וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראמפ בהתנצלות נדירה: מתחרט על דברים שאמרתי ופגעו באנשים

המועמד הרפובליקני הסביר כי "לעתים, בלהט הדיון, אתה לא מצליח לבחור את המילים הנכונות או לומר את הדבר הנכון". עוד הוסיף: "אני עשיתי את זה, ואני מתחרט על כך"

צילום: רויטרס, עריכה: שניר דבוש

המועמד הרפובליקני לנשיאות ארצות הברית דונלד טראמפ הביע הלילה (שישי) חרטה על התבטאויות העבר שלו, ש"אולי גרמו לכאב אישי". בנאום שנשא בקרוליינה הצפונית אמר המיליארדר כי "לעתים, בלהט הדיון, אתה לא מצליח לבחור את המילים הנכונות או לומר את הדבר הנכון. אני עשיתי את זה, ואני מתחרט על כך".

טראמפ השתמש בסגנון דיבורו הבוטה ככלי להשגת תמיכה במרוץ לנשיאות. הוא נשמע מתנצל במקרים נדירים, גם כשעמד בפני ביקורת חריפה מצד גורמים במפלגתו. השיא לביקורת כלפיו היה לאחר שתקף את משפחתו של חייל אמריקני-מוסלמי שנהרג בעיראק.

לאחר צניחה מתמדת בסקרים לעומת יריבתו הדמוקרטית הילרי קלינטון, ניסה טראמפ לאתחל את הקמפיין שלו. בין היתר, החל לקרוא את נאומיו מטלפרומטר כדי לשוות לעצמו תדמית שקולה יותר. במטה הקמפיין של קלינטון הגיבו להתנצלות בביטול, ומסרו כי "הבעת החרטה של טראמפ על הכאב שגרם היתה רק דקלום מתוך טלפרומטר. כותבי הנאומים שלו יודעים שיש לו הרבה על מה להתנצל".

דונלד טראמפ נואם בכנס בחירות 7 אוגוסט 2016. AP
מתנצל. טראמפ בעצרת בחירות בשבוע שעבר/AP

במקביל להתנצלותו, הלילה דווח בסוכנות הידיעות רויטרס כי האקרים ניסו לפרוץ למערכות המחשב של המועמד ושל גופים נוספים במפלגה הרפובליקנית. לפי הדיווח, חשבון מייל של לפחות עובד אחד בקמפיין של טראמפ נפרץ ב-2015 ונשלחו ממנו הודעות. לא ידוע האם ההאקרים הצליחו להשיג גישה למחשבי הקמפיין הרשמיים.

בחודש האחרון נמסר מגורמי ביטחון בארצות הברית כי מתחילת השנה שעברה האקרים הצליחו לחדור למחשבים של המפלגה הדמוקרטית ושל המועמדת מטעמה, הילרי קלינטון. בארצות הברית מאמינים כי רוסיה עומדת מאחורי מתקפות הסייבר, אך במוסקבה מכחישים את הטענות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully