וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רצח והתאבדות באשקלון והטילים של צפון קוריאה: חדשות השבת

בן 41 מאשקלון חנק את בת זוגו בת ה-30 ולאחר מכן שם קץ לחייו בנפילה מדירתו. במכתב שהשאיר הודה במעשה; פיונגיאנג הציגה לראשונה טילים בליסטיים המשוגרים מצוללות; דיווח בגרמניה: רונאלדו שילם לאישה שהטריד מינית דמי שתיקה. אלו הכותרות שעשו את השבת

בכירים בחמאס: מתנהלות שיחות רציניות על עסקת שבויים עם ישראל

יו"ר הלשכה המדינית של חמאס חאלד משעל חשף היום (שבת) כי לאחרונה מתנהלות שיחות רציניות על עסקת שבויים עם ישראל בתיווך גורמים שונים. בטקס של המשרד לענייני אסירים, אמר משעל כי בחמאס השיבו לגורמים כי ישראל לא עמדה בהתחייבויות שלה כחלק מעסקת שליט. מוקדם יותר היום אמר לכלי התקשורת "שמס ניוז" בכיר חמאס פתחי קרעאוי כי טורקיה וקטאר פועלות במרץ כדי להוציא לפועל עסקת חילופי שבויים והוסיף כי המגעים הם חדשים.

סוריה: כ-60 נהרגו בפיצוץ נגד שיעים שפונו מאידליב לחאלב

לפחות 60 בני אדם נהרגו ורבים אחרים נפצעו בפיצוץ שאירע היום בסמוך לשיירת אוטובוסים המחכים להיכנס לעיר חאלב שבסוריה. הפיצוץ התרחש באזור ראשידין שבפרברי חאלב, שם חנו עשרות אוטובוסים שהובילו תושבים שיעים שפונו משני כפרים באידליב לעיר.

פינוי התושבים מהכפר אל-פועאה וכפרייה התאפשר כחלק מהסכם שנרקם בין המשטר הסורי למורדים. הארגון הסורי לזכויות אדם והטלוויזיה הסורית דיווחו כי במקום נפגעים רבים. לפי הארגון הסורי, הפיצוץ נגרם ממכונית תופת.

רצח והתאבדות באשקלון: גבר חנק את בת זוגו - וקפץ מהקומה השמינית

בני זוג, גבר ואישה בני 41 ו-30, נמצאו ללא רוח חיים היום בחצר בניין ובדירה באשקלון. כוחות מד"א והמשטרה הוזעקו למקום לאחר שהגבר קפץ מחלון הדירה.

המשטרה פתחה בחקירה בחשד לרצח ולהתאבדות, וחוקרי המשטרה ואנשי המעבדה לזיהוי פלילי פתחו באיסוף ראיות בזירה. מבדיקת הממצאים עולה כי הגבר ככל הנראה חנק את בת זוגו עם כבל של מטען או מכשיר חשמלי כלשהו.

על רקע המתיחות: צפון קוריאה הציגה טילים בליסטיים המשוגרים מצוללות

קוריאה הצפונית הציגה היום לראשונה טילים בליסטיים המשוגרים מצוללות (SLBM). זאת, על רקע המתיחות ההולכת וגוברת בינה ובין ארצות הברית על רקע החשש מהתעצמותה הגרעינית. הטילים הוצגו במהלך מפגן צבאי ראוותני שעורכת המדינה לציון 105 שנים להולדתו של אבי האומה, קים איל סונג. אתמול אמרו גורמים רשמיים בפיונגיאנג כי "ההיסטריה הצבאית של ממשל טראמפ הגיעה לשלב מסוכן שאי אפשר להתעלם ממנו יותר".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

הנרצחת בפיגוע בירושלים: חנה בלדון, בת 21, שהייתה בחילופי סטודנטים

הסטודנטית שנהרגה אתמול בפיגוע דקירה ברכבת הקלה בירושלים היא חנה בלדון, בת 21 מבריטניה, שהגיעה ללמוד באוניברסיטה העברית במסגרת חילופי סטודנטים. הודעה נמסרה להוריה. כוחות החירום בזירה ביצעו בה פעולות החייאה והיא פונתה לבית החולים הדסה הר הצופים בעיר, אולם שם נקבע מותה. המחבל, תושב ראס אל-עמוד בן 57, נעצר בזירה, מבלי שנפצע.

משפחתה של בלדון פרסמה היום הודעה ובה נכתב: "המשפחה שלנו הרוסה נוכח המתקפה הטראגית והלא הגיונית הזאת. חנה הייתה הבת הכי דואגת, רגישה ורחומה שאפשר לבקש".

דיווח: כריסטיאנו רונאלדו שילם דמי שתיקה לאישה שהטריד מינית

העיתון הגרמני "דר שפיגל" ואתר החשיפות "פוטבול ליקס" חשף אתמול כי כריסטיאנו רונאלדו שילם בשנת 2009 סכום של 357 אלף דולר לאישה שהתלוננה על הטרדה מינית מצדו בלאס וגאס. בתמורה לסכום שקיבלה, הסכימה אותה אישה שלא להגיש נגד כוכב ריאל מדריד תלונה במשטרה.

על פי העיתון הגרמני, רונאלדו נעזר בעורך דין פורטוגלי, קרלוס אוסוריו דה קסטרו, על מנת לסגור את הפרשה בצורה שקטה בינואר 2010 ולמנוע ממנה מלהיות מדווחת בכלי התקשורת, עד היום. על פי ההסכם בין הצדדים, בתמורה לכסף התחייבה אותה אישה "לשמור על שתיקה לנצח בנוגע לאירועים שלכאורה התרחשו במלון היוקרה בלאס וגאס, בבוקר 13 ביוני 2009".

תיעוד: רעולי פנים ממאחז הבלאדים רוגמים סיור צבאי באבנים

תושבי מאחז הבלאדים שבבנימין תועדו מיידים אבנים על חיילים שערכו אתמול בסיור צבאי באזורם. החיילים הגיעו לאזור המאחז לאחר שקיבלו דיווח ולפיו פלסטינים משוטטים במקום וקיים חשש לעימות. הכוח הגיע לאזור, לא מצא את הפלסטינים – ואנשי המאחז החלו לרגום את החיילים באבנים. לא היו נפגעים באירוע.

יושבי המאחז הם הגרעין הקשה והקיצוני של נוער הגבעות, ומתנגדים לפעילות כוחות הביטחון באזורם. לא אחת, מהמאחז יוצאות פעולות "תג מחיר" בבנימין. הם חיים חיי נוודות עצמאית ואינם קשורים לשום גוף רשמי. ככל הידוע, גם רבנים או מנהיגים מההתנחלויות לא מצליחים להשפיע על אותם נערים.

קצין בכיר שערק מצבא סוריה: "לאסד יש עוד מאות טונות של נשק כימי"

לנשיא סוריה בשאר אסד עדיין יש מאות טונות של נשק כימי – כך מדווח ראש היחידה הכימית לשעבר בדיביזיה החמישית בצבא הסורי, שערק מצבא אסד ב-2013. לפי דברים שמסר גנרל זאהר אל-סאקת ל"טלגרף" הבריטי, המשטר הסורי לא הצהיר על כמויות גדולות של גז סארין וחומרים מסוכנים נוספים ששמר במחסניו, זאת חרף הדרישה שישמיד את ארסנל הנשק הכימי שלו ופיקוח האו"ם על המהלך.

לדברי אל-סאקת, "המשטר הודה בהתחלה שיש לו רק 1,300 טונות, אבל ידענו שבמציאות יש להם כפול מזה. היו להם לפחות 2,000". לדעתו, המאגר העצום כולל גם סארין וגם חומרים כימיים נוספים שממנו מפיקים את הגז הרעיל.

גבר כבן 30 נהרג בהתרסקות טרקטורון מעופף בחוף באשקלון

גבר כבן שלושים נהרג אתמול לאחר שהטרקטורון המעופף שעליו טס התרסק דרומית לחוף חופית שבאשקלון. פרמדיקים של מד"א ביצעו בו פעולות החייאה במקום ולבסוף נאלצו לקבוע את מותו.

"כשהגעתי לחוף ראיתי בסמוך לטרקטורון מעופף שהתרסק אזרחים שמבצעים פעולות החייאה בגבר כבן 30 שהיה מחוסר הכרה וללא רוח חיים", סיפר פרמדיק כונן במד"א, מוטי שוב. "ביצעתי בו בדיקות רפואיות על מנת להעניק לו טיפול רפואי אבל הפציעה שלו הייתה קשה מאוד ובתוך זמן קצר נקבע מותו".

במסגרת הסכם בין המשטר למורדים: אלפי אזרחים סורים פונו מבתיהם

אלפי אזרחים פונו אתמול משני כפרים שיעים בצפון-מערב סוריה במסגרת הסכם שנחתם בין הממשלה למורדים. בנוסף לכך, מורדים רבים החלו לעזוב שתי עיירות ליד דמשק עם משפחותיהם. הסכמים דומים הושגו בחודשים האחרונים, כאשר כוחות מורדים יצאו משטחים שנכבשו על ידי כוחותיו של הנשיא בשאר אסד. מדובר בהסכמים דו-צדדים שבמסגרתם עזבו מוסלמים שיעים אזורים המקיפים את המורדים הסונים.

לדברי האופוזיציה בסוריה, מדובר בתהליך המוביל לשינוי דמוגרפי בכפייה ובהעתקה מכוונת של אויבי המשטר מהערים המרכזיות במערב המדינה. מנגד, הממשלה טוענת שההסכמים מאפשרים לה להחזיר את השליטה ולהשיב את השירותים בערים ההרוסות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully