וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר מינויים חדשים וחשיפות על עברו: מנהל קמפיין טראמפ התפטר

פול מנפורט הודיע לטראמפ ולבכירי הקמפיין על עזיבתו. מקורביו טענו כי הוא עוזב "בנסיבות חיובית" וטראמפ שיבח את עבודתו. השבוע מונו שני גורמים בכירים לקמפיין ונחשף מידע על עבודתו של מנפורט עבור מקורבו האוקראיני של פוטין

צילום: רויטרס, עריכה: שניר דבוש

פול מנפורט, יו"ר הקמפיין של המועמד הרפובליקני דונלד טראמפ ויועצו הבכיר, הודיע היום (שישי) על התפטרותו. מקורביו של מנפורט מסרו לעיתון "וושינגטון פוסט" כי מנפורט הודיע על כך לטראמפ ולבכירי הקמפיין, והוסיפו כי מנפורט עוזב בנסיבות חיוביות וימשיך לתמוך בטראמפ לנשיאות ארצות הברית.

טראמפ אישר כי מנפורט הגיש את התפטרותו, ושיבח את יועצו הבכיר על עבודתו "המקצועית באמת" במהלך הקמפיין. התפטרותו של מנפורט מגיעה על רקע מינוי של שני גורמים בכירים לקמפיין, כולל מי שככל הנראה יחליף אותו, סטיבן בנון, מנהל אתר החדשות השמרני "ברייטברט", ובצל חשיפות חדשות בנוגע לעבודתו עם מפלגת השלטון לשעבר באוקראינה, הידועה בקשריה הקרובים לשלטון הרוסי ולנשיא ולדימיר פוטין.

לקריאה נוספת:
טראמפ בהתנצלות נדירה: מתחרט על דברים שאמרתי ופגעו באנשים
הגיע לצומת הקריטי: טראמפ יכריע אם להישאר עצמו, או להפוך לנשיאותי
"יו"ר 'פוקס' לשעבר שחשוד בהטרדה מינית מייעץ לטראמפ"; במטה הכחישו

דונלד טראמפ מדבר על המלחמה נגד דאעש - ראשוני. רויטרס
מודה למנפורט על עבודתו המקצועית. טראמפ/רויטרס

אתמול דווח כי מנפורט הוביל לובי לטובת מפלגתו של נשיא אוקראינה לשעבר ויקטור ינוקוביץ' בוושינגטון, מבלי שהכריז רשמית על עבודתו עבור גורמים זרים כפי שנדרש בחוק. מוקדם יותר נחשף כי הוא קיבל ככל הנראה תשלום של 12.7 מיליון דולרים במזומן ממפלגתו של ינוקוביץ'.

ביום רביעי, הכריז טראמפ על שינוי מקיף בצוות הקמפיין שלו בעקבות מצבו העגום בסקרים, הכולל את מינוי בנון, במה שנראה כהפחתה בתפקידו של מנפורט, ומינויה של קליאן קונוויי, ששימשה יועצת של טראמפ, למנהלת הקמפיין. הבחירה בבנון מלמדת כי טראמפ אינו מתכוון להנמיך את הטון התוקפני שלו, אלא להדגיש את הנושאים הקרובים ללבם של המצביעים שאותם הוא מנסה להשיג, כמו עמדותיו בנושא הגירה והביקורת שלו נגד הילרי קלינטון.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
פול מנפורט, יועץ פוליטי של המועמד הרפובליקני דונלד טראמפ, 21 ביוני, 2016. רויטרס
עוזב בנסיבות חיובית. מנפורט/רויטרס

"יש כאן מועמד שרוצה לנצח. זאת אינדיקציה ברורה לכך. זהו ניצחון בכל מחיר", אמר קורי לבנדובסקי, לשעבר מנהל הקמפיין של טראמפ, לרשת CNN. לבנדובסקי, שהודח מתפקידו ביוני כחלק מניסיונו של המועמד הרפובליקני לשוות לקמפיין שלו תדמית נשיאותית יותר, השווה את בנון ל"לוחם רחוב", בדומה לו. הוא אמר כי קונוויי יכולה לעזור לטראמפ "לסגור את בעיות המגדר שיש לו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully