וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: רעולי פנים ממאחז הבלאדים רוגמים סיור צבאי באבנים

15.4.2017 / 0:20

אנשי המאחז, שמהווים את הגרעין הקשה והקיצוני ביותר של נוער הגבעות, זיהו את החיילים והחלו ליידות אבנים לעברם. הכוח הגיע לאזור לאחר שקיבל דיווח על פלסטינים שנמצאים בו וחשש לעימות בין האוכלוסיות, אולם רק המתנחלים היו במקום

צלמים זמניים מורשים

תושבי מאחז הבלאדים שבבנימין תועדו מיידים אבנים על חיילים שערכו אתמול (שישי) בסיור צבאי באזורם. החיילים הגיעו לאזור המאחז לאחר שקיבלו דיווח ולפיו פלסטינים משוטטים במקום וקיים חשש לעימות. הכוח הגיע לאזור, לא מצא את הפלסטינים – ואנשי המאחז החלו לרגום את החיילים באבנים. לא היו נפגעים באירוע.

יושבי המאחז הם הגרעין הקשה והקיצוני של נוער הגבעות, ומתנגדים לפעילות כוחות הביטחון באזורם. לא אחת, מהמאחז יוצאות פעולות "תג מחיר" בבנימין. הם חיים חיי נוודות עצמאית ואינם קשורים לשום גוף רשמי. ככל הידוע, גם רבנים או מנהיגים מההתנחלויות לא מצליחים להשפיע על אותם נערים.

בשבוע שעבר דווח על כריתת עצים באזור הכפר הפלסטיני מחמס, הסמוך למאחז. על פי החשד, מי שהיה אחראי לכך הם התושבים. הכוחות הוזנקו היום לאזור המאחז מחשש שפלסטינים מהכפר דרשו לנקום את כריתת העצים ויתפתח עימות, אולם כאמור, לא היו פלסטינים במקום.

(עדכון ראשון: 19:06)

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
צעירה נהרגה בפיגוע דקירה ברכבת הקלה בירושלים; המחבל נעצר
גבר כבן 30 נהרג בהתרסקות טרקטורון מעופף בחוף באשקלון
תיעוד: "אם כל הפצצות" הולמת במעוז דאעש באפגניסטן

תיעוד: תושבי מאחז הבלאדים מיידים אבנים לעבר חיילים בסיור. מערכת וואלה! NEWS
יידוי האבנים לעבר רכב הסיור, היום/מערכת וואלה! NEWS

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully