וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שופט כדורגל בן 17 שלף כרטיס אדום לשחקן – וספג מכות קשות

4.5.2017 / 20:20

הצעיר שפט לבדו במשחק כדורגל של הליגה לנוער בכפר מנדא ולאחר שהרחיק את שחקן הקבוצה המקומית הותקף בידי כעשרה שחקנים. השופט פונה לבית החולים והשחקן המורחק נעצר. אמו של הנער: "לא תיארתי לעצמי שזה יגיע לאלימות פיזית"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אמו של השופט נכחה במקום. השופט בבית החולים/מערכת וואלה!, צילום מסך

נער בן 17 ששפט אתמול (רביעי) במשחק כדורגל של הליגה לנוער בכפר מנדא בין מכבי כפר מנדא למועדון ספורט צעיר כפר כנא, הותקף באלימות קשה על ידי כמה מהשחקנים. הנער פונה לטיפול רפואי בבית החולים רמב"ם שבחיפה ובשעת לילה שוחרר לביתו. לאחר הקטטה נעצר נער בן 17, שחקן בקבוצת מנדא, בחשד לתקיפת השופט ומעצרו הוארך היום בבית משפט השלום בעכו ביממה נוספת.

אמו של השופט נכחה במקום וראתה את בנה סופג מכות קשות, אך נמנע ממנה להיכנס למגרש. היום סיפרה האם לוואלה! NEWS כי בנה, תלמיד בכיתה י"א, שופט במשחקי כדורגל כבר כחצי שנה. "הוא אוהב כדורגל. הוא היה שחקן כעשר שנים ולאחר מכן עבר קורס שופטים והחל לשפוט במשחקי ילדים ונוער", אמרה. "קללות לצערי יש כל הזמן, אבל לא תיארתי לעצמי שזה עלול להגיע לאלימות פיזית".

עוד בוואלה! NEWS:
ימשיך לשוב הביתה עד 22:00: ההגבלות על האסיר המשוחרר קצב לא יבוטלו
"חשש מנקמת דם": אנשי המועצה המקומית שלא מגיעים לעבודה כעשור
פרסום ראשון: בתי החולים הונחו להיערך להזנה בכפייה של אסירים שובתי רעב

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מנהל המגרש זומן לשימוע במשטרה. השופט בבית החולים/מערכת וואלה!, צילום מסך

הצעיר נשלח כאמור לשפוט במשחק של הליגה לנוער ושפט ללא צוות שיפוט נוסף מלבדו. סמוך לסיום המשחק הוא הרחיק את אחד השחקנים מהקבוצה המקומית באמצעות כרטיס אדום. לדברי אמו, "מיד לאחר שהשחקן הורחק הוא החל לתקוף את הבן שלי במכות. כעשרה שחקנים נוספים הגיעו לעזרתו".

השופט הצעיר ספג מכות ובעיטות בכל הגוף. נוכח המחזה הקשה, ניסתה אמו להיחלץ לעזרת בנה והחלה לרוץ לכיוונו, אולם גדר המגרש חצצה ביניהם והיא לא הצליחה להיכנס אליו. היא הזעיקה למקום אמבולנס של מד"א ולמקום הגיע גם כוח משטרה. כעת, לאחר ששוחרר מבית החולים, הוא נמצא במנוחה ועדיין לא יכול לשוב ללימודים.

מהמשטרה נמסר כי המשחק הופסק ושוטרי משטרת ישראל שהוזעקו למגרש איתרו את הצעיר התוקף, שנעצר ומעצרו הוארך כאמור עד מחר. מנהל המגרש זומן לשימוע במסגרת הליך לבחינת סגירת המגרש והאירוע הועבר לטיפולה של הנהלת הליגה.

תגובת מכבי כפר מנדא: "בימים האחרונים התקשורת מדברת על האירועים שקרו במשחק הנוער של מכבי כפר מנדא מול מכבי כפר כנא ,ומצאנו שמן הראוי כקבוצה אשר מחבקת כ-150 ילד, להבהיר ולהגיב על האירועים שקרו . קבוצת מכבי כפר מנדא מגנה כל מקרה האלימות שהם ,אם זה מילולי או פיזי ,אם זה בין קבוצות , כלפי שחקנים או שופטים ،קבוצת מכבי כפר מנדא תמיד תגנה כל מקרה האלימות ותעודד את רוח הספורט ואת הכבוד ואת ההגינות ואת הסובלנות והאהבה ,אבל לצערנו קבוצת נוער מכבי כפר מנדא ושחקניה נפלו קורבן לאירועים ולקומבינות לא כשרים ולא ספורטיבים שקורים לצערנו בעולם הכדורגל , ואנו כקבוצה מכחישים את כל האמור בכתבה ומכחישים את דברי השופט , ואין אף אחד שפגע בשופט, ואנו כקבוצה מקווים שהאמת תתגלה בימים הקרובים, והמשטרה והתאחדות הכדורגל תדע לטפל באשמים, כמו כן אנו לא ציפינו שדברים כאלה יגיעו לגילאי הנוער. ולסיכום קבוצות מכבי כפר מנדא תמיד יגנו כל מקרה האלימות יעודדו את רוח הספורט ,את הכבוד ,את ההגינות,את הסובלנות ואת האהבה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully