וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סריקות נרחבות אחרי חשוד ברצח מחולון: כותרות השבת

המ"פ של אלאור אזריה ספג איומים, הנאשם ברצח חברת הפרלמנט הבריטית הופיע בבית המשפט, בבלגיה עצרו חשודים בתכנון בפיגוע ורוכב אופניים נהרג מפגיעת רכב ליד פתח תקווה. אלו כותרות הסופ"ש

צילום: מגד גוזני

"בוגד ארור": איומים על מפקד הפלוגה שהעיד נגד אלאור אזריה

"בוגד", "בושה וחרפה למדינה" - אלו רק חלק מהאמירות הקשות שהוטחו בסוף השבוע האחרון ברשתות החברתיות - בפייסבוק ובווטסאפ - נגד רב-סרן תום נעמן, מפקד הפלוגה של החייל אלאור אזריה, הנאשם בהרג המחבל מחברון. זאת אחרי שהקצין העיר נגדו במהלך דיון במשפטו שהתקיים ביום חמישי האחרון. גם מספר הטלפון של רס"ן נעמן הופץ בסוף השבוע והוא קיבל הודעות נאצה.

רס"ן נעמן, שהיה מפקדו הישיר של אזריה העיד מטעם התביעה הצבאית כי לא היה מקום לירי. המ"פ אמר בדיון כי לאחר הירי, הוא שאל את אזריה מי אישר לו לירות. לטענתו, אזריה השיב: "המחבל הזה היה חי והוא היה צריך למות". לדבריו, "כעסתי עליו. הוא ביצע ירי בתוך זירה ללא אישורי. לקחתי אותו הצידה ליד העמדה ואמרתי לו שלא יזוז ועדכנתי את הגדוד".

גופת גבר נמצאה בדירה בחולון; חיפושים אחר החשוד ברצח

גופת גבר בן 57 נמצאה הבוקר בדירה ברחוב הצופים בחולון, זאת לאחר שנעדר במהלך היממה האחרונה ואותר באמצעות איכון הטלפון הנייד שלו. המשטרה פתחה בחקירה בחשד לרצח הגבר, תושב רמת גן, שנמצא כשסכין נעוצה בגבו. חיפושים נרחבים התנהלו בצפון תל אביב אחרי בעלי הדירה, אלפונסו עזריה, החשוד ברצח. צו איסור פרסום הוטל על יתר פרטי הפרשה

לאחר איכון הטלפון הנייד, פרצה המשטרה לדירת חברו של הנעדר - ושם מצאה אותו שוכב על בטנו ללא רוח חיים באחד החדרים. צוות של מגן דוד אדום שהגיע למקום קבע את מותו, וכעת מנסים חוקרי מרחב אילון במשטרה לאתר את בעל הדירה שנעלם, בן 63. צוות חקירה מיוחד הוקם לבדיקת נסיבות האירוע.

כתב אישום נגד רוצח חברת הלייבור הבריטית: "שמי הוא מוות לבוגדים"

תומס מייר, הנאשם ברצח חברת הפרלמנט הבריטי מטעם מפלגת הלייבור ג'ו קוקס, קרא הבוקר "שמי הוא מוות לבוגדים, חופש לבריטניה" כשנשאל לשמו בבית המשפט, בעת הקראת כתב האישום נגדו. ממשטרת מחוז יורקשייר נמסר כי מייר, תושב בריסטול בן 52, הואשם בעבירות של רצח, נזק חמור לגוף והחזקת נשק בכוונה לבצע פשע חמור.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

12 נעצרו בבלגיה בחשד שתכננו פיגוע בזמן שהנבחרת משחקת ביורו

12 בני אדם נעצרו במהלך עשרות פשיטות משטרתיות שנערכו הלילה בבלגיה בחשד שתכננו מתקפות טרור – כך נמסר הבוקר (שבת) ממשרד התובע הפדרלי בבריסל. החשודים נעצרו בפשיטות על 40 בתים ו-152 מחסנים, ועל פי התביעה, ישנם קשרים בין כל החשודים שנעצרו.

רשת הטלוויזיה הפלמית VTM דיווחה כי כל העצורים תכננו להוציא לפועל מתקפת טרור נרחבת בבריסל בסוף השבוע הנוכחי, במהלך אחד מהמשחקים שבהם תשתתף נבחרת בלגיה בטורניר אליפות אירופה בכדורגל בצרפת השכנה.

כאלף הפגינו בראשל"צ מחוץ לטקס הטבלה נוצרי בהיכל התרבות

מאות בני אדם הפגינו היום במרכז ראשון לציון והתעמתו עם כוחות המשטרה במחאה על קיום תפילה של הזרם הנוצרי-משיחי "עדי יהוה", באירוע תפילה המוני בהיכל התרבות בעיר. המשטרה חסמה לתנועה את רחוב ז'בוטינסקי ובמקום כוחות גדולים מאוד של משטרת מרחב השפלה. המחאה אורגנה על ידי שורה של זרמים דתיים בראשון לציון, כאשר המפגינים עורכים תפילה ברחבת הכניסה להיכל התרבות.

בתווך נמצאים עשרות שוטרים ושוטרי משמר הגבול וכן לוחמי יס"מ החוצצים בין הצדדים. במהלך האירוע נרשמו כמה עימותים בין המפגינים לשוטרים וכמה מהם עוכבו לחקירה.

רוכב אופניים כבן 50 נהרג מפגיעת רכב סמוך לגבעת השלושה

רוכב אופניים כבן 50 נהרג אמש מפגיעת כלי רכב סמוך לקיבוץ גבעת השלושה, ליד פתח תקווה. חובשים ופרמדיקים של מגן דוד אדום הגיעו למקום ועשו בו פעולות החייאה שבסיומן נאלצו לקבוע את מותו. הנהג הפוגע נמצא במקום התאונה בכביש 483, וחוקרים של משטרת מרחב שרון פתחו בחקירה לבירור נסיבות האירוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully