וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גזר הדין של מוטי מלכה: עבודות שירות ופיצויים

רמי שני

9.6.2013 / 12:15

ראש עיריית קריית מלאכי לשעבר, שהורשע במסגרת הסדר טיעון בהטרדה מינית של שתי עובדות, נידון רק ל-250 שעות עבודות שירות לציבור ולתשלום 30 אלף שקלים לכל אחת מהמתלוננות

בית משפט השלום בבאר שבע גזר הבוקר (ראשון) על ראש עיריית קריית מלאכי לשעבר, מוטי מלכה, 250 שעות עבודות שירות לציבור, שישה חודשי מאסר על תנאי, ותשלום 30 אלף שקלים פיצוי לכל אחת מהמתלוננות נגדו. זאת, לאחר שהורשע במסגרת הסדר טיעון בהטרדה מינית ובהפרת אמונים. הוסכם כי מלכה יתפטר מתפקידו כראש העיר ולא יתמודד בבחירות הבאות.

השופט רון סולקין הקריא את גזר הדין ואמר: "הנאשם עסוק בתחושת השבר שנגרמה לו עקב כתב האישום ופועל בניסיון לשקם את דימויו כלפי עצמו ואחרים". עוד התייחס להטרדה המינית בו הורשע מלכה, וכתב "המעשים בהם הורשע הנאשם חמורים. מדובר בפגיעה בנפשן ובגופן, פגיעה שעלולה ללוות את הנפגעת לעתים מהלך כל חייה. נוספת על כך הפגיעה בשלטון החוק. יש לצפות מנבחר ציבור להחזיק בנורמות ציבוריות ומוסריות".

בחודש ינואר השנה התקבל הסדר הטיעון עם מלכה, לפיו הוא יואשם ויורשע בהטרדה מינית - זאת בעקבות שני מקרים בהם ניסה לנשק ולחבק נשים שהגיעו למשרדו על מנת להסתייע בו. הוא גם הורשע בעבירה על חוקי התכנון והבנייה. מלכה הסכים לפרוש מתפקידו בחודש הבא ולא להתמודד שוב על ראשות העירייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully