וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחיו של החייל הבודד שנהרג מפיצוץ רימון קרא לציבור: "בואו להלוויה"

18.7.2016 / 11:01

סמל שלמה רינדנאו, שעלה מארצות הברית לפני שנתיים לבדו במטרה להתגייס לצה"ל, יובא היום למנוחות בבית העלמין נצר חזני. אחיו מנחם קרא לציבור להגיע ללוותו בדרכו האחרונה: "רוצים הלוויה גדולה כי שלמה היה נשמה ענקית". ריאיון לאולפן וואלה! NEWS

עריכת וידאו: ניר חן, עריכת תוכן: לירן מוסלי ברן וסיגל סיריוס, תחקיר: אסתי סדקה ועומר שליט, הפקה: תום רוכלין

הלווייתו של סמל שלמה רינדנאו, אחד משני החיילים שנהרגו אתמול (ראשון) מפיצוץ רימון בכניסה למוצב צה"ל בחרמון, תיערך היום בשעה 16:00 בבית העלמין נצר חזני. מנחם נחום, אחיו של החייל שעלה ארצה לבדו והתגייס לצבא, קרא לציבור להגיע להלוויה כדי לחלוק לו כבוד אחרון ובמטרה לחזק את המשפחה.

"זה אסון לעם ישראל. אנחנו מרגישים את זה ורוצים שכולם יהיו חלק מהלוויה. אני מקבל כל כך הרבה הודעות, אנשים שרוצים לעזור. למה זה מגיע רק כשיש טרגדיה? אני רוצה שההלוויה תהיה גדולה כי שלמה היה נשמה ענקית ואהב כל אחד ולא שפט אף אחד. הוא הסתכל על כל בנאדם ולא שפט אותו, צריך להעביר את המסר לעם ישראל", אמר מנחם רינדנאו בריאיון לאולפן וואלה! NEWS.

"אני קורא לכל מי שיכול להגיע לחזק את המשפחה, כי זו טרגדיה לעם ישראל. שלמה נולד בארץ והמשפחה עברה לגור בניו ג'רזי. שלמה חזר בשביל לעשות צבא. גם אני הייתי חייל בודד, ויש לי עוד אח בשירות סדיר בצבא".

לקריאה נוספת:
גורם ביטחוני: "הכתר על חברון לא יוסר, למרות שפוגע בפלסטינים"
נהרס בית המחבל שסייע בביצוע פיגוע בשער שכם; 3 נפצעו בעימותים
תושבי הצפון לא התרגשו מהאזעקות והטילים: "אנשים נשארו בבריכה"

שלמה רינדנאו, הרוג בפיצוץ רימון בחרמון. יולי 2016. באדיבות המשפחה
עלה ארצה לבד והתגייס לצה"ל. סמל שלמה רינדנאו/באדיבות המשפחה

לדברי האח, "אנחנו לא יודעים מה קרה אתמול שהוביל לתאונה. אין נחמה להורים שלנו, השמחה היא שיש להם שמונה ילדים חיים ו-12 נכדים שחיים".

רינדנאו, בן 20, עלה מארצות הברית לישראל לפני שנתיים בעוד משפחתו נשארה בניו ג'רזי. הוא התגייס לפני כשנה וחצי לגדוד אסף בחיל ההנדסה הקרבית, בעקבות חמשת אחיו שהגיעו גם הם לארץ כחיילים בודדים והתגייסו לתפקידי לחימה. שלמה הותיר אחריו זוג הורים ושמונה אחים ואחיות.

עוד באותו נושא

אחיו של החייל הבודד שנהרג בצפון: "רצה להיות קרבי עד הסוף"

לכתבה המלאה

"רצה לתת הכול למדינה"

ג'ף רינדנאו, אחיו של שלמה, סיפר כי האחרון התעקש לשרת בקרבי. "שלמה רצה להיות קרבי עד הסוף", אמר אתמול. "הוא רצה לתת את כל מה שהוא יכול למדינה. שאלנו אותו למה הוא לא נכנס ל'עוקץ', כי הוא התאמץ להיכנס לשם, הוא אמר שהוא רוצה משהו יותר קרבי, ואם אפשר עד הסוף – אז עד הסוף".

האח ג'ף הוסיף: "בכל יום שישי היינו מדברים כל האחים. ביום שישי האחרון דיברתי עם שלמה והוא אמר לי 'שבת שלום, אני אוהב אותך'. זה קשה".

בתקרית אתמול נהרג גם הנהג חוסאם טאפש, בן 24, שהתגורר בבית ג'אן עם משפחתו. בנוסף לכך נפצעו מפקד הסיור באורח בינוני ושני לוחמים נוספים באורח קל.

  • עוד באותו נושא:
  • צה"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully