וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איש עסקים בכיר עוכב לחקירה לאחר שסירב לבדיקת אלכוהול

25.6.2016 / 16:23

לפי המשטרה, האיש יצא עם רכבו מנמל ת"א ונדרש לעצור לבדיקת נשיפה. לטענתם, הוא סירב וקרא לעברם: "אתם לא יודעים עם מי יש לכם עסק". עקב כך, הוא עוכב לחקירה, רישיונו נשלל ומכוניתו הוחרמה

ניידת משטרת התנועה הארצית בפעילות אכיפה נהיגה בשכרות. אגף התנועה משטרת ישראל,
לטענת חלק מהשוטרים, איש העסקים התחיל לקלל אותם. בדיקת נשיפה/אגף התנועה משטרת ישראל

איש עסקים ובכיר לשעבר בעולם התקשורת עוכב הלילה (שבת) לחקירה לאחר שסירב לבדיקת אלכוהול ולטענת השוטרים, קילל כמה מהם. השוטרים החרימו את מכוניתו מסוג מרצדס ורישיונו נשלל.

לפי המשטרה, איש העסקים הגיע מנמל תל אביב ונתקל במחסום משטרתי של אגף התנועה שנפרס במקום במטרה לאתר נהגים שיכורים. השוטרים ביקשו מאיש העסקים לעבור בדיקת אלכוהול, אלא שאז, לטענתם, הוא החל להתפרע, תוך שהוא קורא לעבר השוטרים: "אתם לא יודעים עם מי יש לכם עסק, הסתבכתם בגדול". לטענת חלק מהשוטרים, הוא אף קילל אותם. הם דרשו ממנו לעבור בדיקת נשיפון ואז בדיקת ינשוף, אולם הוא סירב לשתיהן והמשיך לאיים עליהם תוך שהוא מזכיר שוב ושוב את מעמדו הרם.

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
יו"ר הקואליציה: "לאורך השנים ראשי שב"כ ומוסד הופכים לשמאלנים"
בתוך פחות מ-12 שעות: שמונה בני אדם טבעו ברחבי הארץ; שלושה מתו
"היתרון של דובדבן הוא היכולת להגיע בשקט למיטת המבוקש"

מבצע לילה לבן של משטרת התנועה הארצית. חסימת כביש בחוף לחיפוש נהגים שיכורים. חטיבת דובר המשטרה
האיש זומן לשיפוט מהיר. מחסום משטרתי לבדיקת אלכוהול/חטיבת דובר המשטרה

נוכח התנהלותו של איש העסקים, הוזעק למקום קצין משטרה שהכריז כי איש העסקים חשוד בנהיגה בשכרות. משום שהוא סירב לעבור את הבדיקה, רישיונו נשלל ומכוניתו הוחרמה ונגררה לחניון המשטרה. במקביל, הוא זומן לשיפוט מהיר שבו תטען המשטרה כי הוא נהג שיכור, על אף שלא עבר בדיקת אלכוהול.

גורמים בכירים באגף התנועה של המשטרה אישרו את פרטי ההתנהלות של איש העסקים מול השוטרים. במשטרה הוסיפו כי הם רואים בחומרה רבה את התנהגותו של איש העסקים, שנחשב לאחד מבכירי המשק בישראל ועוסק בתחום הטלפונים הסלולריים. דוברת אגף התנועה של המשטרה, רב פקד גלית בן ברוך, אמרה כי במשטרה נמנעים מלמסור את שמו בשל צנעת הפרט, אך אישרה את פרטי האירוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully