נפלה בנסיעה

3.5.2017 / 0:37

בן 34 חשוד כי דחף את חברתו בת ה-19 אל מותה במהלך נסיעתם ברכב בכביש בשומרון. לטענתו, היא יצאה מהמכונית בעקבות ויכוח שפרץ ביניהם: "רציתי להציל אותה". מעצרו הוארך ביומיים

צעירה שנמצאה מחוסרת הכרה בצד הדרך בכביש 5505 מצופים לכיוון אייל 1 במאי 2017. תיעוד מבצעי מד"א, מד"א
זירת האירוע, שלשום/מד"א, תיעוד מבצעי מד"א

בן זוגה של הצעירה בת ה-19 שנהרגה שלשום (שני) כשנפלה מהמכונית במהלך נסיעה בשומרון, חשוד שדחף אותה ובדה כי היא קפצה אל מותה. מעצרו של החשוד, בן 34, הוארך אמש ביומיים, עד ליום חמישי.

בדיון, שהתקיים בבית משפט השלום בראשון לציון בפני השופט עמית מיכלס, אמר החשוד: "אני לא יכול לישון, בכל פעם שאני עוצם עיניים אני רואה את התמונות, אני צריך טיפול. רציתי להציל אותה". לבקשת המשטרה, הורה השופט על איסור פרסום פרטי הפרשה וקיום הדיונים מאחורי דלתיים סגורות.

האירוע התרחש בכביש 5505, מהיישוב צופים לכיוון מעבר אייל. הצעירה נמצאה מחוסרת הכרה בצד הכביש עם חבלת ראש, ומותה נקבע במקום. בתשאול שנערך לו בזירת התאונה אתמול הוא סיפר כי השניים רבו במהלך הנסיעה, ובת זוגו נפלה כשפתחה את דלת המכונית. "בצד הכביש שכבה צעירה כבת 19", סיפר חובש בכיר במד"א דן יצהרי, "מחוסרת הכרה כשהיא סובלת מחבלת ראש".

לפני דיון הארכת המעצר אמר סנגורו של החשוד, עורך הדין אורי בן אשר כי "אנחנו בתחילת החקירה, ולא ניתן למסור פרטים. כרגע יש פער בין הגרסאות – בין גרסת מרשי ובין מה שהמשטרה טוענת". לשאלת הכתבים מדוע מרשו לא הזעיק את כוחות החירום, לא נתן עורך הדין תשובה, ורק הוסיף כי אין הוא יכול להתייחס לפרטי החקירה.

(עדכון ראשון: 18:55)

עוד בוואלה! NEWS
אונסק"ו אישר החלטה אנטי-ישראלית על הריבונות בירושלים
צעיר יהודי מי-ם נורה למוות כשניסה לדקור חיילת במחסום חיזמא
בת 35 ונערה בת 15 נפצעו בינוני וקל במתקן שעשועים בלונה פארק

  • עוד באותו נושא:
  • רצח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully