וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערר המשטרה התקבל: המחוזי האריך את מעצרו של החשוד ברצח זוגתו

בית המשפט המחוזי הפך את ההחלטה לשחרר את בן זוגה של ורד קרמסקוי למעצר בית. קרמסקוי, שנפלה אל מותה ממכוניתה במהלך נסיעה, הובאה למנוחות בלוויית מאה בני משפחה וחברים: "זו טרגדיה גדולה, היא אהבה אותו"

צילום: ערוץ 1, עריכה: שניר דבוש

בית המשפט המחוזי בלוד האריך הערב (חמישי) את מעצרו של החשוד ברצח ורד קרמסקוי בחמישה ימים, והפך את החלטת בית משפט השלום לשחררו למעצר בית. המשטרה ערערה על ההחלטה לשחרר את החשוד בן ה-34, בן זוגה של קרמסקוי שהייתה בת 19 ונפלה אל מותה ממכונית נוסעת ביום שני.

כמאה בני משפחה וחברים ליוו אמש קרמסקוי, בת 19 במותה, למנוחות בבית העלמין סגולה בפתח תקווה. על פי החשד, בן זוגה של הצעירה, בן 34, דחף אותה אל מותה בעת שנסעו בכביש 5505 ביום שני האחרון, ובדה כי קפצה אל מותה.

עוד בוואלה! NEWS:
האונס הקבוצתי ביהוד: חשוד רביעי נעצר, מצוד אחרי שניים נוספים
כתובת "תג מחיר" וקליע ברכב: איומים על חיי ראש עיריית רמת השרון
קובי פרץ בבית המשפט: "נהרסו לי החיים, פניתי לשוק האפור"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"האימא נשארה לבד". הלווייתה של קרמסקוי, אמש/מערכת וואלה!, צילום מסך

חברה של משפחת קרמסקוי אמרה כי אמה עברה באחרונה טרגדיה משפחתית. "היא עברה לגור עם חבר שלה לפני כמה שנים בשומרון, ומאוד אהבה אותו. קיבלנו את ההודעה בהפתעה גמורה. רק לפני כמה שבועות האימא איבדה את אחת החברות הכי טובות שלה ועכשיו זה. היא נשארה לבד בישראל, אחרי שבתה התחתנה ועברה לסין", סיפרה דורה, חברתה של אלונה קרמסקוי, אמה של ורד.

דורה התייחסה גם לבעיות האישיות שליוו את קרמסקוי. "כל אחד מגיע לארץ עם מזוודה ותיק עם סיפור חיים. ורד טופלה בגהה, אבל היום הייתה בסדר. אמה עלתה לבד לארץ, גידלה למופת שתי בנות, עבדה בדואר ובו זמנית השלימה לימודי אחיות. טרגדיה גדולה. לא מעכלים". חברת המשפחה הוסיפה כי נסיבות המוות נותרו מעורפלות. "זו תעלומה גדולה, למה שתקפוץ אל מותה ממכונית? לא רוצה לחשוב מה התרחש שם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
ורד (ורה) קרמסקוי שנהרגה כשנפלה ממכונית במהלך נסיעה בשומרון, מאי 2017. פייסבוק, צילום מסך
"רציתי להציל אותה". ורד קרמסקוי/צילום מסך, פייסבוק

בן זוגה של קרמסקוי נעצר לאחר שנמצאה גופתה. "אני לא יכול לישון, בכל פעם שאני עוצם עיניים אני רואה את התמונות, אני צריך טיפול. רציתי להציל אותה", אמר בדיון בהארכת מעצרו בתחילת השבוע.

האירוע התרחש בכביש 5505, מהיישוב צופים לכיוון מעבר אייל. הצעירה נמצאה מחוסרת הכרה בצד הכביש עם חבלת ראש, ומותה נקבע במקום. בתשאול שנערך לו בזירת התאונה אמר החשוד כי השניים רבו במהלך הנסיעה, ובת זוגו נפלה כשפתחה את דלת המכונית.

(עדכון ראשון: 09:40)

צעירה שנמצאה מחוסרת הכרה בצד הדרך בכביש 5505 מצופים לכיוון אייל 1 במאי 2017. תיעוד מבצעי מד"א, מד"א
"לא רוצה לחשוב מה התרחש שם". זירת האירוע, יום שני האחרון/מד"א, תיעוד מבצעי מד"א

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully