וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סנדרס יצביע לקלינטון בבחירות לנשיאות: "הכל כדי להביס את טראמפ"

24.6.2016 / 17:56

חרף העובדה כי הסנאטור מוורמונט עדיין לא פרש מהמרוץ, הוא נקב בשמה של יריבתו כשנשאל למי יצביע בבחירות הכלליות בנובמבר. "טראמפ יהיה אסון. איננו זקוקים למועמד שמעליב מקסיקנים, לטינים, נשים ומוסלמים"

צילום: רויטרס, עריכה: אוהד פיטר

המועמד לראשות המפלגה הדמוקרטית בארצות הברית, ברני סנדרס, אמר היום (שישי) כי יצביע בבחירות לנשיאות ליריבתו, הילרי קלינטון. זאת, לדבריו, כדי למנוע מהמועמד הרפובליקני דונלד טראמפ לנצח במרוץ. עד כה, נמנע סנדרס מלהודיע מפורשות על פרישה מהמרוץ.

את הדברים אמר סנדרס בריאיון לערוץ הטלוויזיה MSNBC לאחר שנשאל למי הוא יצביע בבחירות בנובמבר. "אעשה כל מה שדרוש כדי להביס את טראמפ", אמר, "הוא יהיה אסון בכל כך הרבה דרכים אם הוא ייבחר לנשיאות". עוד אמר סנדרס: "איננו זקוקים למועמד שקמפיין הבחירות שלו מושתת על גזענות. מועמד שמעליב מקסיקנים, לטינים, נשים ומוסלמים ולא מאמין במציאות של שינוי אקלים".

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
מכה קשה לאובמה: בית המשפט העליון חסם את רפורמת ההגירה
טראמפ במתקפה חזיתית נגד קלינטון: "שקרנית ברמה עולמית"
חרף מחאה דמוקרטית של 15 שעות: בית הנבחרים לא ידון בחוקי נשק

ברני סנדרס בנאום לאחר ניצחון בבחירות המקדימות באורגון, מאי 2016. רויטרס
עדיין לא הודיע רשמית על פרישה. סנדרס/רויטרס

טראמפ הצליח לעורר סערות רבות מרגע שהודיע על מועמדותו הודות לקו הנוקשה שלו באשר להגירה. בין היתר, הציע טראמפ לאסור באופן זמני כניסת מוסלמים לארצות הברית ולבנות גדר בגבול מקסיקו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

סנדרס, הסנאטור הסוציאליסט מוורמונט, התנגד תחילה להביע תמיכה רשמית בקלינטון חרף העובדה כי היא גרפה די צירים כדי להבטיח את מועמדותה, ובחר להמשיך בקמפיין שלו. ואולם, בשבוע שעבר נפגשו סנדרס וקלינטון בניסיון ליצור חזית משותפת נגד טראמפ. שני המחנות תיארו את הפגישה כ"חיובית" ואמרו כי השניים ציינו את התחייבותם המשותפת לעצור את טראמפ ולהצבת יעדים כמו העלאת שכר המינימום, לבטל את המימון הלא גלוי בפוליטיקה, להוריד את שכר הלימוד ולהפוך את ביטוח הבריאות לנגיש יותר. בחודש הבא יכריזו הצירים על קלינטון כמועמדת הדמוקרטית במהלך הוועידה המפלגתית בפילדלפיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully