וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בפעם השנייה בתוך חודשיים: טראמפ מחליף את ראשי הקמפיין שלו

17.8.2016 / 16:23

המיליארדר שמצבו עגום בסקרים הודיע על מינויים חדשים בצוות שלו, בהם יו"ר קמפיין חדש שהיה מנהל של אתר חדשות שמרני. "אעשה כל שביכולתי כדי לזכות בבחירות", הסביר המועמד הרפובליקני

צילום: רויטרס, עריכה: שניר דבוש

המועמד הרפובליקני לנשיאות ארצות הברית דונלד טראמפ ערך היום (רביעי) שינוי מקיף בצוות הקמפיין שלו בעקבות מצבן העגום בסקרים. סטיבן בנון, מנהל אתר החדשות השמרני "ברייטברט", מונה ליו"ר הקמפיין וקליאן קונוויי, ששימשה יועצת שלו, תהיה מנהלת הקמפיין של המיליארדר.

הבחירה בבאנון מלמדת כי טראמפ אינו מתכוון להנמיך את הטון התוקפני שלו, אלא להדגיש את הנושאים הקרובים ללבם של המצביעים שאותם הוא מנסה להשיג, כמו עמדותיו בנושא הגירה והביקורת שלו נגד הילרי קלינטון.

"יש כאן מועמד שרוצה לנצח. זאת אינדיקציה ברורה לכך. זהו ניצחון בכל מחיר", אמר קורי לבנדובסקי, לשעבר מנהל הקמפיין של טראמפ, לרשת CNN. לבנדובסקי, שהודח מתפקידו ביוני כחלק מניסיונו של המועמד הרפובליקני לשוות לקמפיין שלו תדמית נשיאותית יותר, השווה את באנון ל"לוחם רחוב", בדומה לו. הוא אמר כי קונוויי יכולה לעזור לטראמפ "לסגור את בעיות המגדר שיש לו".

דונלד טראמפ מציג את מדיניותו בנושא טרור והגירה, אוהיו, אוגוסט 2016. רויטרס
ממשיך בשינויים. טראמפ, השבוע/רויטרס

הודעת הקמפיין ציטטה את טראמפ באומרו כי הוא "מחויב לעשות כל שנדרש כדי לנצח" בבחירות. מהקמפיין נמסר עוד כי הוא ירכוש זמן אוויר נרחב לפרסומות בהמשך השבוע. המינויים, שדווחו לראשונה בוול סטריט ג'ורנל, מגיעים לאחר סבב אחר שהתרחש רק בחודש יוני האחרון.

אז פיטר את לוונדובסקי כמנהל הקמפיין והעביר סמכויות נוספות ליועץ הבכיר פול מנפורט. לפי ההודעה מהיום, מנפורט יישאר בורג חשוב בקמפיין. האחרון עלה לכותרות השבוע לאחר שבניו יורק טיימס דווח כי הוא קיבל יותר מ-12 מיליון דולר במזומן ממפלגה באוקראינה המקורבת לרוסיה. מנפורט הכחיש כי פעל שלא כשורה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully