וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח בחולון; חיפושים נרחבים אחרי החשוד בתל אביב

18.6.2016 / 15:00

גופתו של תושב רמת גן אותרה בדירה בעיר. בעליה, אלפונסו עזריה החשוד ברצח, היה ככל הנראה מעורב גם בתאונת דרכים במחלף ההלכה לאחר המקרה והוא נמלט מהזירה. המשטרה מבקשת עזרה בחיפושים

צילום: מגד גוזני

גופת גבר בן 57 נמצאה הבוקר (שבת) בדירה ברחוב הצופים בחולון, זאת לאחר שנעדר במהלך היממה האחרונה ואותר באמצעות איכון הטלפון הנייד שלו. המשטרה פתחה בחקירה בחשד לרצח הגבר, תושב רמת גן, שנמצא כשסכין נעוצה בגבו. צו איסור פרסום הוטל על הפרשה.

לאחר איכון הטלפון הנייד, פרצה המשטרה לדירת חברו של הנעדר - ושם מצאה אותו שוכב על בטנו ללא רוח חיים באחד החדרים. צוות של מגן דוד אדום שהגיע למקום קבע את מותו, וכעת מנסים חוקרי מרחב אילון במשטרה לאתר את בעל הדירה שנעלם, בן 63. צוות חקירה מיוחד הוקם לבדיקת נסיבות האירוע.

עוד בוואלה! NEWS:
מזג האוויר בסוף השבוע: מתחמם, לקראת שרב בימים הבאים
ראש המוסד לשעבר תמיר פרדו הצטרף לארגון אמריקני שפועל נגד איראן
כאלף מפגינים בראשל"צ מחוץ לטקס הטבלה נוצרי בהיכל התרבות

רכבו של החשוד ברצח בחולון נמצא נטוש במחלף ההלכה 18.06.16. מגד גוזני
רכבו של החשוד ננטש באזור מחלף ההלכה בנתיבי איילון, בצפון תל אביב/מגד גוזני

המשטרה פנתה בצהריים לציבור בבקשת עזרה בחיפושיה אחר החשוד במקרה, אלפונסו עזריה, תושב חולון. הוא נראה לאחרונה מתחת למחלף ההלכה על נתיבי איילון, כשהוא לבוש בחולצה כחולה מכופתרת ומכנסי ג'ינס. גובהו 1.78 מ', עיניו חומות ושיערו קצר וצבעו חום. המשטרה ביקשה מכל היודע דבר על מקום הימצאו להתקשר למוקד 100 או לטלפון 03-5555222.

כוחות גדולים של משטרת תל אביב, וגם מסוק משטרתי, סורקים בנתיבי איילון, בסמוך לגשר ההלכה, ובשכונות באזור צפון תל אביב, באזור בבלי ופארק הירקון, בחיפושים אחר החשוד ברצח. זאת לאחר שמכוניתו של החשוד ברצח נמצאה נטושה על גשר ההלכה לאחר שהייתה מעורבת בתאונת דרכים עם מיניבוס. השוטרים מבצעים חיפושים גם בחצרות ובבניינים באזור.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
זירת החשד לרצח בחולון שבה נמצא תושב רמת גן ללא רוח חיים עם סכין נעוצה בגבו. 18 ביוני 2016. מגד גוזני
החשוד הגבר נמצא שוכב על בטנו באחד החדרים/מגד גוזני

במשטרה יבדקו את תפקוד שוטרי התנועה שהגיעו לזירת התאונה הלילה. מתחקירים ראשונים עולה כי סמוך לשעה שלוש לפנות בוקר התקבל דיווח על תאונת דרכים בין מכונית יונדאי בצבע כחול למיניבוס. נהג המיניבוס דיווח כי מיד לאחר התאונה נמלט נהג היונדאי מהזירה.

השוטרים לא קישרו בין היעדרותו של תושב רמת גן לבין הרכב, שהיה בבעלות חברו של הנעדר ולא ביצעו בדיקת בעלות של הרכב ופעולות לאיתור הנהג שנעלם מזירת התאונה. רק לאחר שנתגלתה גופת הנרצח קישרו השוטרים בין האירועים, וכוחות גדולים הוזרמו למקום.

(עדכון ראשון: 11:27)

  • עוד באותו נושא:
  • רצח
  • חולון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully