וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האונס הקבוצתי ביהוד: "החשודים הכריחו את הנערה לצרוך אקסטזי"

5.5.2017 / 0:18

ארבעה נעצרו עד כה בחשד לאונס בת ה-17 שאירע בסוף השבוע האחרון, ונמשכים החיפושים אחרי החשוד הנוסף. מעצרם של שלושה מהחשודים הוארך. המשטרה אישרה כי במהלך הלילה הגיעו שוטרים לדירה, אולם הנערה לא אמרה כי פגעו בה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ארבעה נעצרו, חיפושים אחרי החמישי. הארכת מעצרם של שלושה מהחשודים בשלום תל אביב, היום/מערכת וואלה!, צילום מסך

מעצרם של שלושה מהחשודים באונס קבוצתי של נערה בת 17 ביהוד הוארך אתמול (חמישי) בחמישה ימים. החשוד הרביעי, צעיר בן 23 תושב העיר שנעצר הבוקר, יובא היום להארכת מעצר, בעוד החיפושים אחרי החשוד החמישי נמשכים. במהלך הדיון בבית משפט השלום תל אביב היום אמרה נציגת המשטרה רוני אשרוב כי הצעיר השישי ששהה בדירה לא קיים עם הקטינה יחסי מין. הוא נחקר ומסר עדות.

לטענת המשטרה, אחד הצעירים הכיר את הנערה והגיע לביתה עם שלושה מחבריו. משם הם נסעו לחבר אחר שמתגורר ביהוד, ובדרך קיימו שניים מהם יחסי מין עם הנערה במכונית. לטענת צוות ההגנה, עורכי הדין אופי כתבי, גל באומן ואייל שמחוני מהסנגוריה הציבורית, היחסים נעשו בהסכמה. אחד מהם אף הציג תמונת עירום ששלחה הנערה לאחד החשודים עמו הייתה לה היכרות מוקדמת. בדיון עלה כי הנערה סבלה ממצוקה אישית, שבעקבותיה היא שוהה בפנימייה במשך רוב השנה.

לקריאה נוספת:
החשוד שרצח את זוגתו במהלך נסיעה שוחרר למעצר בית: "היא אהבה אותו"
מטפלת מירושלים נעצרה בחשד שהתעללה במשך שנים בבת 16 הלוקה בשכלה
אישום: המתין לגרושתו מחוץ לחדר – וערף את ראשה בסכין מטבח

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הארכת המעצר בבית משפט השלום תל אביב, היום/מערכת וואלה!, צילום מסך

החוקרת הוסיפה כי החשודים אילצו את הנערה לצרוך סם מסוג MDMA (אקסטזי) – בניגוד לרצונה. "היא אמרה שאינה רוצה להשתמש בסמים, אבל הם אילצו אותה", סיפרה אשרוב. לטענת עו"ד כתבי מצוות ההגנה, בסביבות השעה 03:00 לפנות בוקר הגיעו שוטרים לבית אחרי התקיפה לכאורה, כי האם חששה לשלומה של הבת, אולם הנערה לא אמרה כי פגעו בה או שתקפו אותה מינית בדרך כלשהי, והשוטרים עזבו את המקום. חוקרת המשטרה אישרה זאת.

השופטת חיותה כוחן-עומר הדגישה בהארכת המעצר את טענת הנערה. "המתלוננת הגיעה לדירתו של חשוד אחר. לדבריה, אחד החשודים נתן לה סמים ובהמשך הם קיימו עמה יחסי מין שלא בהסכמתה. הגם שלדבריה היא הביעה בפה מלא שאינה מעוניינת בקיום יחסי מין".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

החשד: אנסו את הנערה במשך שעות ארוכות

האונס לכאורה אירע ביום שבת האחרון. על פי החשד, החמישה, ובהם ארבעה בני 18, אנסו את הנערה במשך שעות ארוכות בדירה של אחד מהם ביהוד. לאחר האירוע הנערה התלוננה והמשטרה פתחה בחקירה.

שלושה מהחשודים נעצרו בערב יום הזיכרון. בתחילה נעצרו שני חשודים, ולאחר מכן נעצר החשוד השלישי בן גילם, שבביתו התבצע על פי החשד האונס, ביום ראשון לפנות בוקר. הנערה מסרה לחוקרים עדות ארוכה ומפורטת לגבי כל אחד מהתוקפים לכאורה.

(עדכון ראשון: 20:18)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully