וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יעלון נגד ביטן; האיחוד האירופי מגיב למשאל העם | כותרות השבת

שר הביטחון לשעבר יצא נגד דברי יו"ר הקואליציה, לפיהן "ראשי שב"כ וראשי מוסד הופכים לשמאלנים". באיחוד האירופי קראו להאיץ את פרישת בריטניה ואיש עסקים עוכב לחקירה. אלו כותרות הסופ"ש

יעלון נגד ח"כ ביטן: "נמשכת ההסתה נגד ראשי מערכת הביטחון"

שר הביטחון לשעבר, משה יעלון, תקף את יו"ר הקואליציה דוד ביטן על דבריו נגד ראשי מערכת הביטחון. "הניסיונות הפוליטיים המסוכנים להרוס את מערכת הביטחון ולהסית נגד ראשיה נמשכים בשיטתיות", כתב יעלון בטוויטר, "מביש ומדאיג. אנו נשלם על כך מחיר יקר מאוד".

דבריו של יעלון מגיעים בתגובה לדבריו של הח"כ מהליכוד באירוע "שבתרבות" בבאר שבע, בהנחיית רועי כץ, שבו התייחס להשפעה של שירות במוסד ובשב"כ על דעותיהם הפוליטיות של העומדים בראש הארגונים. "לאורך השנים ראשי שב"כ וראשי מוסד הופכים להיות שמאלנים. ראש המוסד לשעבר מאיר דגן היה ימני קיצוני, ואחרי שהוא שירת במוסד הוא יצא הפוך. דגן חרג מסמכותו", טען.

איש עסקים בכיר עוכב לחקירה לאחר שסירב לבדיקת אלכוהול

איש עסקים ובכיר לשעבר בעולם התקשורת עוכב הלילה לחקירה לאחר שסירב לבדיקת אלכוהול ולטענת השוטרים, קילל כמה מהם. השוטרים החרימו את מכוניתו מסוג מרצדס ורישיונו נשלל.

לפי המשטרה, איש העסקים הגיע מנמל תל אביב ונתקל במחסום משטרתי של אגף התנועה שנפרס במקום במטרה לאתר נהגים שיכורים. השוטרים ביקשו מאיש העסקים לעבור בדיקת אלכוהול, אלא שאז, לטענתם, הוא החל להתפרע, תוך שהוא קורא לעבר השוטרים: "אתם לא יודעים עם מי יש לכם עסק, הסתבכתם בגדול". לטענת חלק מהשוטרים, הוא אף קילל אותם. הם דרשו ממנו לעבור בדיקת נשיפון ואז בדיקת ינשוף, אולם הוא סירב לשתיהן והמשיך לאיים עליהם תוך שהוא מזכיר שוב ושוב את מעמדו הרם.

שרי חוץ באיחוד: על בריטניה לפרוש מהר ולא לשחק "חתול ועכבר"

דיפלומטים בכירים מהמדינות המייסדות של האיחוד האירופי נפגשו בברלין לדיון חירום בעקבות החלטת בריטניה לעזוב את גוש המדינות. עם בואו לדיון אמר שר החוץ הגרמני פרנק-וולטר שטיינמאייר כי זה קריטי לראות בהצבעה במשאל העם הבריטי – קריאת השכמה.

בדיון השתתפו נציגים מהמדינות צרפת, הולנד, איטליה, בלגיה ולוקסמבורג. "אני בטוח שהמדינות האלה יכולות להעביר מסר שלא ניתן לאף אחד לקחת מאיתנו את אירופה", אמר שטיינמאייר, והוסיף כי פוליטיקאים באיחוד חייבים להתאים את עצמם "לדרישות של הממשלות האירופיות אך גם לדרישות של העם". הוא הזהיר מפני החלטות פזיזות וציין: "ברור לגמרי שבזמנים כאלה אסור להיכנס להיסטריה או לשיתוק". מלשכתו נמסר כי הפגישה היא אחת מיני דיונים רבים שמתקיים כעת, ולא צריכה להצטייר כ"פורמט בלעדי".

שר החוץ של צרפת ז'אן-מארק איירו, הפציר לקיים משא ומתן מהיר על פרישתה של בריטניה מהאיחוד. הוא צפה שיהיה "לחץ חזק מאוד" על ראש ממשלת בריטניה היוצא דייוויד קמרון בוועידה של האיחוד שתתקיים ביום שלישי להאיץ את התהליך. הוא הוסיף כי לא מקובל שבריטניה "תשחק בחתול ועכבר". איירו אמר כי הוא מודע לכך שיש למנות ראש ממשלה חדש לממלכה המאוחדת, וכי "זה ודאי ייקח כמה ימים, אך זה די דחוף".

בתוך פחות מ-12 שעות: שמונה בני אדם טבעו ברחבי הארץ; שלושה מתו

גבר בן 55 טבע הבוקר למוות בחוף קריית ים, בסמוך לבית ספר לגלישה שנמצא במקום. תחילה הוא נפגע באורח אנוש, וצוות מד"א שהוזעק למקום פינה אותו לבית החולים רמב"ם בחיפה תוך שמבצעים בו פעולות החייאה. מותו נקבע בבית החולים. נבדקת האפשרות כי מת בעקבות אירוע לבבי.

אמש טבעו שבעה בני אדם בתוך שעה בחדרה, בבת ים וביפו, ושניים מהם נהרגו - גבר כבן 30 וגבר כבן 40. שני ההרוגים, תיירים ממולדובה, מצאו את מותם בחוף אולגה שבחדרה. מצבם של חמשת הטובעים האחרים מוגדר קל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

סנדרס יצביע לקלינטון בבחירות לנשיאות: "הכל כדי להביס את טראמפ"

המועמד לראשות המפלגה הדמוקרטית בארצות הברית, ברני סנדרס, אמר היום (שישי) כי יצביע בבחירות לנשיאות ליריבתו, הילרי קלינטון. זאת, לדבריו, כדי למנוע מהמועמד הרפובליקני דונלד טראמפ לנצח במרוץ. עד כה, נמנע סנדרס מלהודיע מפורשות על פרישה מהמרוץ.

את הדברים אמר סנדרס בריאיון לערוץ הטלוויזיה MSNBC לאחר שנשאל למי הוא יצביע בבחירות בנובמבר. "אעשה כל מה שדרוש כדי להביס את טראמפ", אמר, "הוא יהיה אסון בכל כך הרבה דרכים אם הוא ייבחר לנשיאות". עוד אמר סנדרס: "איננו זקוקים למועמד שקמפיין הבחירות שלו מושתת על גזענות. מועמד שמעליב מקסיקנים, לטינים, נשים ומוסלמים ולא מאמין במציאות של שינוי אקלים".

דיווח: ארדואן ומשעל נפגשו באיסטנבול ברקע המגעים להסכם עם ישראל

נשיא טורקיה רג'פ טייפ ארדואן נועד אתמול עם ראש הלשכה המדינית של חמאס חאלד משעל באיסטנבול – כך על פי מקורות במשרד החוץ הטורקי. הפגישה בין השניים מגיעה על רקע המגעים לפיוס בין ישראל וטורקיה וההסכם הכולל את המדיניות ברצועת עזה.

השבוע דיווח העיתון הטורקי "הורייט" כי ישראל הסכימה לאשר הקמת בית חולים במימון טורקי ברצועה, והתחייבה שלא למנוע העברת ציוד רפואי ואנשי צוות מטורקיה. במקביל, דווח כי טורקיה וגרמניה יקימו במשותף תחנת כוח בעזה, וטורקיה תקים מתקן להתפלת מי ים. כל הסיוע הטורקי יגיע לרצועת עזה לאחר שיעבור ביקורת בנמל אשדוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully