וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש העיר קריית מלאכי לשעבר, שהורשע בהטרדה מינית, שוקל לשוב: "אין מניעה"

27.6.2016 / 8:42

מוטי מלכה, שהורשע בהטרדה מינית של שתי עובדות, סיפר בשיחה עם וואלה! NEWS על כוונותיו, אך הוסיף: "עדיין אין החלטה". גורם בעיר: "חלק מהתושבים חושב שמדובר בחוצפה ובעזות מצח"

חשד: בעלה של מתלוננת נגד מוטי מלכה ביקש לפגוע בו. אבי כהן
"שוקל לרוץ". מוטי מלכה/אבי כהן

מוטי מלכה, ראש עיריית קריית מלאכי לשעבר, שהורשע בהטרדה מינית בשתי עובדות, שוקל להתמודד שוב על ראשות העיר בבחירות שייערכו בעוד כשנתיים – כך אמר היום (שני) מלכה בשיחה עם וואלה! NEWS. "אני שוקל לרוץ, הכול פתוח אבל עדיין אין החלטה", הודיע. הוא הוסיף: "אין מניעה חוקית שיכולה למנוע ממני לרוץ. בבוא העת אשקול את הדברים לגופו של עניין".

מלכה, שכיהן כראש העירייה מ-2003 ועד 2013, הורשע לפני שלוש שנים במסגרת עסקת טיעון בביצוע שתי עבירות של הטרדה מינית בשתי נשים, בעבירה של הפרת אמונים ובעבירות תכנון ובנייה. נגזרו עליו 250 שעות עבודות שירות לציבור, שישה חודשי מאסר על תנאי, ותשלום 30 אלף שקלים פיצוי לכל אחת מהמתלוננות. במסגרת ההסדר הוא חויב שלא להשתתף בבחירות שנערכו ב-2013.

גורמים פוליטיים המעורים במתרחש בקריית מלאכי ציינו כי מלכה בודק את שאיפותיו הפוליטיות ומתכנן את הבחירות הבאות לראשות העיר. "מוטי עדיין לא אמר את המילה האחרונה", הסביר גורם בעיר. גורם אחר בעיר אמר כי "חלק מהתושבים בעיר חושב שמדובר בחוצפה ועזות מצח, לפי הערכה של הפוליטיקאים בעיר, ההיתכנות לבחירתו היא קלושה".

לקריאה נוספת:
"מצאנו 22 ילדים בעשרה קברים": האיש שפתח את קברי ילדי תימן
"ניצחון חשוב בקרב ארוך": ההורים מברכים על סופי השבוע הארוכים
הסוף למונופול? הרבנות שוקלת לאפשר פעילות של גופי כשרות פרטיים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully